رایان کاجی ستاره یوتیوب 9 ساله دنیای مجازی را در Roblox باز می کند

رایان کاجی نه ساله در کانال های محبوب خود “Ryan World” به افتخار باز کردن اسباب بازی ها در فیلم های YouTube شلیک کرد ، و باعث ایجاد یک حق پخش جهانی برای سرگرمی بچه ها در نمایش های تلویزیونی ، کانال های پخش مستقیم و بازی های ویدئویی کنسول شد ، و در مراسم رژه روز شکرگذاری Macy’s یک بالون معرفی کرد ، و فروش اسباب بازی ، لباس و مسواک در والمارت شرکت ،

هدف شرکت

و سایر فروشگاههای خرده فروشی.

در تاریخ 5 دسامبر ، “دنیای رایان” آخرین شکل خود را به عنوان یک دنیای مجازی در پلتفرم بازی ویدیویی با رشد سریع از شرکت Roblox در اختیار دارد.

“دنیای رایان” در رابلوکس زمینه ها و فعالیت های تعاملی را برای بازیکنان از جمله پیست اتومبیلرانی ، مدرسه ، مرکز شهر و “منطقه تفریحی” فراهم می کند ، جایی که بازیکنان می توانند یکدیگر را در دوره های مانع به چالش بکشند. در جهان همچنین شخصیت هایی از نمایش ها و ویدئوهای تلویزیونی رایان مانند Red Titan ، نسخه ابرقهرمانی رایان و Combo Panda ، یک حیوان کارتونی با هدفون به کار می روند که بازی ها را مرور و بازبینی می کند.

رایان ، که نام اصلی او رایان گوان است ، گهگاه در این مسابقه شرکت می کند و به هواداران فرصتی می دهد تا به طور مجازی با او ملاقات کنند.

ستارگان YouTube که مخاطبان زیادی دارند ، به ویژه در بینندگان جوان ، بیشتر مورد توجه شرکت های سرگرمی ، تولیدکنندگان اسباب بازی و سایر مشاغل قرار گرفته اند که به دنبال استفاده از شهرت خود در محصولات جدید هستند.

Brendan Gahan ، مدیر ارشد اجتماعی آژانس تبلیغاتی Mekanism Inc. گفت: “زنجیره های خرده فروشی اکنون مجموعه وسیعی از اسباب بازی ها را از کانال های مهم YouTube متمرکز بر بچه ها حمل می کنند.” من قاطعانه معتقدم که پس از چند سال این مارک ها با Sesame Street رقابت خواهند کرد – آنها ” از این جذابیت گسترده برخوردار شده ایم که احتمالاً اکنون در اکثر موارد از خیابان کنجد بزرگتر است – آنها فقط از طریق بسیاری از خیابانها از آن کسب درآمد نکرده اند. فکر می کنم به سرعت این تغییر را خواهید دید. “

Pocketwatch Inc. ، یک شرکت سرگرمی مستقر در کالور سیتی ، کالیفرنیا ، که به عنوان Pocket.watch تجارت می کند و تجارت Ryan World را از YouTube اداره می کند ، به فکر ایجاد دنیای مجازی به عنوان راهی برای ایجاد نسخه های جدید پارک های تفریحی است. کریس ویلیامز ، بنیانگذار و مدیر اجرایی آن.

آقای ویلیامز گفت: “ما نیازی به خرید املاک و مستغلات نداریم ، بلکه توجه خود را به جایی که امروز بچه ها در آن قرار دارند متمرکز کنیم.”

آقای ویلیامز گفت ، حق رای دادن “دنیای رایان” در راه فروش بیش از 500 میلیون دلار از فروش خرده فروشی از زمان شروع تجارت محصولات مصرفی خود در سال 2018 تا پایان سال 2020 است ، از جمله حدود 250 میلیون دلار در سال جاری.

با استفاده از Roblox ، “دنیای رایان” وقتی بازیکنان “سنگهای قیمتی” را خریداری می کنند که می توانند با اسباب بازی های مجازی و سایر موارد در بازی مبادله کنند ، درآمد کسب می کند. آقای ویلیامز گفت: بازیکنان همچنین می توانند در طول گیم پلی سنگهای قیمتی کسب کنند.

Roblox فروش 30 درصدی فروش پلتفرم خود را که میزبان میلیون ها بازی است ، انجام می دهد. طبق گزارش ماه گذشته به طور متوسط ​​36.2 میلیون کاربر روزانه است. نزدیک به هفت میلیون توسعه دهنده آن در تلاشند 250 میلیون دلار در سال جاری بدست آورند ، در حالی که 110 میلیون دلار در سال 2019 بود. این شرکت گفت که درآمدزای اصلی آن بیش از 1 میلیون دلار در سال است.

“دنیای رایان” در دنیای روبلوکس باعث ارتقا other سایر بخشهای امپراطوری رایان نیز خواهد شد: به عنوان مثال یک اتومبیل مسابقه در بازی یک اسباب بازی برای فروش در زندگی واقعی از FAO Schwarz است و شخصیت های جدید با معرفی آنها احتمالاً وارد می شوند برنامه نویسی در جای دیگر

آقای گاهان ، مدیر مكانیسم ، گفت كه یك چالش برای “دنیای رایان” ماندن در ارتباط با رشد ستاره جوان آن خواهد بود.

برخی از شخصیت های “دنیای رایان” در رابلوکس


عکس:

ساعت جیبی

شیون گوان ، وی گفت: والدین رایان سعی کرده اند با ایجاد شخصیت های متحرک که می توانند به عنوان پایه نمایش ها ، بازی ها و محصولات جدید عمل کنند ، این مسئله را پاسخ دهند. پدر

آقای گوان گفت: “من فکر می کنم ما می توانیم دامنه محتوا را گسترش دهیم – شبیه به آنچه دیزنی دارای دیزنی و دیزنی جونیور است.”

آقای ویلیامز ، مدیر سابق دیزنی ، گفت Pocket.watch قصد دارد موفقیت “دنیای رایان” را با سایر سازندگان YouTube تکرار کند. به عنوان مثال اسباب بازی ها و لباس های یک سازنده با نام “Love، Diana” ، در Walmart در ایالات متحده موجود است

محصولات مصرفی 54٪ از درآمد حاصل از Pocket.watch را در 12 سازنده خود تشکیل می دهد ، با فروش و صدور مجوز محتوای 23٪ و تبلیغات – به استثنای تبلیغات فروخته شده توسط سیستم عامل هایی مانند YouTube – 22٪. آقای ویلیامز گفت ، “دنیای رایان” بزرگترین تجارت گروه را دارد.

آقای ویلیامز گفت: “این به ما کمک می کند تا طرح اصلی را تعیین کنید.”

بنویسید برای Sahil Patel در [email protected]

حق چاپ © 2020 داو جونز و شرکت ، کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8