نارنجی ثابت: درایو Fail شده است

این زمان نشان دهنده انجام کامل فرایند ذخیره سازی بر روی یک هارد درایو است. در رابطه کاربری SAS یک تکامل منطقی از فناوری SCSI است که هم مزایت نصب بلند مدت نرم افزاری و هم رابطه سریالی ارتباط فیزیکی را در خود جای داده است. پردازنده های برنز سری ۳۰۰۰ هستند که حداکثر تا ۱۶ کور (دو سوکت ۸ کور) با ۸۵ وات برق مصرفی و هستند و از ۱.۵ ترابایت حافظه تصادفی یا RAM پشتیبانی میکنند؛ پردازنده های نقره ای سری ۴۰۰۰ هستند که از ۲۴ کور فیزیکی با دو سوکت CPU و همچنین از ۱.۵ ترابایت رم را نیز پشتیبانی میکنند. سرورهای مجازی ارائه شده فراسو که با عنوان VPS ارائه میگردد، تماما دارای منابع اختصاصی میباشند که به این نوع VPS ها در اصطلاح VDS یا Virtual Dedicated Server نیز گفته میشود. به همین دلیل هارد درایوهای SAS دارای قیمت بالاتری نسبت به SATA می باشند.

سرور HPE Proliant DL380 GEN 10 همانند نسل قبل خود یعنی سرور DL380 G9 از هاردهای SAS با سرعت ۱۰K و ۱۵K و هاردهای SATA و همچنین از هاردهای SSD پشتیبانی میکند. غالباً فهرستی از فایلهای بازیابی شده به مشتری تحویل داده میشود تا مطمئن شود چه دادههایی از RAID با موفقیت بازیابی شده و چه دادههایی از دست رفتهاند. به همین دلیل است که صفت یکه تازی در صحنه های دیتا سنتری را از آن خود کرده است. SSD دیتا را روی حافظه فلش ذخیره میکند. این محصول با اکثر نرم افزار های امنیتی سازگار بوده و از قابلیت رمزگذاری بر روی اطلاعات پشتیبانی می کند تا از دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات داخل حافظه محافظت نماید. پردازنده های سری طلایی یا گلد شامل دو سری ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ هستند که حداکثر تا ۸۸ کور فیزیکی با ۴ سوکت و از ۶ ترابایت رم پشتیبانی می کنند. پردازنده های سری پلاتینیوم که قوی ترین سری این پردازنده ها می باشد شامل سری ۸۰۰۰ هستند که حداکثر تا ۲۲۴ هسته فیزیکی با ۸ سوکت و ۱۲ ترابایت RAM را پشتیبانی میکنند. هارد کامپیوتر خانگی با استفاده از تجهیزات مناسب قابل تبدیل به هارد سرور است.

ابزار ذخیرهسازی دائمی به این معنی است که با قطع جریان برق، اطلاعات ذخیره شده از بین نمی هارد سرور اچ پی 300gb 6g sas 15k روند. سخت افزارهای تولیدی شرکت اچ پی از انواع محصولاتی هستند که مطرح در حوزه شبکه است و انواع مختلفی دارد که با توجه به توضیحات ارائه شده، مدل 300GB SAS 12G Enterprise 15K SFF مورد توجه است. تجهیزات شبکه – آیتی قیمت درباره هارد سرور اچ پی اسکازی 300GB U320 10K 350964-B22 برای شما توضیح میدهد: هارد دیسکهای شرکت کمپانی مشهور اچ پی یکی از بهترین تجهیزات ذخیرهسازی اطلاعات در نوع خود هستند که از کارآیی و قابلیت اطمینان بالایی در ذخیرهسازی اطلاعات برخوردار میباشند. برخی از ویژگی های این سری از پردازنده های نسل دهم سرور اچ پی میتوان به Intel Advanced Vector Extension 512 جهت بررسی (Analyze) پیشرفته، سرعت بالای شبکه Ethernet در این پردازنده که به موجب کاهش هزینه میگردد، کاهش مصرف برق و امنیت بالای آن اشاره کرد. از جمله این انعطاف پذیری ها می توان به چندین پیکربندی شاسی، بسته به نیاز کاربری شما اشاره کرد. شاسی ۸ پایه را می توان برای پشتیبانی از ۱۶ یا ۲۴ درایو SFF نیز ارتقا داد. با استفاده از ۱۲ درایو LFF نصب شده در جلو تا ۱۹۰ ترابایت را پشتیبانی می کند.

این محصول از نظر فیزیکی در ابعاد مناسب و وزن سبک به بازار عرضه شده و با کیفیت عالی در اختیار کاربران قرار می گیرد. سرورهای ML نیز همانند سایر کیس های قدرتمند ، از قابلیت توسعه سخت افزاری برخوردارند . برای همین باید امکان رشد وتوسعه و همچنین دستکاری سخت افزارهای در طی عملیات سرور مهیا باشید. در این سرور ۲۴ اسلات رم تعبیه شده که از دو نوع LRDIMM و RDIMM پشتیبانی میکند و بسته به پردازنده خود میتواند تا نهایتا ۴.۵ ترابایت رم را پشتیبانی کند. اشكال ممكن است یا از كابل باشد و یا از master و slave كه به خوبی تعریف نشده اند و یا می توان یكی از هاردها را master انتخاب كرد و با برداشتن pin یا جامپر از پشت هارد دوم باعث شویم كه خود كامپیوتر دومی را شناسایی كند. شرکت اینتل این پردازنده ها را با هدف افزایش امنیت، سرعت بالاتر و سرویس Multi Cloud برای دیتاسنتر ها و مراکز داده روانه بازار کرد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت هارد سرور hp dl380 g8 لطفا از سایت ما دیدن کنید.