مدیران سابق توییتر از پلتفرم به دلیل هزینه های پرداخت نشده شکایت کردند

سه تن از مدیران سابق شرکت توییتر از این شرکت رسانه اجتماعی شکایت کردند و به دنبال بازپرداخت بیش از یک میلیون دلار از هزینه های حقوقی مربوط به شکایت سهامداران و تحقیقات از جمله از مقامات فدرال بودند.

این شکایت روز دوشنبه توسط پاراگ آگراوال، مدیر اجرایی سابق توییتر در دادگاه عالی دلاور ثبت شد. ویجایا گاد، مدیر ارشد سابق حقوقی شرکت؛ و ند سگال، مدیر ارشد مالی سابق شرکت. آنها در میان گروهی از مدیران ارشد بودند که ایلان ماسک نزدیک به شش ماه پیش زمانی که خرید توییتر را بسته بود، اخراج کرد.

آقایان آگراوال و سگال و خانم گده در این شکایت می گویند که تعهد شرکت برای پوشش هزینه های قانونی آنها برای هر گونه رسیدگی مرتبط با نقش شرکتی آنها که به گفته آنها شامل دعوی سهامداران و استعلام از کمیسیون بورس و اوراق بهادار بوده است، به قوت خود باقی است. و وزارت دادگستری

این دادخواست نشان می دهد که وکلای مدیران سابق در ژانویه و بار دیگر در ماه مارس تلاش کردند تا برای هزینه های انجام شده برای تحقیق در مورد ادعاهای واقعی، تحقیق در نظریه های حقوقی، توسعه دفاع و سایر موارد حقوقی درخواست کنند.

این شکایت نمونه دیگری از متهم شدن توییتر به پرداخت های معوق از زمانی است که آقای ماسک کنترل شرکت را در دست گرفت و به سرعت برای کاهش هزینه ها حرکت کرد. مالکان، مشاوران و فروشندگان از جمله کسانی بودند که برای پرداخت ها شکایت کردند، اگرچه طبق اسناد دادگاه، چندین مورد از این شکایت ها رد شده است.

آرون زموست، سخنگوی خانم گاد و سگال که از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کرد، گفت: «یک بار دیگر، توییتر به تعهدات قراردادی خود برای پرداخت صورت‌حساب‌هایش عمل نکرده است». نمی توان با آقای آگراوال برای اظهار نظر تماس گرفت. توییتر به درخواست ایمیلی برای نظر دادن با پاسخ خودکار یک شکلک مدفوع پاسخ داد.

طبق این دادخواست که قبلاً توسط نیویورک تایمز گزارش شده بود، قوانین شرکتی و قراردادهای توییتر با مدیران سابق، توییتر را موظف می کند که هزینه های قانونی خود را برای رسیدگی های مربوط به نقش های زمانی خود در شرکت پوشش دهد..

توییتر در دلاور با دفتر مرکزی تجاری خود در سانفرانسیسکو ثبت شده است.

مدیران اجرایی گفتند که متحمل هزینه‌های حقوقی مربوط به چندین پرونده شده‌اند، از جمله نام بردن به عنوان متهم در دعوای سهامداران و احضاریه‌ای که از کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس برای شهادت در جلسه استماع کنگره در ماه فوریه برای خانم گد ارسال شده است. .

تصویر: پرستون جسی

علاوه بر این، طبق این دادخواست، نمایندگان وزارت دادگستری سال گذشته با مشاور آقایان آگراوال و سگال در رابطه با برخی تحقیقات مربوط به توییتر تماس گرفتند. شکایت جزئیاتی در مورد استعلام ارائه نمی کند. طبق این شکایت، کمیسیون SEC از آقای آگراوال نیز خواسته بود تا اسناد خاصی را که مربوط به کارش در توییتر است، حفظ کند.

وال استریت ژورنال پیشتر گزارش داده بود که آقای ماسک چندی از مدیران ارشد توییتر را بلافاصله پس از بستن قرارداد، از جمله آقایان آگراوال، خانم گاد، آقای سگال و شان ادجت، مشاور عمومی سابق توییتر، اخراج کرد. نام آقای ادجت در دادخواستی که روز دوشنبه ارائه شد، ذکر نشده است.

ژورنال گزارش داد که آقای ماسک در آن زمان گفت که آن مدیران را به دلایلی اخراج کرده و ملزم به پرداخت بسته های چند میلیون دلاری انفصال به آنها نیست.

به Alexa Corse در [email protected] بنویسید

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8