چرا شراب در نیمه بطری در این فصل تعطیلات بزرگ است

شما هستید ذاتاً یک خوش بین یا یک بدبین؟ احساسات شما در مورد شراب در نصف بطری ممکن است سرنخی ارائه دهد. برخی نیمه بطری ها را ناامید کننده می دانند: آنها فقط نیمی از شراب را در خود نگه می دارند. دیگران وسیله کم خطر برای امتحان چیز جدید را می بینند. بعد از چشیدن یک شراب در بطری های ریز ، فکر می کنم جایی بین این دو نوع می افتم.

نیمی از بطری ها یک معما هستند. آنها به آنوفیلها این فرصت را می دهند تا شراب را با هزینه بسیار کمتری امتحان کنند – حتی اگر اغلب نصف بطری بیش از نیمی از قیمت بطری کامل داشته باشد. آنها می توانند پیش نمایش یک محصول را ارائه دهند ، زیرا شراب در نیمی از بطری ها با سرعت بیشتری پیر می شوند. (مقدار هوای محبوس شده بین چوب پنبه و شراب در هر دو اندازه یکسان است ، بنابراین نسبت هوا به شراب در یک بطری بیشتر است.) این امر باعث می شود که نیمی از بطری ها به راحتی قابل نوشیدن باشند اما از ارزش کمتری نیز برخوردار باشند ، زیرا قدمت سن از ویژگی های بارز آن است. شراب کلکسیونی

هنوز هم اکنون ممکن است نیمی از بطری ها اندازه مناسبی داشته باشند. مردم به دلیل محدودیت های مربوط به همه گیری در جمع شدن در رستوران ها یا بارها ، یا در خانه با دوستانشان ، به تنهایی می نوشند. و در تعطیلات ، این اندازه برای گروههای کوچکتر جشن نیز مناسب است.

ارقام فروش خرده فروشی که ماه گذشته توسط نیلسن منتشر شد ، نشان می دهد كه فروش خرده فروشی شراب در نصف بطری در مدت 4 هفته منتهی به 7 نوامبر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45.5 درصد افزایش داشته است. بطری های فول سایز در همین بازه زمانی 19 درصد افزایش داشته اند.

افراد بیشتری نیمی از بطری ها را می خرند ، اما تا زمانی که برای شکار بطری های این ستون بیرون نرفتم ، من در میان آنها نبودم. اگر من واقعاً یک شراب را دوست دارم ، همیشه گزینه کامل را انتخاب می کنم. و انتخاب شراب در نصف بطری بسیار محدودتر است. بسیاری از تولیدکنندگان اصلاً نصف بطری درست نمی کنند.