مسیر Lyft به سود می تواند در ترافیک متوقف شود

حتی Lyft نیز می تواند یک استراحت از مسابقه موش را تحمل کند.

راه احیا برای شرکت استقبال سواری کند بوده است ، اما طبق نظرات این هفته در یک کنفرانس سرمایه گذاران ، از برخی جنبه ها روان بوده است. با وجود بسیاری از افراد در خانه به دلیل بیماری همه گیر Covid-19 ، بیشتر مشاغل Lyft طی چند ماهه گذشته در ساعات کم مصرف انجام شده است ، به جای اینکه سوار ماشین سوار شوند ، به ملاقات های پزشک مراجعه می کنند یا برای خرید مواد غذایی در ظهر خرید می کنند. در ساعات اوج مصرف به محل کار خود بروید و از آنجا بروید. اگرچه این به معنای از دست دادن تجارت بزرگ روزانه است ، اما به نظر می رسد این تغییر حداقل برای اقتصاد واحد Lyft خوب بوده است.

این شرکت در کنفرانس سرمایه گذاران گفت که می تواند درآمد بیشتری در مسافرت های خارج از پیک بدست آورد “زیرا برای انگیزه دادن به رانندگان هزینه کمتری وجود دارد” بدون این که به طور معمول ساعت شلوغی تقاضا ایجاد شود. این می تواند توضیح دهد که چرا Lyft معتقد است که می تواند ضررهای خود را در سه ماهه چهارم کاهش دهد ، حتی در حالی که حجم کلی سهام به طور قابل توجهی به چالش کشیده شده است. چهارشنبه ، در یک پرونده 8-K ، Lyft گفت که در ماه نوامبر نسبت به سال قبل 50٪ در کل کاهش وزن داشته است ، که حتی از 48٪ کاهش در هفته اول ماه نوامبر که در آن به اشتراک گذاشته است ، بدتر است. تماس درآمد سه ماهه سوم آن.

با این وجود ، این شرکت اعلام کرد انتظار دارد ضرر سه ماهه چهارم کمتر از 185 میلیون دلار را براساس درآمد تعدیل شده قبل از بهره ، مالیات ، استهلاک و استهلاک ثبت کند. ماه گذشته پیش بینی آن حاکی از ضرر 190 تا 210 میلیون دلاری بر این اساس بود. به گفته لیفت ، تقویت خط اصلی آن حاشیه بهبودی بوده است ، که انتظار می رود سال آینده حتی بیشتر شود.

در حالی که این شرکت جزئیات دیگری راجع به تعدیل هزینه های خاص ارائه نکرده است ، به نظر می رسد که این هزینه ها شامل هزینه های کمتری در رابطه با جبران خسارت راننده باشد ، که منطقی است براساس اظهار نظر شرکت در مورد اقتصادی بودن اوج سواری در مقابل سوار شدن به ماشین. در واقع ، این شرکت در فراخوان اخذ درآمد اخیر خود اظهار داشت که انتظار دارد انگیزه های راننده در سه ماهه چهارم با بهبود سطح خدمات ، درصدی از درآمد کمتر از سه ماهه سوم باشد. همچنین این می تواند کمک کند که برخی از مشاغل به حومه شهر منتقل شده اند ، جایی که بسیاری از سوارکاران منظم از مراکز شهرها مهاجرت کرده اند. در کنفرانس سرمایه گذاران ، رئیس و بنیانگذار Lyft ، جان زیمر ، گفت که شرکت وی از برخی جهات از انتقال مصرف کنندگان به خارج از شهرها ، جایی که “فقط ماشین های زیادی وجود دارد که می توانید در جاده ها قرار بگیرید” سود برده است.