کوکی های تعطیلات: بهترین دستور العمل های حمل و هدیه دادن

این فصل، بسیاری از ما جشن های تعطیلات خود را کاهش می دهیم. اما حتی اگر نتوانید با هرکسی که دوست دارید جمع شوید ، باز هم می توانید به آنها غذا دهید. با پختن و ارسال بسته های کلوچه های دلگرم کننده ، تشویق تعطیلات را از راه دور گسترش دهید.

به اشتراک گذاشتن کوکی ها یک مراسم طولانی مدت تعطیلات است. در این زمان از سال ، آشپزخانه ها به تجهیزات تولیدی برای تهیه مبادله کلوچه ، مهمانی های پیرایش درختان و خانه های باز تعطیلات تبدیل می شوند. حتی در زمان های عادی ، بعضی از این کوکی ها از طریق پست سفر می کنند. اما در سال 2020 ، ارسال کوکی ها طنین جدیدی به خود می گیرد. کلی فیلدز ، نویسنده کتاب “کتاب خوب پخت جنوب” (کتابهای لورنا جونز) و صاحب رستوران ویلا ژان در نیواورلئان ، گفت: “من هدیه ای بهتر از پختن برای کسی نمی دانم.” “پخت زبان عشق من است.”

ابتدا باید کوکی های خود را انتخاب کنید. کشتی های خانم فیلدز از طریق سایت غذای سفارشی Goldbelly از Willa Jean در سراسر کشور کالاهای پخته می کردند. او توصیه می کند برای حمل و نقل انواع مختلف و محکم بچسبید – کوکی ها ، شیرینی های کوتاه ، بیسکوتی را رها کنید. از کوکی های یخ زده یا پر شده یا هر نوع شیرین یا لطیف دور باشید. خانم فیلدز گفت: “من شن و ماسه اسپند را آنقدر دوست دارم که اگر کسی آنها را برای من بفرستد ، از خرده ریزها به اندازه کوکی لذت می برم.” “اما همه عقیده ندارند.”

چیدن کوکی های بادوام بهانه خوبی برای کنار گذاشتن کلاً کلافگی است. لوله های یخ زدگی ، وردنه ها و برش های کلوچه را کنار بگذارید و اجازه دهید تا نگهداری پایین تر – پودر قند ، آب پاش ، شکر سمباده – خیره کننده باشد. کلر سافیتز ، نویسنده کتاب “شخص دسر” (کلارکسون پاتر) ، گفت: “اگر من کاری کردم که با قندها و تزئینات رویه و کیسه های لوله کشی ، کوکی های برش تهیه کردم ، باید منتظر خشک شدن آنها بمانید. “من دیگر وقت انجام این کار را ندارم. من کلوچه هایی را دوست دارم که نیازی به تزئین ندارند و به تنهایی زیبا به نظر می رسند. ” چرخ دنده های پسته ای خرد شده و پخته شده وی ، با الگوی خواب آور و سبز رنگی که دارند ، هم خیره کننده هستند و هم ساخت آنها به طرز شگفت انگیزی ساده است.

در حالی که برخی از نانوایان احساس می کنند که باید smorgasbord را برافروختند ، اما خوب است که با یک نوع تنوع روبرو شویم. خانم فیلدز گفت: “افرادی هستند که برای تهیه یک دوجین کوکی برش شکلات بسیار پمپ می شوند و از تهیه سه یا چهار نوع مختلف نیز به همان اندازه هیجان زده می شوند.” “هر آنچه که شما بیشتر سرگرم خواهید کرد ، عدد مناسب است.”