چگونه Allbirds به کفش کتانی مورد علاقه دره سیلیکون تبدیل شد

همه چیز وجود دارد کفش هایی که دنیای فناوری را می خوردند و شما را از دست خواهید داد. Tejas Priyadarshan ، 22 ساله ، دانشمند داده برای یک وب سایت در برکلی ، کالیفرنیا ، تخمین زده است که بیش از نیمی از همکارانش از این کفش های کتانی پشمی اسپارتانی استفاده می کنند ، کاملا بدون خطوط راه راه ، دستکش ، الگوهای پیکسلی و سایر طرح ها شکوفا می شود. جوتام Ndugga-Kabuye ، 32 ساله ، مدیر رسانه های اجتماعی در اوکلند ، کالیفرنیا ، به یاد می آورد که وقتی او در یک شرکت جایگزین گوشت گیاهی مستقر در منطقه خلیج کار می کرد ، “هر مهندس و شخص حسابدار” Allbirds را پوشید.

چهار سال پس از فروش فروتنانه کفش های ورزشی خود به عنوان یک محصول مختل کننده فقط در اینترنت ، برند Allbirds مستقر در سانفرانسیسکو تقریباً جریان اصلی پیدا کرده است. اکنون 22 فروشگاه در شهرهای جهان از جمله برلین ، شانگهای و اوکلند دارد. بسیاری از افرادی که iOS را از اینتل نمی دانند ، صاحب یک جفت Wool Runner توری 95 دلاری یا Mizzles تا مچ پا 135 دلاری هستند. با این حال هیچ کس بیشتر از “Tech Bros” به زور و انعکاس از Allbirds طرفداری می کند – اصطلاحی شل برای افراد غیرتمند دیجیتال ، زن یا مرد ، که ساعت خود را در یک شرکت تازه تاسیس یا متمرکز بر اینترنت می گذرانند ، تلفن های هوشمند را به چنگ می آورند ، التماس می کنند تا از یک کلوپ هاوس دعوت و پرستش کنند. مشک

این کفش های بسیار کم ارزش و تقریباً سبک اگنوستیک رنگ و بویی در دنیای فناوری ایجاد می کند ، اگرچه برخی از استارت آپ ها ممکن است پیشنهادهای کمی متفاوت تر از Greats ، Atoms و Vejas را ترجیح دهند. همانطور که گفته شد ، برادران فنی از هر کفش ورزشی که فریاد می زند “ظرافت” را قبول نمی کنند. کول هان در یک چنگ زدن به دلارهای تکنسین ها ، در ماه اکتبر با اسلک ، استارتاپی که گفتگوی بین دفتری را تغییر شکل داده است ، در یک طراحی کفش ورزشی پایین دستی همکاری کرد. این کار به شکل ناگهانی انجام شد – کاربران توییتر این کفش ها را بی رحمانه مسخره کردند و هنوز هم در اکثر اندازه ها و رنگ ها در وب سایت Cole Haan موجود هستند. (نماینده کول هان از اظهار نظر خودداری کرد.)

چگونه Allbirds تبدیل به کفش اسب دوانی صفحه کلید شد؟ برای مبتدیان ، آنها قلاب “root-for-the-hometeam” دارند. شرکت کفش کتانی خرده فروشی عمودی از منطقه خلیج Bay (Bay Area) ، مرکز فرهنگ مختل کننده شروع فعالیت ، که بیشتر برای اپل ، اوبر و فیس بوک بیشتر از مارک های کفش شناخته می شود ، بیرون رفت. تیم براون ، یکی از بنیانگذاران ، گفت: “Allbirds” نوع دیگری از مدل کسب و کار ، رویکرد متفاوت به مواد بود ، که از توسعه دهندگان برنامه و سرمایه گذاران خطر پذیر که به نوآوری وسواس دارند ، مورد توجه قرار گرفت. پارچه پشمی سازگار با محیط زیست بیشتر در رمزگذاران دوستدار طبیعت ظاهر می شود که ممکن است به تعطیلات آخر هفته خود در پیاده روی در Redwoods یا دوچرخه سواری در ناپا افتخار کنند.

در حالی که طراحی محدود Allbirds باعث می شود کسانی که نایک (یا حتی یک جفت New Balances با آرم) را نادیده می گیرند ، مورد توجه بسیاری قرار گیرد. مایکل گو ، 25 ساله ، که در زمینه استراتژی و رشد برای یک شرکت بهداشتی درمانی در نیویورک کار می کند و صاحب یک جفت Allbirds Wool Runners است ، گفت: “آنها بسیار مینیمال بودند ، بدون لوگو ، بدون رنگ پر زرق و برق و بسیار کم مارک تجاری.” طراحی آنها نمای مشابه سایر صادرات دره سیلیکون مانند پخش کننده های رسانه ای روکو ، ترموستات Fitbits و Nest را بازتاب می دهد.