هواپیماهای بدون سرنشین آماده تغییر شکل طراحی خانه هستند

بگذارید بگوییم شما همبرگر می خواهید.

با چند ضربه بر روی تلفن خود – بدون پیاز ، لطفاً – سفارش تحویل داده می شود ، و تحویل ظرف یک ساعت تنظیم می شود. به زودی ، همبرگر مخصوص بسته بندی شده شما در افق ظاهر می شود ، که توسط یک هواپیمای بدون سرنشین بلند پرواز می کند. درب جمع شده در پشت بام شما باز می شود تا یک بالشتک و یک ظرف تحویل آشکار کند. هواپیمای بدون سرنشین همبرگر را درون جعبه ای ترجیحاً گرم می کند و یک آسانسور کوچک آن را وارد خانه می کند. “دینگ” برنامه شما به شما هشدار می دهد که همبرگر شما گرم و منتظر است.

این روزها نزدیکتر است: آینده ای که تعداد زیادی از هواپیماهای بدون سرنشین در محله ها برای رها کردن و تحویل مواد غذایی ، سفارشات مواد غذایی و بسته ها سر و صدا می کنند. معماران و سازندگان ممکن است مجبور شوند در طراحی کلی خانه برای تحویل از راه دور ، با بالشتک های فرود هواپیماهای بدون سرنشین نصب شده روی صندوق های پستی حاشیه ای ، ساخته شده روی پشت بام ها یا روی طاقچه های پنجره ، تجدید نظر کنند. این ، به نوبه خود ، می تواند کل محله ها را تغییر شکل دهد تا شامل فضای هوایی هواپیماهای بدون سرنشین تعیین شده و الگوهای ترافیکی طراحی شده برای اطمینان از امنیت ساکنان باشد.

بخش های هواپیماهای بدون سرنشین ایجاد شده توسط Amazon.com Inc ، United Parcel Service و Alphabet Inc. والدین گوگل ، همگی مجوز تحویل محدود را از اداره هواپیمایی فدرال دریافت کرده اند و زمینه را برای سرویس هواپیماهای بدون سرنشین تجاری فراهم می کنند. آمازون Prime Air در حال آزمایش فناوری ارائه بسته هایی با وزن حداکثر 5 پوند در 30 دقیقه یا کمتر است. آزمایشات Alphabet’s Wing در کریستینسبورگ ، واشنگتن ، به ساکنان امکان می دهد از FedEx Corp. ، Walgreens و رستوران های محلی تحویل بگیرند. در فلوریدا ، شرکت تابعه یو پی اس Flight Forward و CVS Health Corp داروهای تجویزی را به ساکنان دهکده ها ، بزرگترین جامعه بازنشستگی در ایالات متحده تحویل می دهند.

هنوز هم ، هیچ یک از بازیگران اصلی راهی بی نظیر برای دریافت زایمان در خانه توسط مصرف کنندگان در نظر نگرفته اند. فرود بار در حیاط خانه ها و بزرگراه ها س safetyالات ایمنی را در مورد افراد و بسته ها ایجاد می کند.