LinkedIn خطاهای اندازه گیری را پیدا می کند که متغیرهای اندازه گیری ویدیو و تبلیغ را دارند

LinkedIn روز پنجشنبه اعلام کرد که یک جفت خطای اندازه گیری را کشف کرده است که منجر به اضافه پرداخت بیش از 400000 تبلیغ دهنده برای تبلیغات در بستر شبکه حرفه ای می شود.

در یک پست وبلاگ ، شرکت متعلق به شرکت مایکروسافت گفت که تیم مهندسی آن دو مسئله اندازه گیری را در محصولات تبلیغاتی خود پیدا کرده و رفع کرده است ، که منجر به گزارش بیش از حد بازدید از ویدیو و نمایش تبلیغات در مورد تبلیغات تبلیغاتی در زمینه محتوای تبلیغاتی شده است. این اشکالات بیش از 418،000 تبلیغ دهنده را در طی بیش از دو سال تحت تأثیر قرار داده است.

با استفاده از تبلیغات ویدئویی ، LinkedIn دریافت که برخی از فیلم های ارگانیک و تبلیغات ویدیویی در حالی که خارج از صفحه نمایش در دستگاه های iOS Apple Inc.

به عنوان مثال ، اگر یک کاربر LinkedIn یک آگهی ویدیویی را پیمایش می کرد ، برای مثال ، تبلیغ حتی در صورت عدم مشاهده ، به صورت خودکار پخش می شود ، اما همچنان به عنوان مشاهده یا تکمیل ویدیو ردیابی و ثبت می شود.

به گفته سخنگوی LinkedIn ، این ممکن است منجر به اقدامات بیش از حد از جمله بازدید از ویدئو و نرخ بازبینی و همچنین هزینه بیش از حد تبلیغ دهنده هایی شود که از طریق بازدید پرداخت می کنند.

سخنگوی گفت که این شرکت همچنین اظهار داشته است که ممکن است در مورد خبرهای تبلیغاتی درباره تبلیغات LinkedIn ، برداشت های بیش از حد از تبلیغات مربوط به محتوای حمایت شده را گزارش نکرده باشد – به عنوان مثال ، در مواردی که کاربران تلفن های خود را چرخانده یا به سرعت به قسمت های دیگر برنامه منتقل می شوند.

سخنگو افزود ، LinkedIn پس از کشف این مشکلات در ماه آگوست ، آنها را در این ماه برطرف کرد.

به طور کلی ، این شرکت گفت که بیش از 90٪ از تبلیغ کنندگان تحت تأثیر پرداخت بیش از حد کمتر از 25 دلار قرار می گیرند ، و افزود که این اعتبارات را برای تبلیغات تبلیغاتی در آینده در اختیار آنها قرار می دهد.

خطای LinkedIn پس از سالها تبلیغ کنندگان خواستار شفافیت بیشتر و حسابرسی شخص ثالث از معیارهای ارائه شده توسط غول های رسانه های اجتماعی شده است. در سال 2016 ، فیس بوک شرکت

پس از اینکه تبلیغ کنندگان مطلع شدند متوسط ​​زمان مشاهده تبلیغات ویدئویی را برای مدت دو سال در این سیستم عامل بیش از حد تخریب کرده است ، مورد انتقاد قرار گرفت. فیس بوک فقط تعداد بازدیدهای ویدئویی را که حداقل به مدت سه ثانیه به طول انجامید ، محاسبه می کرد و از مدت زمان کمتری چشم پوشی می کرد و بنابراین به طور مصنوعی طول متوسط ​​بازدید را بالاتر می برد. در برخی موارد ، روش شمارش زودهنگام احتمالاً متوسط ​​زمان صرف تماشای فیلم ها را بین 60 تا 90 درصد بیش از حد تخمین زده است.

فیس بوک سرانجام به دلیل محاسبه اشتباه معیارهای ویدئویی ، از یک گروه از تبلیغ کنندگان کوچک شکایت کرد.

LinkedIn گفت كه گفتگوها را در ماه ژوئن با شورای رتبه بندی رسانه ، ناظر اندازه گیری صنعت ، در مورد حسابرسی از معیارهای خود آغاز كرد. سخنگوی LinkedIn گفت: “ما با آنها کار می کنیم تا حسابرسی معیارهای خود را ادامه دهیم.”

این شرکت همچنین با اوراکل همکاری می کند شرکت

شرکت اندازه گیری معروف Moat برای اندازه گیری به اصطلاح قابلیت مشاهده – بخشی از ویدیو که روی صفحه نمایش و برای مدت زمان طولانی روی سیستم عامل های آن نمایش داده می شود.

بنویسید برای Sahil Patel در [email protected]

حق چاپ © 2020 داو جونز و شرکت ، کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8