پشت نسخه راکی ​​”Cyberpunk 2077″ ، یک بازی ویدیویی جدید با حضور کیانو ریوز

سازنده Videogame CD Projekt SA

CDR -7.08٪

در حال اتمام بزرگترین عنوان خود بود که توسط ستاره هالیوود Keanu Reeves لنگر انداخت ، هنگامی که بیماری همه گیر Covid-19 در اوایل سال جاری رخ داد و شرکت لهستانی را با مشکلات زمان کار از راه دور نابود کرد.

روز پنجشنبه ، “Cyberpunk 2077” پس از سه تأخیر که هم انتظار هواداران را جلب کرده و هم حساب موفقیت خود را تغییر داده است ، به دلیل هزینه های بیشتر پروژه ، سرانجام وارد بازار خواهد شد. مبارزات این شرکت مستقر در ورشو منعکس کننده چالش های مدیریت تیم های خلاق از راه دور و همچنین مشکلاتی است که بازیکن کوچکتر در تلاش برای ایجاد یک بلاک باستر در بازار بازی های ویدیویی رقابتی و سریع رشد می کند.

CD Projekt می تواند از یک ضربه بزرگ استفاده کند. این شرکت فقط یک حق امتیاز بازی مهم دیگر دارد و همه نگاه ها به “Cyberpunk” معطوف است زیرا این تنها عنوان اصلی اصلی این صنعت است که در این فصل تعطیلات به بازار عرضه می شود.

مدیران CD Projekt گفتند که هزینه ساخت و بازاریابی “Cyberpunk” به طور قابل توجهی بالاتر از تقریبا 80 میلیون دلار بود که این شرکت برای آخرین بازی خود ، “The Witcher 3: Wild Hunt” هزینه کرد ، بدون ارائه مشخصات خاص. آنها گفتند که در ابتدا مدت زمان لازم برای اتمام “سایبرپانک” را اشتباه محاسبه کردند ، پس از پیش تولید که از سال 2012 آغاز شد ، بحران بهداشتی بیشتر تحت تأثیر مراحل بعدی چهار سال توسعه بود.

Marcin Iwiński چپ ، و Adam Kiciński همكاران CEOS CD Projekt هستند كه به خاطر سری بازی های Witcher مشهور است.


عکس:

پروژه CD

ماركین ایویسكی ، كه در اوایل دهه 1990 با یك دوست دبیرستانی بنیانگذار CD Projekt بود ، گفت كه كارمندان به خانه وصل می شوند ، ایجاد حتی یك تغییر جزئی جزئی – مانند تغییر در محل قرارگیری شخصیت ها یا اشیا a در صحنه – به جای چند دقیقه ، ساعتها به طول می انجامد. و اکنون با آدام کیچیسکی مدیر عامل اجرایی است. وی گفت: “تکرار و ارتباط روزانه کمتر است.”

CD Projekt همچنین با عرضه کنسول های جدید مایکروسافت در سال جاری بسیار مأیوس شد شرکت

و سونی شرکت

، همانطور که به دنبال توسعه نسخه های “Cyberpunk” قابل پخش در آن ماشین ها و دستگاه های قدیمی تر بود – در کل 9 سیستم عامل. این شرکت قبلاً همزمان برای سه سیستم عامل بازی توسعه داده بود.

در ماه سپتامبر ، CD Projekt در توییتر خود ابراز تاسف کرد که برخی از کارمندان مجبورند ساعت های طولانی را برای پایان “سایبرپانک” به مدت چند هفته کار کنند. “Crunch” ، اصطلاح صنعت بازی برای اضافه کاری بیش از حد برای تکمیل بازی ها یا به روزرسانی های مهم ، بیش از یک دهه است که یک موضوع داغ است.

آقای کیچیسکی گفت: “این همیشه دردناک است” “ما واقعاً اعتقاد داریم که وقتی بازی را تحویل دادیم ، مردم درک خواهند کرد و آنها ما را برای این کار خواهند بخشید ، زیرا ما برای تحویل چیز شگفت انگیز زمان می خریم.”

در “Cyberpunk” ، بازیکنان به عنوان یک قانون شکن در جستجوی کاشت یک نوع که کلید جاودانگی است ، به یک شهر آینده نگاه می کنند. این بازی نوید چند صد ساعت سرگرمی ، صداگذاری در 18 زبان و نمره اصلی بیش از 10 ساعت را می دهد. CD Projekt همچنین در فناوری هوش مصنوعی سرمایه گذاری کرده است تا جلوه های ویژه پیشرفته تری را نسبت به بازی های قبلی خود برای “Cyberpunk” ایجاد کند.

تولید Videogame بسیاری از عملکردهای خلاقانه ساخت فیلم را با برنامه نویسی پیشرفته و مهندسی توسعه نرم افزار ترکیب می کند. با توسعه همه گیر ، توسعه دهندگان می گویند که انجام کارهای مختلف از آزمایش بازی ها و رفع اشکالات گرفته تا ضبط موسیقی اصلی و انجام کارهای ضبط حرکت بسیار طولانی تر است. در نتیجه ، برخی از بازی ها دیرتر از زمان برنامه ریزی شده راه اندازی می شوند و ساخت برخی دیگر از آنچه پیش بینی شده هزینه بیشتری دارد.

در ماه آوریل ، استودیوی Naughty Dog سونی دلیل اصلی بحران بهداشتی تصمیم خود برای به تأخیر انداختن نمایش هیجان انگیز پس از آخرالزمانی خود ، “The Last of Us Part II” بود. توسعه دهنده مستقل Bungie در ماه جولای گفت که به دلیل Covid-19 بروزرسانی بازی شوتر “Destiny 2” را به تعویق انداخت. و مایکروسافت در ماه آگوست با استناد به موانع کار از خانه ، انتشار نسخه جدیدی از بازی Halo را به سال آینده بازگرداند.

در Activision Blizzard شرکت ،

ده ها کارمند قبلاً می توانستند نسخه آزمایشی سریال تیراندازی سالانه “Call of Duty” خود را طی 15 دقیقه در دفتر این شرکت در سانتا مونیکا ، کالیفرنیا بارگیری کنند. اما هنگامی که همه در مارس به خانه وصل شدند ، روند کار به طول انجامید چهار ساعت تا رسیدن به یک راه حل سریعتر بیش از یک ماه بعد مارک گوردون ، رئیس استودیوی Treyarch اکتیویژن بلیزارد ، گفت: “این یک گلوگاه ایجاد کرد.”

بازیکنان ‘Cyberpunk 2077’ در جستجوی کاشت بی نظیری هستند که کلید جاودانگی را در خود دارد ، در یک شهر آینده نگرانه پرسه می زنند.


عکس:

پروژه CD

در ساخت “جنگ ستارگان: جوخه ها” ، Electronic Arts شرکت

لورا میله ، افسر ارشد استودیوی شرکت ، گفت که قادر به جمع کردن بیش از 60 نوازنده برای ثبت امتیاز اصلی برای بازی فضایی در اکتبر نبود. در عوض ، وی گفت ، هر ساز به طور جداگانه ضبط شده و از طریق ویرایش به هم کوک می شود.

تحلیلگران می گویند “Cyberpunk” تبدیل به یک موفقیت بزرگ برای CD Projekt بسیار مهم است ، زیرا آخرین نسخه اصلی این شرکت ، “The Witcher 3” ، اکنون پنج ساله است. تحلیلگران پیش بینی کرده اند که “Cyberpunk” که با قیمت 60 دلار خرده فروشی به فروش می رسد ، در ماه اول 18 تا 25 میلیون نسخه به فروش برساند ، که در پایان می تواند با بلاک باسترهای ناشران بزرگتر مانند سازنده Grand Theft Auto ، Take-Two Interactive مطابقت داشته باشد نرم افزار شرکت

و تولید کننده Assassin’s Creed Ubisoft Entertainment SA.

کن رمف ، تحلیلگر جفریز درباره این ، گفت: “برای اینکه CD Projekt از یک شگفتی یک ضربه به یک مجری قابل سرمایه گذاری و سرمایه پذیر فارغ التحصیل شود ، به” Cyberpunk “نیاز دارد تا موفقیت حیاتی و تجاری The Witcher را تکرار کند و احتمالاً از آن فراتر رود.” شرکت سهامی عام در ورشو ، که روز سه شنبه با سرمایه بازار حدود 11 میلیارد دلار بسته شد. “این شبیه معادل بازی ویدیویی رمان دوم دشوار است.”

با عرضه پلی استیشن 5 ، سونی می تواند در فصل تعطیلات محصولی محبوب باشد. در اینجا نحوه غول الکترونیکی ژاپن سیستم محبوب بازی را ساخته است که به عنوان گوهر تاج شرکت شناخته می شود. تصویر عکس: ماریا پیلا یف / WSJ

یک راه اندازی ضعیف می تواند لکه ای برای سالهای پرچم دار صنعت باشد. از ماه مارس ، وقتی مردم به دنبال گزینه هایی برای سرگرمی با اجرای سفارشات در خانه بودند ، هزینه های خرید ویدئوها و تجهیزات در سراسر جهان افزایش یافته است.

Joost van Dreunen ، مدیر اجرایی سابق SuperData Research – اکنون متعلق به Nielsen Holdings PLC است – و یک ملحق دیگر گفت: “Cyberpunk” ، تنها دارایی اصلی این فصل تعطیلات ، برای کمک به تصویب کنسول های جدید مایکروسافت و سونی پیش بینی شده است. استاد دانشکده تجارت استرن دانشگاه نیویورک.

CD Projekt برای اولین بار در ژوئن 2019 گفت که “Cyberpunk” در آوریل سال آینده در یک آشکار سازی آشکار توسط بازیگر آقای ریوز در یک رویداد مایکروسافت ایکس باکس ارائه می شود. متعاقباً این شرکت تأخیرهای بازی را در ژانویه ، ژوئن و اکتبر اعلام کرد.

آقایان Iwiński و Kiciński در حالی که “سایبرپانک” اکنون در آستانه آغاز به کار است ، اظهار امیدواری کردند که با استقبال خوبی روبرو شود و برای سالهای آینده درآمدزایی کند. این شرکت در حال برنامه ریزی برای ساخت نسخه چند نفره آنلاین بازی است که می تواند به افزایش درآمد درآمد حق رای کمک کند. تاریخ راه اندازی اعلام نشده است.

بنویسید برای سارا ای. نیدلمان در [email protected]

حق چاپ © 2020 داو جونز و شرکت ، کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8