یک محقق برجسته هوش مصنوعی می گوید گوگل پس از اختلاف در کار ، ایمیل غیر سیاسی وی را اخراج کرد

یک محقق برجسته هوش مصنوعی می گوید پس از آنکه وی از پس گرفتن مقاله تحقیق و شکایت از شرکت در یک ایمیل به همکارانش ، توسط گوگل اخراج شد.

Timnit Gebru ، دانشمند رایانه ، سرپرست تیم هوش مصنوعی اخلاقی گوگل ، می گوید که به نظر می رسد عزیمت وی ​​توسط ایمیل او ، هفته گذشته به گروه گسترده ای در داخل غول جستجو ارسال شده و توسط وال استریت ژورنال بررسی شده است ، تسریع شده است. ایمیل با “سلام دوستان” باز شد و در ادامه به انتقاد از مافوق خود پرداخت. وی نوشت ، مدیران گوگل تحقیقات وی را زیر سوال بردند و از بازخورد وی در مورد مسائلی مانند نسبت کارمندان زن در شرکت چشم پوشی کردند.

رئیس Google هوش مصنوعی ، جف دین ، ​​در یک ایمیل داخلی به کارمندان گفت که یک تیم داخلی تشخیص داده است که جدیدترین تحقیقات هوش مصنوعی خانم گبرو به اندازه کافی دقیق نبوده است. وی همچنین گفت كه وی همكاران را ترغیب كرده است كه در برنامه های متنوع ، برابری و برابری گوگل شركت نكنند و او از این امر ناامید است.

خانم گبرو درباره چگونگی احساس وی در عملکرد گوگل نوشت: “شما کسی نیستید که انسانیت شما در این شرکت پذیرفته یا ارزش داشته باشد.” خانم گبرو ، که سیاه پوست است ، غالباً درمورد آنچه صنعت صنعت در زمینه های برابری و تنوع نامید ، علناً صحبت می کرد.

در این چهارشنبه ، او می گوید که اخراج شده است. “من به دلیل ایمیلم توسطJeffDean اخراج شدم” او در یک پست توییتر نوشت که آقای دین را برچسب گذاری کرد.