2021 Chevy Tahoe: نه ، شما به یک SUV حتی بزرگتر احتیاج ندارید

هر سال از این رو ، وظیفه ایجاب می کند که یکی از خانواده های جنرال موتورز را از SUV های بزرگ و فوق العاده بزرگ بررسی کنم: Chevy Tahoe and Suburban ، GMC Yukon و Yukon XL ، Cadillac Escalade. من افراد زیادی را می شناسم عشق این چیزها در حالی که من از نظر تاریخی چنین نبوده ام. اما هیچ اجتنابی از آنها وجود ندارد. چهار چهارم اول حدود 70٪ (227،790 واحد) بخش بزرگ SUV در ایالات متحده را تشکیل می دهند. میهمان ما در این هفته ، Chevy Tahoe که دوباره طراحی شده است ، از عنوان پرفروش ترین SUV در اندازه کامل برای 19 سال گذشته دفاع می کند.

در واقع ، محبوبیت تاهو است که من را نگران می کند.

من کمی حساب در ذهن دارم ، ضرب تعداد کل وسایل نقلیه مسافری در جاده های ایالات متحده در رد پای آنها. هر سایتی که باشد ، هر چقدر آن سایه در سرزمین ما طولانی باشد ، فقط بزرگتر شد. SUV سایز بزرگ مورد علاقه آمریکا 6.7 اینچ طولانی تر از نسل قبلی است که از فاصله محوری 4.9 اینچ فاصله دارد. این تغییرات کمک می کند تا 3 اینچ فضای پا ردیف دوم به Tahoe و 10.1 اینچ فضای پا ردیف سوم اضافه شود. کسی پاهای بزرگی دارد

ردیف سوم جادارتر Tahoe به آنچه برای نسل قبلی یک نقطه ضعف نسبی بود ، پرداخته است. اکنون این مادر همیشه ردیف سوم دوست داشتنی است. خبر مهم دیگر ، سوئیچ تاهو از یک محور عقب جامد به یک سیستم تعلیق عقب مستقل با چند لینک است. IRS تصفیه شده بیشتر مانند اتومبیل فضای کمتری را در زیر خودرو اشغال می کند ، که به مهندسان اجازه می دهد کف خودرو را پایین بیاورند ، در حالی که یک لاستیک یدکی کاملاً بزرگ در زیر خود نگه می دارند.

استرپلاین مقایسه ای-فوق العاده به دست آمد ، کاپیتان. تاهو اکنون بیشترین فضای بار را در کلاس خود دارد ، غاری غاری 122.9 فوت مکعب در پشت صندلی های ردیف اول. صندلی های ما به یک عملکرد تاشو برای صندلی های ردیف دوم و سوم مجهز شده بود ، که به راننده اجازه می دهد همه آنها را از راه دور پایین بیاورد. فقط آن قفس ببر را به پشت پرتاب کنید.