نحوه ساخت خانه در ماه

در خانه به سرعت گلوله های ریز شهاب سنگ لگن می زند و زمین لرزه هایی که ساعت ها طول می کشد لرزیده اند. دما می تواند در طول روز از 250 درجه بالا رفته و در شب به زیر -200 درجه برسد. نگاه به بیرون از پنجره در معرض تابش قرار دارد. نشت لوله کشی می تواند منجر به نابودی شود.

اما اگر انستیتوی زیستگاه های فرازمینی انعطاف پذیر اهداف خود را محقق کند ، ساکنان در میان شرایط خصمانه در امان خواهند ماند. این پروژه تحقیقاتی 5 ساله با اعطای کمک 15 میلیون دلاری از سازمان ملی هوانوردی و فضا تأمین شده و شبیه سازی پیشرفته رایانه ای و آزمایش های فیزیکی را به دست می دهد تا از بینش نحوه ایجاد زیستگاه ماه که فضانوردان را زنده نگه می دارد ، بدست آورد. این کار به شما کمک می کند تا چگونگی حضور بشر در کره ماه در انسان را ایجاد کند.

این دیگر یک سوال دانشگاهی نیست. ناسا ، با کمک شرکای بین المللی و تجاری ، قصد دارد مردم را در سال 2024 به ماه بازگرداند. در دهه بعد ، آژانس می خواهد “یک حضور طولانی مدت در سطح ماه” ایجاد کند و زیرساخت هایی مانند ارتباطات ، تولید برق و دفع زباله. سرانجام ، اردوگاه اصطلاحاً Artemis Base می تواند خدمه ای متشکل از چهار فضانورد را با هدف گذراندن یک یا دو ماه در سطح ، در خود جای دهد.

آریل اکبلاو ، بنیانگذار و مدیر طرح اکتشافات فضایی م Instituteسسه فناوری ماساچوست ، می گوید که این بسیار نزدیکتر از چیزی است که بسیاری از مردم تصور می کنند. وی انتظار دارد که سازه ای در اواخر این دهه یا اوایل دهه 2030 روی ماه ساخته شود.

چین قصد دارد این دهه یک ایستگاه قمری مسکونی ایجاد کند. Jan Woerner ، مدیرکل آژانس فضایی اروپا ، در سال 2016 Moon Village را آغاز کرد ، یک اقدام مشترک بین المللی برای اکتشاف ماه. طبق گفته جسی کیت شینگلر ، بنیانگذار و مدیر سیاست و حاکمیت در بنیاد باز قمری ، یک سازمان غیرانتفاعی سانفرانسیسکو که از رویکردهای صلح آمیز و همکاری برای حل و فصل ماه دفاع می کند ، تقریباً دوازده شرکت خصوصی حمل و نقل ماه در حال آماده سازی مأموریت های رباتیک هستند. . او می گوید که می تواند تا 1 میلیارد تن آب به شکل یخ در ماه وجود داشته باشد ، که می تواند صدها هزار نفر را در آنجا کار کند.