قفسه طبقه در مقابل پایه دوچرخه: بهترین محل نگهداری دوچرخه در محیط داخلی چیست؟

AS AN دوچرخه سوار مشتاق و ساکن آپارتمان، من نزدیک به 20 سال تجربه متعادل کردن دوچرخه ها روی نرده ها و چیدن آنها در قفسه های کتاب دارم. دو دسته کلی از قفسه‌های دوچرخه نیاز به چنین هک‌های ناخوشایندی را از بین می‌برند: آنهایی که روی زمین قرار می‌گیرند و آنهایی که باید روی دیوار نصب شوند.

هیچکدام کاملاً بی خطا نیستند. به عنوان مثال، در حالی که یک قفسه دوچرخه نصب شده روی دیوار باعث صرفه جویی در فضای کف شما می شود، یک قفسه دوچرخه که به درستی نصب نشده باشد می تواند مستقیماً از دیوار جدا شود و مقدار زیادی گچ برای دوچرخه سواری به همراه داشته باشد. به گفته رابین گریون-میلن، مالک و اپراتور تعمیرگاه Bike Plant در بروکلین، نیویورک، نگرانی های نصب بزرگترین مانعی است که افرادی که برای خرید قفسه دوچرخه سواری باید بر آن غلبه کنند. گفته می شود، برخی از قفسه ها کار را آسان تر می کنند.

از آنجایی که در بسیاری از مکان‌ها بدون فضای کف زیاد زندگی کرده‌ام، انواع مختلف قفسه‌های دیواری را امتحان کرده‌ام و دو مورد را پیدا کرده‌ام که واقعاً دوستشان دارم. وقتی نوبت به توصیه قفسه های کف عالی رسید، برای مشاوره به خانم Graven-Milne مراجعه کردم. در زیر، چهار قفسه که بهترین های هر دو نوع را نشان می دهند.

قفسه های کف

دنبال چه چیزی میگردی: اگر شما (یا صاحبخانه شما) از سوراخ کردن دیوار خشک خود احتیاط می کنید، یک قفسه کف تهیه کنید. به دنبال دوچرخه هایی باشید که به راحتی قابل نصب باشند، در حالت ایده آل فقط با یک آچار آلن، و می توانند دوچرخه های سنگین را بدون مشکل نگه دارند. خانم Graven-Milne گفت: چنین قفسه‌هایی بسیار بهتر از این هستند که دوچرخه خود را به دیوار تکیه دهید، فقط برای تماشای ضربه زدن گربه به آن بیش از 30 ثانیه بعد. اگر بیش از یک دوچرخه دارید یا این نعمت را دارید که با یکی دو دوچرخه سوار دیگر زندگی کنید، برخی از پایه ها و قفسه های ایستاده برای نگهداری چندین دوچرخه طراحی شده اند.

از چه چیزهایی باید اجتناب کرد: اگر در خانه یا آپارتمان کوچک‌تری زندگی می‌کنید، از قفسه‌های مخصوص زمین پراکنده دوری کنید. قفسه‌های کف (و دوچرخه‌هایی که روی آن‌ها قرار گرفته‌اند) می‌توانند ردپای بزرگی داشته باشند، حتی اگر برای نگه‌داشتن چندین دوچرخه طراحی نشده باشند. همچنین مراقب باشید که دوچرخه ها را به درستی بارگیری کنید، زیرا برخی از قفسه ها در صورت بارگیری نادرست یا وزن زیاد می توانند واژگون شوند. برخی از قفسه‌های کف بلند وجود دارند که به شما امکان می‌دهند دوچرخه‌ها را در یک ردیف عمودی ذخیره کنید، اما این قفسه‌ها می‌توانند به قدرت و مهارت بیشتری برای بارگیری نیاز داشته باشند. در نهایت، اگر دوچرخه‌تان چرخ‌های به‌خصوص نازک یا پهنی دارد، مراقب باشید از قفسه‌هایی که طرح‌های پایه‌شان نمی‌تواند آن‌ها را در خود جای دهد، خودداری کنید.


عکس:

تاپیک

زندگی مجرد

پایه Topeak LineUp (110 دلار) کوچک، محکم و نصب آسان است. فقط آن را باز کنید، روی زمین بگذارید و چرخ جلو یا عقب دوچرخه خود را داخل آن بچرخانید. این می تواند دوچرخه هایی با عرض تایر تا 2.25 اینچ را در خود جای دهد که بیشتر مدل های دوچرخه جاده ای و کوهستانی را شامل می شود. بازوی فنری چرخ‌های با قطر 20 اینچ تا 29 اینچ را تثبیت می‌کند، اما چرخ‌های دوچرخه تاشو کمی کوچک‌تر نیز می‌توانند به طور ایمن روی آن بچسبند. بسته به اندازه لاستیک‌هایی که روی چرخ‌ها دارید و چقدر «قد» می‌نشینند، محدوده قطر کمی متفاوت است.


عکس:

ساریس

یک امر خانوادگی

به گفته خانم Graven-Milne، دلیل خوبی وجود دارد که Saris Mighty Mite Rack (140 دلار) و طرح‌های مشابه آن «کلاسیک فروشگاه دوچرخه» هستند. این پایه محکمی است که برای خانواده‌های دارای فرزند یا هر کسی که ممکن است دوچرخه را از روی زمین بلند کند بسیار مناسب است. این قفسه می‌تواند تا شش دوچرخه را در خود جای دهد، بدون مته مونتاژ می‌شود و برخلاف برخی از قفسه‌های تک دوچرخه، هنگام روشن و خاموش کردن دوچرخه ثابت می‌ماند. مسلماً ظاهری ندارد، اما طراحی سودمند آن ممکن است برای مینیمالیست ها جذاب باشد. دیگران فقط می توانند آن را در گاراژ بچسبانند، جایی که هرگز نیازی به نگاه کردن به آن نخواهند داشت.

پایه دوچرخه

دنبال چه چیزی میگردی: قفسه‌های دیواری را شناسایی کنید که به شما امکان می‌دهند دوچرخه‌ها را در حالت افقی یا عمودی آویزان کنید، بنابراین می‌توانید دوچرخه‌ها را به‌طور انعطاف‌پذیر در هر کجا که فضای دارید ذخیره کنید. اینها همچنین فضای کف را آزاد می کنند، ایده آل برای هر کسی با ترتیبات زندگی تنگ. و از زیبایی‌شناسی آگاه باشید: می‌توانید گزینه‌های واقعاً زیبا را در تنوع‌های به ظاهر بی‌پایان پیدا کنید، که از مواد متفاوتی مانند چوب، فولاد، حتی دسته‌های قدیمی ساخته شده‌اند. شما می توانید دوچرخه خود را با تداعی صرف به آب نبات دیواری تبدیل کنید.

از چه چیزی باید اجتناب کرد: اگر دوچرخه بسیار سنگینی دارید، از قفسه های دیواری که نمی توانند وزن آن را تحمل کنند دوری کنید—قبل از خرید، مشخصات آن را بررسی کنید. اگر فیکسی که به شدت اصلاح شده شما بیفتد، ممکن است به خود، دیوار و مبلمان اطراف شما آسیب برساند. و هنگام خرید قفسه ای که به زیبایی توسط هنرمندی ساخته شده است که ممکن است در مهندسی سازه مهارت نداشته باشد، توجه بیشتری داشته باشید. برخی از طراحی‌های زیبا، اما غیرعملی، واقعاً نمی‌توانند از دوچرخه پشتیبانی کنند.


عکس:

سیکلوک

پاپ از رنگ

Cycloc Solo با طراحی هوشمندانه (100 دلار) می تواند دوچرخه ها را به صورت عمودی یا افقی از لوله بالایی دوچرخه، لوله پایین یا پایه صندلی آویزان کند. پدهای لاستیکی به محافظت از رنگ یک قاب فانتزی کمک می‌کنند و می‌توانید برای جا دادن دوچرخه‌ها با دسته‌های بسیار عریض، فاصله‌دهنده اضافه کنید. امتیاز: یک فضای کوچک در وسط قفسه به اندازه‌ای بزرگ است که کلیدها، دستکش‌ها و چراغ‌ها را پر می‌کند، در حالی که سوراخ‌هایی در بالا و پایین قفسه به یک قفل U اجازه می‌دهد تا از آن عبور کند و در جای خود قفل شود.


عکس:

Play-Haus

ظرافت بالا

قفسه‌های دوچرخه Haus Play (55 دلار)، مانند این، دست ساز در ایالات متحده هستند. آنها در گردوی جامد، بلوط قرمز، نارون یا خاکستر موجود هستند و با مخلوط طبیعی موم زنبور عسل/روغن مهر و موم شده‌اند که رنگ و دانه طبیعی چوب را حفظ می‌کند. راهی که باعث حسادت دوستان شما می شود. با این قفسه ها می توانید دوچرخه را به صورت عمودی یا افقی آویزان کنید که می تواند دوچرخه ای با دسته هایی تا عرض 18 اینچ را در خود جای دهد.

وال استریت ژورنال توسط خرده فروشانی که در مقاله هایش به عنوان مراکز فروش محصولات ذکر شده اند، جبران خسارت نمی کند. خرده فروشان فهرست شده اغلب تنها فروشگاه های خرده فروشی نیستند.

افکار خود را به اشتراک بگذارید

قفسه دوچرخه داخلی شیک مورد علاقه شما چیست؟ به گفتگوی زیر بپیوندید.

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8