لباس های تعطیلات برای یک فصل جشن بسیار عجیب

کیتی فینگان دسامبر معمولاً مملو از مهمانی است ، اما امسال جشن و سرگرمی بیشتر متمرکز خواهد شد. پس از لغو شکرگذاری خانواده اش ، خانم فینگان ، 37 ساله ، مدیر ارشد تجربه مشتری در RiteAid در لس آنجلس ، پس از قرنطینه تعطیلات را با پدر و مادرش در لانگ آیلند سپری خواهد کرد. وی گفت: “من می بینم که ما بیشتر از حد معمول معامله می کنیم.” “در این دو روز همه چیز سوار است – شما می خواهید آن را بیشتر سرگرم کنید.” کمد لباس تعطیلات او نیز همین است. “من از گرفتن چیز جدید و احساس خاص بودن هیجان زده ام.” او هم به روی تارتان و هم به زرق و برق باز است.

با زیاد شدن موارد Covid ، تعطیلات به سختی به خود شباهت دارد – خداحافظی سفرهای خانوادگی و مهمانی های بی دست و پا اداری ، سلام شام در فضای باز و بزرگنمایی های به همان اندازه ناجور. معنی آن برای لباس راحتی چیست؟ برخی از خانم ها ، مانند خانم فینگان ، با از بین بردن هزینه های خود ، ماه های صرف شده در ورزش را جبران می کنند. دیگران مانند جولی وبمن 33 ساله از این هیاهو چشم پوشی می کنند. “من لباس نمی پوشم. راحتی فرایند تصمیم گیری من را هدایت می کند. ”خانم وبمن ، تاجر لباس فعال در نیویورک گفت. برای تماس های ویدئویی Hanukkah ، او به دویدن های کشمیر ، ژاکت و امتیازات جزئی برای خوشگذرانی اعتماد خواهد کرد. “من می خواهم حلقه هایی بپوشم و موهایم را سشوار بکشم. اما من کفش نمی پوشم. “

کارولین مگوایر ، مدیر مد سایت تجارت الکترونیکی Shopbop ، به Zoomers توصیه می کند که یک ظاهر خانگی را با یک ژاکت خاص – مانند بافتنی سمت راست ، مرتب کنید. وی درباره گزینه های بین المللی سایت و جزیره Fair گفت: “ما نمی توانیم آنها را در انبار نگه داریم.” اگر چنین حرکتی عمومی به سمت تشویق احساس می شود ، او لایه هایی از گردنبندها را پیشنهاد می دهد.

در فضای باز جشن می گیریم؟ ایکرام گلدمن ، یکی از بنیانگذاران بوتیک شیکاگو ، ایکرام ، گفت: “من یک کت پف دار با رنگ روشن می سازم.” “و هیچ سوالی وجود ندارد که شما باید یک کلاه خنده دار باشید.” در حالی که چند س haveال داریم (چقدر خنده دار است؟) ، قبول خواهیم کرد که لوازم جانبی دمدمی مزاج به چت شام کمک می کند. خانم گلدمن برای پیله کشی جشن سرسختانه ، “لباس هایی با جزئیات زیاد” را تعیین می کند ، مانند سبک ساتن با تزئین گره Rabih Kayrouz که قصد دارد از آن در داخل خانه استفاده کند. رقیب دیگر: عدد خائیت در سمت راست خم شد.

Eboni S. Gates ، شیکاگو ، در حالی که شب کریسمس را در خانه با شوهر و پسران دوقلوی خود می گذراند ، از لباس خواب و یک بلوز لباس خواب ابریشمی سیاه منحط استفاده می کند. رئیس 46 ساله روابط VIP در نمایشگاه شیکاگو گفت: “من می خواهم آرام ، شاد ، دنج و مجلل باشم.” “این یک سال از نظر احساسی پرتنش بود. احساس می کنم باید کمی خودم را غر بزنم. به نظرم همه ما این کار را انجام می دهیم.”