برنامه ریزی برای دروس تخصصی کنکور؛با یک سوپرایز!!!

چون برای این داوطلبان خستگی راه وجود ندارد و از مزایای بزرگ آن محسوب میشود. قیمت آن رایگان می باشد و فقط هزینه بسته بندی و ارسال گرفته می شود که 35 هزار تومان می باشد. برای این درس در رشته تجربی باید یک روز درمیان وقت گذاشت و بالای دو ساعت به مطالعه آن پرداخت این در حالی است که در رشته ریاضی فیزیک باید پای ثابت برنامه بوده و همه روزه مورد مطالعه قرار گیرد چون که در این رشته بعد از ریاضی فیزیک مهم ترین درس محسوب می شود. این مزایایی که گفتم فقط در صورتی وجود دارد که استادی که درس را تدریس می کند و موسسه مورد نظر از کیفیت بالایی برخوردار باشد بخصوص که موسسات با کیفیت زیادی در سطح کشور وجود دارد و در بین آن ها هم موسسات بی کیفیتی هم وجود دارد که دانش آموزان را دچار سردرگمی می کند که به این امکانات آموزشی بدبین شود پس در انتخاب این موسسات دقت داشته باشید و همچنین سعی کنید موسسه ای را انتخاب کنید که خدمات پس از فروش و نظارت مشاوره ای بر روی داوطلب را داشته باشد .

امکان نظارت و آزمون گرفتن توسط خود استاد وجود ندارد. از معایب آن این است که شما با خود استاد در ارتباط نیستید و اگر اشکالی داشتید نمی توانید با خود استاد مطرح کنید. سخن پایانی: امیدوارم توانسته باشم در این امر مهم شما را راهنمایی کرده باشم که بتوانید مسیر درست را انتخاب کنید. در این تایم کوتاه چقدر از هر درس یا کدام درس را باید بخوانم و بهترین بازدهی را داشته آموزش دینی کنکور باشم؟ ریاضی برای داوطلبان ریاضی باید بیشترین تایم مطالعه را به خود اختصاص دهد و در تمامی روزهای هفته پای ثابت برنامه باشد ولی برای داوطلبان رشته تجربی وضع فرق می کند آن ها باید یک روز درمیان زمان شان را برای مطالعه ریاضی در نظر بگیرند و ساعت مطالعه باید بیشتر از دو ساعت باشد تا مثمر ثمر واقع شده و شما بتوانید با تمرین و تکرار زیاد به تسلط در آن دست پیدا کنید.

ریاضی در بین داوطلبان به دو دسته تقسیم می شود گروهی که به آن شدیدا علاقه دارند و زمان کافی برای آن می گذارند و گروهی که چون در آن یا ضعیف هستند یا از ریاضی متنفر هستند آن را به تعویق انداخته و حتی در طول هفته زمانی ثابت و معین برای مطالعه آن تعریف نمی کنند و این یعنی اوج فاجعه هم برای داوطلبان تجربی و هم برای داوطلبان ریاضی. اما نگران نباشید. خبر خوب اینجاست که حتی با پایه ضعیف و صفر هم می توانید این پکیج را ببینید و به نتیجه دلخواه برسید. شما که این مقاله را می خوانید مسلما دنبال روشی هستید تا بتوانید از سد کنکور 99 به سلامت عبور کنید و نسبت به مطالعه ای که داشته اید به یک رشته خوب در شهر مورد نظرتان برسید. همچنین لزومی ندارد که فقط از یک منبع استفاده کنید می توانید برای از دروس از دی وی دی و برای بعضی ها از کلاس های کنکور استفاده کنید و برای بعضی از دروس از هیچکدام استفاده نکنید و خودتان بخوانید.

مورد بعدی وقتی است که در ایاب و ذهاب داوطلب تلف می شود و همچنین خستگی شدید در داوطلب ایجاد می کند بطوریکه بعد از آمدن از کلاس دیگری توانی برای درس خواندن در او نمی ماند. اما برای اینکه بتوانید یک برنامه ریزی خوب برای دروس تخصصی تان داشته باشید باید بدانید که اصلا چطور باید دروس را صحیح بخوانید و چگونه خلاصه نویسی کنید که در زمان های مرور به کارتان آید و دچار فراموشی در آن موسسه حرف آخر مطالب نشوید. این اساتید همگی آزموده شده هستند و زمانی که قستی از تدریس آن ها را به صورت رایگان ببینید قطعا با ما هم عقیده خواهید بود. برنامه ریزی برای دروس تخصصی کنکور یکی از مهم ترین کارهایی است که یک داوطلب در ابتدای کار پکیج حرف آخر باید انجام دهد. این برنامه مطابق با شرایط داوطلب تدارک دیده می شود تا داوطلب به بیشترین بازدهی در زمان مدنظرش دست پیدا کند. فیزیک برای اکثر داوطلبان کنکوری سخت تلقی می شود شاید به خاطر فرمول های زیاد و در عین حال دشوارش سبب شده که ذهنیت داوطلب نسبت به این درس این گونه باشد. اینجاست که نقش مشاور اهمیت پیدا می کند و ما برای این کار آماده ایم.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با شیمی حرف آخر وب سایت خود باشید.