یک فراری 458 عنکبوتی تغییر دهنده زندگی

همانطور که به AJ Baime گفته شد ، شانتریا مک گیلبرا ، مشاور زیست فناوری مستقر در سانفرانسیسکو ، در مورد Ferrari 458 Spider 2015 خود.

من یکی از کسانی هستم که به پیام ها و نشانه ها اعتقاد دارم. یک روز در سال 2015 ، دوش گرفتم و کلمه فراری به من آمد. فکر کردم ، “این عجیب است.” به مدت یک هفته روز به روز ، دوش می گرفتم و کلمه فراری به من می آمد. سرانجام ، من به نمایندگی Mill Mill در کالیفرنیا رفتم و از بین تمام اتومبیل ها رفتم و وقتی 458 را دیدم ، گفتم: “می خواهم آن یکی را تست کنم.” آنها گفتند: “خوب ، فردا برگرد و ما یکی را می توانیم رانندگی کنی.”

روز بعد یکی از بچه های آنجا این ماشین را بیرون کشید و ما از یک تپه بالا رفتیم. گاز زد. در صندلی مسافر ، من نیروی G را احساس کردم و این یکی از هیجان انگیزترین چیزهایی بود که در زندگی ام احساس کردم. وقتی پشت فرمان نشستم بنزین را مشت کردم و این هیجان بیشتری داشت. این بود: من مجبور بودم این ماشین را داشته باشم.

سفارش فراری جدید مانند سفارش ماشین های دیگر نیست. من دو هفته به رفت و برگشت و طراحی آن پرداختم. در ابتدا من همه آن را به رنگ شکلات ، نمای بیرونی و داخلی می خواستم. آنها از من صحبت کردند در نهایت من رنگ تیتانیوم ، یک فضای داخلی جیر به رنگ شکلات و یک داشبورد مشکی را انتخاب کردم که توجه شما را از تجربه رانندگی منحرف نمی کند. من فیبر کربن را هر جا که بتوانم قرار دادم. من کولیس ترمز زرد را انتخاب کردم که با رنگ زرد آرم فراری مطابقت داشت. (این رنگ سنتی شهر م founderسس انزو فراری است – مودنا ، ایتالیا.) تمام این تصمیمات و موارد دیگر باعث شد اتومبیل من منحصر به فرد شود – یکی از ساخته های آن سال.