2021 استون مارتین DBX: یک SUV که برای بسیاری از ما خیلی خوب است

وجود دارد پونی چوگان و آسیابهای بادی. وقتی تصور می کنم سرنوشت کاملی برای استون مارتین DBX 2021 وجود دارد ، می بینم که رانندگی با سرعت بالا و قاره ای زیادی بین رویدادهای سوارکاری در کشور پایین اروپا و املاک صاحبان آن – در نزدیکی گراتس وجود دارد. این باید یک زن و شوهر باشد. او همسر سوم خود است. او همسر دوم خود است ، اما با یکی از افراد امنیتی رابطه دارد.

فرانچسکا پرواز را دوست ندارد. گرهارد مخفیانه از اسب متنفر است.

DBX اولین طراحی SUV مانند افسانه اتومبیل های اسپرت بریتانیا است که در تاسیسات جدیدی در سنت آتان ولز ساخته شده و سالانه حدود 5000 ظرفیت تولید دارد. از خارج ، به نظر می رسد تعداد کمی ماشین برای کل دنیای گسترده است. واضح است که استراتژی قیمت گذاری استون مارتین (176،900 دلار قیمت پایه در ایالات متحده) از روانشناسی کمبود استفاده خواهد کرد ، همانطور که محصولات فوق لاکچری باید این کار را انجام دهند. کسانی که نمی توانند صبر کنند ، مانند فرانچسکا ، آماده می شوند تا کثیف شوند. باهاهه

من از تسویه حساب های چوگان و آسیاب های بادی تازه مانده ام. در حال حاضر DBX (205،086 دلار ، همانطور که آزمایش شده است) جلوی خانه ما بلند شد و من مشغول شستن قفس مرغ بودم. از اینکه ماشین مجبور به قرنطینه با اقوام عجیب و غریب شدم ، احساس شرمندگی کردم. در هوای چشمک زنانه ابوظبی و سنگاپور ، DBX شب های خود را با غلط دادن به بالاترین علامت داران ثروت در کل اتومبیل می گذراند: Bentley Bentayga ، Porsche Cayenne Turbo S ، Lamborghini Urus ، BMW X5 M50i.

در رانندگی داروخانه من ، DBX مجبور شد با سایر اشعه ماورا بنفش همسو باشد.