طراحی لبخند دیجیتال – لابراتوار دیجیتال R2Gate

سپس در ملاقات بعدی طرح اولیه با یک سری ماکت در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا لبخند جدید خود را امتحان کنید. سپس این تصاویر در نرمافزار جهت بررسی موقعیت لبخند فرد مشخص قرار خواهد گرفت. به علت نیاز به ماشینهای پیچیده و دقیق، مراکز اندکی در کشور هستند که این خدمت را با کیفیت ارائه میدهند و ما با افتخار میزبان شما برای ارائه چنین خدمت ارزشمندی هستیم. اهمیت جمع آوری داده های تشخیصی از پرسشنامه ها و چک لیست ها را نمی توان نادیده گرفت؛ با این حال ، بسیاری از این اطلاعات را باید از دست رفته دانست اگر به درستی برای طراحی و درمان استفاده نشوند.

طرح لبخند دیجیتال چه تفاوتی با دیگر درمان ها دارد؟ طرح های DSD را می توان در نرم افزار هایی مانند کی نوت یا پاورپوینت مایکروسافت انجام داد. اعضای تیم درمان می توانند مغایرت ها در ساختار دندان های بیمار را مطرح کرده و با استفاده از تصاویر بدست آمده در مورد بهترین راه حل های موجود بحث کنند.

داده های مخصوص بیمار باید راهنمای مراحل بعدی درمان همچنین یکپارچه سازی تمام نیازها، خواسته های بیمار و مسائل زیست شناسی باشند و آنهارا در راستای طراحی زیبایی شناختی به کار گرفته و هماهنگ کند. بیمارانی که به طراح لبخند خود ، DSD Design مراجعه می کنند ، از ابتدا خواسته های خود را مجاز می دانند ، و متخصص زیبایی به خوبی درک می کند.

اما در روش ترمیم و طراحی توسط نرم افزار DSD به کمک کاملترین اسکن ها، عکس ها و امکانات دیجیتال و از همه مهمتر ارتباط دقیق و برنامه ریزی شده بین پزشک، تکنسین و بیمار، بهترین نتایج حاصل خواهد شد. پروتکل DSD ارتباط مؤثری بین تیم دندانپزشکی و گروهی از تکنسین های دندانپزشکی ایجاد کرده و اعتبار این ویژگی مهم را داراست.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد طراحی لبخند دیجیتال چیست بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.