نکات فنی برای بزرگداشت سنت های تعطیلات – زمانی که خانواده شما از هم دور هستند

خانه بودن برای تعطیلات امسال احساس متفاوتی خواهد داشت: تقریباً 75٪ از آمریکایی ها بر اساس نظرسنجی اخیر OnePoll که برای Asurion Home + انجام شده است – با 93٪ پاسخ دهندگان Covid-19

اما حتی اگر فصل تعطیلات را به تنهایی سپری کنید ، نیازی به احساس تنهایی نخواهید داشت. آتش سوزی کمپرسی که در سال 2020 انجام می شود حداقل یک نتیجه مثبت به همراه داشته است: پذیرش گسترده فن آوری اجتماعی باعث شده است که همه افراد با تجارب دیجیتالی مشترک ، از جلسات کاری گرفته تا وعده های غذایی بزرگ خانوادگی و به طور غیرقابل تصور ، عروسی ، کم و بیش راحت باشند.

ارتباطات مجازی دیگر محدود به زوم تماس با بستگان نیست که کاملاً بر بی صدا کردن مسلط نیستند: جرمی بیرنهولتز ، مدیر آزمایشگاه رسانه های اجتماعی گفت: ویژگی های برنامه جدید یک تجربه جمع آوری الکترونیکی تعاملی را ارائه می دهند که می تواند از چت های ویدئویی بی روح معنی دار باشد. دانشیار مطالعات ارتباطات در دانشگاه نورث وسترن. “فرض کنید که شما به عنوان یک فرد حضوری احساسات دقیق را از تعاملات آنلاین خارج خواهید کرد ، واقع بینانه نیست. اما تعاملات آنلاین می تواند به حفظ روابط کمک کند. “

بردلی کیز ، مدیر بازاریابی سانتا مونیکا ، کالیفرنیا ، نگران این بود که سالانه نمایش “The Polar Express” در شب کریسمس با خانواده و دوستانش خراب شود. سپس راهی پیدا کرد تا از هرجایی که اتفاق افتاده بود به جشن او بپیوندند: “امسال ما از Rave استفاده خواهیم کرد تا از دور با هم تماشا کنیم”. برنامه Rave به کاربران امکان می دهد نمایش Netflix ، Amazon Prime و YouTube و گپ نوشتاری یا صوتی خود را در حین نمایش همگام سازی کنند.

تال شلف ، یکی از بنیانگذاران یک سایت لیست املاک و مستغلات در تورنتو ، برای گذراندن مجازی شب های بازی سالانه خانواده خود در Yuletide ، به برنامه Houseparty مراجعه کرد. وی گفت: “ما از همان کودکی شب بازی را به عنوان یک سنت خانوادگی جشن می گرفتیم.” “این مهمانی های خانوادگی را مهیج نگه می دارد ، تنش ها را پخش می کند و به همه کمک می کند تا آرام باشند.” Houseparty به شما اجازه می دهد تا هر نفر در هر “اتاق” هنگام پخش ویدیوی حضوری را به اشتراک بگذارد. Quick Draw ، Heads Up ، Trivia یا Chips و Guac را امتحان کنید! کارت های مبارزه با بشریت.