بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور که ❹ ماهه شما را به هدفتان میرسانند

مشکل اول : هزینه ی بالای کلاس های کمک آموزشی . در سال کنکور سال اول از کتاب استفاده کردم ، سال دوم کلاس رفتم و سال آخر هم از دی وی دی های آموزشی کنکور استفاده کردم و در آخر دی وی دی های آموزشی کنکور رو برای ادامه ی کار انتخاب کردم. کلی منابع آموزشی هست برای کنکور و با توجه به اینکه از تک تک این منابع استفاده کردم دوران کنکور ، تصمیم گرفتم یکسری اطلاعات در مورد دی وی دی های آموزشی در اختیار شما عزیزان قرار بدم. اما روش های دیگه ای هم هست که میشه کل دین و زندگی رو با حل کل تست ها در کمتر از 2 هفته خوند و یاد گرفت… در کتاب های کمک آموزشی سعی شده کلیه ی سؤالات فقط با استفاده از روش های تشریحی حل بشه این امر شاید نشون دهنده ی این باشه که با روش تشریحی میشه کلیۀ سؤالات کنکور رو حل کرد ولی ایا با روش ضریب تبدیل در استوکیومتری واقعا امکانش هست یک تست استوکیومتری رو فقط در یک دقیقه جواب داد؟

صد در صد باید افرادی وجود داشته باشند که واقعا از این دی وی دی ها استفاده کرده باشند و به نتیجه رسیده باشند تا بتوان به این نوع دی وی دی اعتماد کرد. برای انتخاب بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور صد در صد باید به قیمت آن نیز توجه داشت و کاملا قیمت آن طبق محتوای موجود در دی وی دی تعیین شده باشد. ولی انتخاب بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور خودش نیازمند چند قاعده ی مهمه که کامل براتون توضیح میدم. امیدوارم که براتون مفید بوده باشه و الان قدرت اینو داشته باشید که بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور رو انتخاب کنید. از محتوای خوب بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور می توان به این تدریس بسته آموزشی حرف آخر مطالب اشاره کرد. دوران کنکور خودم یکی از جنجال برانگیزترین مطالب انتخاب بهترین منبع برای مطالعه بود. مثلا برای درس دین و زندگی اگه از روی کتاب مطالب خونده بشه چیزی نزدیک به 5 ماه اونم با کلی دوره و مرور لازمه تا داوطلب بتونه به تسلط برسه. پس بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور باید از لحاظ زمان بندی کاملا متناسب با شرایط داوطلب باشند.

دی وی دی های آموزشی کنکور از هر لحاظ مشکلات دو منبع قبلی را ندارد و هم از لحاظ محتوا هم از لحاظ زمان و هم از لحاظ هزینه بسیار به صرفه تر میباشند. اما در بالا نیز اشاره شد که هر دی وی دی نباید مورد استفاده قرار گیرد و بر اساس یک سری ملاک ها میتوان بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور را متناسب با سلیقۀ خود انتخاب کرد و با استفاده از ان ها مسیر کنکور را ادامه داد. هر چقدر هم یک نفر سوا بالایی داشته باشه ولی وقتی یک نوع تست جدید ببینه به سختی میتونه آموزش پایه سوم ابتدایی حلش کنه. خب یک منبع آموزشی هرچقدر هم خوب باشد نباید زمان زیادی از ما بگیرد. یک ساعت سر کلاس بمونید و نیم ساعت هم با خستگی برگردید. عملا برای یک ساعت حضور در کلاس ، سه ساعت از وقت تلف میشه و کلی تایم پرت داریم. از یک ساعت قبل باید آماده بشید و حرکت کنید. با استفاده از پکیج 5 روز با حرف آخر علاوه بر اینکه بر 15 درصد از کنکور خود فقط در 5 روز مسلط خواهید شد به صورت کامل با نحوه آموزش در حرف آخر نیز آشنا خواهید شد به با دید بهتری منبع آموزشی خود را انتخاب خواهید کرد.

سؤالی که اکثر اوقات پرسیده میشود: افراد زیادی از دی وی دی های آموزشی استفاده میکنند و شعار تمامی موسسات کسب رتبه با دی وی دی فلان موسسه است با این حساب همه ی داوطلبان باید رتبه برتر شوند ولی چرا اینگونه نیست؟ یادتون باشه برای موفقیت در کنکور فقط سواد لازم نیست. فقط داوطلبانی که به رتبه ی زیر 5000 میرسند میتوانند اهمیت سرعت در کنکور را احساس و درک کنند. پس اط نظر درسنامه کتاب های کمک آموزشی به راحتی داوطلب را ساپورت نمیکنند نیازمند زمان طولانی برای تسلط کامل میباشند. برگردیم به بحث اصلی و کتاب های کمک آموزشی. در کلاس های فوق برنامه نکات تستی کامل بررسی میشود و میتوان برای کنکور طبق آن آرایه های ادبی حرف آخر ها پیش رفت. درضمن میتونید مقاله ی قبلی در مورد نحوه جمع بندی کنکور رو از همین سایت بخونید. از مشکلات کلاس های آموزشی وقت گیر بودن بودن بود. خب دوستان خوبم 4 تا از ویژگی های بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور رو خدمتتون عرض کردم . پس 20 درصد از موفقیت رو به آشنایی با انواع تسپ تست اختصاص میدیم. مشکل دوم : فرض کنید میخواید به یک کلاس برید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد حرف آخر لطفا به بازدید از وب سایت ما.