مشاغل مدیریت انبار DHL کار با روباتهای پردازنده را آسان تر می کند

ادغام ربات ها در انبارها به طور سنتی وقت گیر و هزینه بر است. واحدی از غول تدارکات جهانی دویچه پست AG

و یکی از تأمین کنندگان فناوری آن فکر می کند که ممکن است راه بهتری پیدا کرده باشند.

DHL Supply Chain و Blue Yonder Inc. طی یک سال گذشته در Robotics Hub ، یک بستر نرم افزاری با هدف ادغام سریعتر سیستم های رباتیک در عملیات انبار ، همکاری کرده اند.

این یکی از چندین تلاش در صنعت برای بهبود سودمندی ربات ها در انبارها است ، جایی که آنها به طور فزاینده ای رایج هستند.

مارکوس ووس ، مدیر اطلاعات جهانی DHL مدیر ارشد اطلاعات و مدیر عامل جهانی ، گفت: این سیستم عامل در حال حاضر آنلاین در یک مکان نزدیک مادرید است ، جایی که در حال حاضر زمان ادغام سیستم های جدید ربات را با 60٪ کاهش داده است.

آقای ووس گفت: “ما در ابتدای سفر هستیم.” “ما در حالی که در دو سایت دیگر صحبت می کنیم آن را اجرا می کنیم و فکر می کنیم در همه سایت های ما قابل استفاده است.”

تغییر مداوم به سمت تجارت اینترنتی و ایجاد قفل های مسدود در پی شیوع ویروس کرونا ، نیاز به راهکارهای رباتیک و اتوماسیون را در طیف وسیعی از مشاغل افزایش داده است. مراکز تدارکات از زمان شیوع افزایش سفارشات دو رقمی را مشاهده کرده اند و ربات ها به عنوان منبع نیروی کار شناخته می شوند که نمی توانند ناقل ویروس باشند.

واحد دویچه پست بیش از 2000 انبار را به نمایندگی از شرکت های دیگر اداره می کند. حدود یک چهارم دارای ربات های فیزیکی هستند ، از جمله ربات های جمع کننده اقلام و لیفتراک های خودران برای حمل کالا.

آقای ووس گفت ، ادغام ها می تواند ماه ها طول بکشد ، زیرا بیشتر نرم افزاری که آنها را مدیریت می کند باید به صورت دستی پیکربندی شود تا با سیستم های نرم افزاری مدیریت انبار جداگانه کار کند. مرکز رباتیک ، که با قابلیت مکالمه با سیستم های مختلف برنامه ریزی شده است ، نیاز به پیکربندی نرم افزار سفارشی را در هر انبار برطرف می کند.

مارکوس ووس ، مدیر ارشد اطلاعات و مدیر عامل جهانی DHL Supply Chain


عکس:

DHL زنجیره تامین

ایده ایجاد هاب در طی ملاقات مقامات DHL و Blue Yonder با نیازهای DHL ایجاد شد. Blue Yonder توسعه نرم افزار را مدیریت می کرد ، در حالی که DHL اطلاعاتی از جمله گردش کار انبار را فراهم می کرد که به دیزاین نحوه طراحی سیستم کمک می کند. مایکروسافت شرکت

، سرویس Azure cloud را که میزبان مرکز است اجرا می کند ، تخصص معماری نرم افزار را ارائه می دهد.

Blue Yonder مالک محصول هاب رباتیک است و در حال حاضر DHL تنها مشترک است.

قطب رباتیک در اولین سایت خود در ماه مه در انباری در Seseña Nuevo ، اسپانیا ، که DHL برای IskayPet SL ، شرکت مادر خرده فروشان لوازم حیوانات خانگی اسپانیایی Tiendanimal و Kiwoko اجرا می شود ، به کار خود ادامه داد.

پدرو رینالدوس ، مدیر تدارکات در IskayPet ، گفت که هاب به شرکت وی کمک کرده است تا رشد سفارشات خود را مدیریت کند که طی چند سال گذشته سالانه به 20 درصد رسیده است.

آقای ووس گفت: ادغام ناوگان رباتیک جدید در یک انبار اغلب ممکن است بیش از سه ماه طول بکشد و حداقل 100000 دلار هزینه دارد. بیشتر وقت و هزینه مربوط به داشتن تیم های IT از طرف نرم افزارهای مختلف برای پیکربندی ذینفعان است.

وی در مورد پردازنده روبات های جدید گفت: “با توجه به ماهیت متفاوت عملیات ، شما همیشه به برخی از افراد IT برای انجام تطبیق نیاز دارید.” “این چیزی است که ما می خواستیم آن را از سیستم مهندسی کنیم: چگونه می توانیم کل یکپارچه سازی را سریعتر انجام دهیم تا بیشتر یک پلاگین و بازی باشد.”

یک مرکز رباتیک به عنوان میان افزار فعالیت می کند ، طراحی شده برای صحبت کردن با سیستم مدیریت انبار و سیستم مدیریت ناوگان است. این کار با استاندارد سازی داده ها و وظایفی که بین دو سیستم جریان دارد ، مانند محل قفسه یک محصول خرده فروشی و مقدار محصول برای انتخاب ، کار می کند.

تقریباً هر شرکتی در هر صنعت به دنبال روش های جدید برای به حداقل رساندن ارتباط انسانی ، کاهش هزینه ها و رفع بحران نیروی کار در مشاغل تکراری و خطرناک است. WSJ بررسی می کند که چرا بسیاری به دنبال روبات ها به عنوان راه حل برای هر سه هستند. عکس: FedEx

در انبار منطقه مادرید ، مرکز رباتیک ارتباط بین نرم افزار ربات تولید شده توسط 6 River Systems Inc. و نرم افزار مدیریت انبار از Blue Yonder را تسهیل می کند. آقای ووس گفت ، DHL می تواند هاب را در مکان دیگری با این سیستم ها مجدداً مستقر کند.

پرابود جوشی ، مدیر ارشد محصول Blue Yonder ، گفت: حتی اگر هاب در مکانی با نرم افزارهای مختلف مستقر شود ، به رابط های برنامه نویسی برنامه کاربردی و اتصالات مجهز شده است که کار “نسبت به ادغام های سنتی” را کاهش می دهد.

مزیت دیگر: هاب می تواند وظایف را بین ربات هایی تنظیم کند که در غیر این صورت با یکدیگر صحبت نمی کنند. به عنوان مثال ، اگر یک ربات جمع کننده در زمانی کار کند که مسیر یک ربات حمل و نقل را مسدود کند ، مرکز از قبل این را می داند و به ربات حمل و نقل می گوید که مکان دیگری را برای مورد مورد نظر خود انتخاب کند.

آقای ووس انتظار دارد كه هاب زمان اجرا را از هفته ها و ماه ها به روزها كاهش دهد و هزینه ها را از شش رقم “به تعداد نسبتاً كم پنج رقمی” كاهش دهد.

دویت کلاپیچ ، یکی از اعضای شرکت تحقیق و مشاوره گارتنر شرکت ،

گفت: احتمالاً نیاز به سیستم عامل هایی که بتوانند انواع مختلف ربات ها را مدیریت کنند ، وجود خواهد داشت. “با ادامه رشد روبات ها ، اهمیت آن بیشتر می شود.”

بنویسید برای شورای جارد به آدرس [email protected]

حق چاپ © 2020 داو جونز و شرکت ، کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8