غرق در مفهوم؟ یکی از این 3 ابزار ساده بهره وری را امتحان کنید

س: من در پیگیری تمام تکالیف کاری خود مشکل دارم. یکی از همکاران Notion را توصیه کرد، اما به نظر من بسیار زیاد است. پیشنهاد دیگری دارید؟

آ: دوست کاری شما قطعا بهترین علایق شما را در دل دارد. Notion وعده می دهد که بسیار بیشتر از بهره وری رایگان معمولی شما و ابزار فهرست کارها انجام می دهد. می توانید از آن برای ذخیره و سازماندهی یادداشت ها، ایجاد بودجه و زمان بندی استفاده کنید. حتی می توانید طرح را مطابق میل خود تنظیم کنید. این ویژگی‌ها این اپلیکیشن را به محبوبیت بسیار آنلاین تبدیل کرده است – تمام گوشه‌های TikTok به افرادی اختصاص دارد که داشبوردهای Notion خود را به نمایش می‌گذارند.

طرفداران Gen Z می گویند که هنگامی که نحوه استفاده از آن را یاد گرفتید، Notion می تواند به عنوان مغز دوم، یک مرکز ذخیره سازی برای تمام اسناد، چک لیست ها و تفکرات مربوط به کار شما باشد. از نظر تئوری، این به شما کمک می‌کند تا وظایف خود را با قدرت میشل یئو در «همه‌جا همه‌جا در یک زمان» انجام دهید. اما پس از آن، کل بخش “وقتی یاد گرفتید چگونه از آن استفاده کنید” وجود دارد.

من آنقدرها هم پیرتر از جوانان وسواس فکر نیستم. با این حال، مانند شما، من مفهوم را غیرقابل درک می دانم. من از کارهای انجام شده در TikToks که شایستگی های آن را به نمایش می گذارد، به علاوه آموزش های بی شمار YouTube طراحی شده برای کمک به شما در راه اندازی سیستمی که برای شما کار می کند، قدردانی می کنم. یکی از نمایندگان شرکت به من به منابع زیادی اشاره کرد که برای کمک به مردم در استفاده از پلتفرم ایجاد شده است. اینها عبارتند از Notion Academy، مجموعه ای از آموزش های ویدیویی که شما را از طریق اصول اولیه (مثلاً ایجاد لیست وظایف)، و حرکات پیشرفته تر، مانند نحوه استفاده از نرم افزار برای سازماندهی مجموعه داده های بزرگ راهنمایی می کند. شاید، با مقداری گریس آرنج، بتوانم بر یکی از بسیاری از قالب‌های رایگانی که این شرکت و شرکت‌های مختلف Notion ایجاد کرده‌اند، تسلط داشته باشم. اما چرا ناراحتی؟ این احمقانه است که تمام تلاش خود را صرف کنید تا کمی کارآمدتر کار کنید.

قبل از دانلود هر چیزی جدید، به این فکر کنید که آیا می‌توانید از چیزی که قبلاً استفاده می‌کنید، بیشتر به دست آورید. اگر یک حساب جیمیل دارید، تقویم Google می تواند یک سیستم سازماندهی مفید باشد. با همان دکمه ای که برای ایجاد رویدادها استفاده می کنید، می توانید “وظایف” را نیز برای تکمیل ایجاد کنید. این موارد در تقویم شما (در صورت تمایل با کد رنگی) و همچنین در لیستی در سمت راست کتاب تاریخ شما نمایش داده می‌شوند—برای باز کردن لیست، روی نماد علامت تیک آبی کلیک کنید. به محض دریافت تکالیف، وظایف را ایجاد کنید و اگر به تعویق انداختید، وظایف را به کارهای کوچکتر تقسیم کنید تا با نزدیک شدن به مهلت، آن ها را بررسی کنید.

این باید به شما کمک کند تا وظایف خود را با قدرت میشل یوه انجام دهید.

نکته دیگر: در ستون سمت چپ Google Calendar، روی سه نقطه کنار نام تقویم اصلی خود کلیک کنید (تقویم من فقط «دانیل وارگسه» نام دارد) و روی «تنظیمات و اشتراک‌گذاری» کلیک کنید. سپس به سمت «Other notifications» بروید و از منوی کشویی برای روشن کردن ایمیل «Daily Agenda» خود استفاده کنید. اکنون، در ابتدای هر روز کاری، ایمیلی دریافت خواهید کرد که به شما می گوید چه جلسات و وظایفی را برای آن روز برنامه ریزی کرده اید.

اگر به دنبال برنامه جدیدی هستید و وظایف کاری شما هر هفته تقریباً مشابه است، Trello را امتحان کنید. خدمات رایگان مانند یک تخته چوب پنبه ای دیجیتال کار می کند. شما برای هر پروژه یک کارت ایجاد می‌کنید که می‌تواند لینک‌ها و فایل‌های مربوطه را ذخیره کند و در حین تکمیل، آن را از سمت چپ صفحه به سمت راست حرکت دهید. در یک نگاه، خواهید دید که هر پروژه به چه مقدار کار نیاز دارد. می توانید برای ویژگی هایی که به شما کمک می کند از Trello به طور مشترک با دیگران استفاده کنید، هزینه اضافی پرداخت کنید.

اما نکته اصلی من اینجاست: حتی به عنوان یک متخصص دیجیتالی فرضی، متوجه شده‌ام که روش‌های آنالوگ برای من مناسب‌تر است. من با خوشحالی تمام برنامه‌های بهره‌وری را که امتحان کرده‌ام به نفع قلم و کاغذهای قدیمی و خوب رها کرده‌ام – بدون خطوط یا شبکه‌ای، تا بتوانم لیست‌ها و یادداشت‌های انجام کار را بدون محدودیت ایجاد کنم. اگر نوت بوک شما خوش تیپ باشد، کمک می کند تا بتوانید از بیرون آوردن آن از کیف خود لذت ببرید. زیرا، به هر حال، هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت، مگر اینکه آن را واقعاً باز کنید.

ابزارهایی که باید استفاده کنید: 3 راه حل ساده تر بهره وری
  • اگر قبلا یک حساب جیمیل دارید، هک کنید تقویم گوگل قبل از دانلود هر چیز دیگری
  • رابط چوب پنبه ای به سبک ترلو اگر کار شما هفته به هفته مشابه باشد کمک می کند.
  • کاربرد a را دست کم نگیرید دفترچه خوب! من این یکی را دوست دارم که خط ندارد. پیگنا بلا کوپیا، 24 دلار، فروشگاه پیگنا

داشتن یک مشکل زندگی فقط یک ابزار جدید می تواند حل کند؟ به ما ایمیل بزنید: [email protected]

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8