در نامزدهای گرمی ، Nods به بیانسه و تیلور سویفت اما The Weeknd Is Snubbed

نامزدهای جایزه گرمی به پایان رسیده است و تعداد قابل توجهی از نق زدن و تحریک غیر منتظره وجود دارد: هنرمندان کمتر شناخته شده ای مانند Jacob Collier و Black Pumas و موسسه راک Coldplay نامزدی جوایز برتر را به دست آوردند. اما آخر هفته؟ کاملاً خاموش شوید

این یک چرخش غافلگیرکننده است: به نظر می رسید که یک سال پیش ، نمایش جوایز سالانه انگشت خود را روی محافظ جدید موسیقی پاپ گذاشت. اما نامزدهای جوایز سال آینده ، که توسط آکادمی ضبط روز سه شنبه اعلام شد ، ترکیبی از عجیب و غریب و متعارف است ، با هنرمندان کوچک و ظریف که با سر و صدای زیاد ، کارهای محبوب و جنجالی را دریافت می کنند و به جای تازه واردان تسلط دارند نامزدی ها گرمی های سال آینده در تاریخ 31 ژانویه در لس آنجلس برگزار می شود ، میزبان ترور نوح ، مجری و کمدین “The Daily Show” است.

سه نام از هشت نامزد معتبرترین جایزه ، آلبوم سال ، به خواننده A&B ، ژنه آیکو ، اعجوبه موسیقی ژانر کلاب و دوتایی سبک روح یکپارچه Black Pumas تعلق گرفت. این هنرمندان کمتر موفق تجاری هستند که با رای دهندگان گرمی ارز داشته باشند اما ممکن است برای اکثر طرفداران موسیقی ناآشنا باشند. گروه راک کهنه کار Coldplay نیز در این گروه نامزد شد ، جای تعجب بود که با توجه به عدم نامزدی در دوره نامزدها. و تنها خواننده رپ شناخته شده برای جایزه برتر Post Malone است که با موسیقی پاپ در حصار می رود. از دیگر نامزدهای این گروه می توان به ستاره پاپ دعا لیپا – که رقیب اصلی محسوب می شود – تیلور سویفت و خواهر راک سه نفره هایم است. بیانسه ، که در مجموع با 9 نامزدی هدایت بسته را به عهده دارد ، نامزدترین هنرمند زن در تاریخ گرمی است.

در بزرگترین ناراحتی امسال ، شیاد R&B-pop The Weeknd از همه نامزدهای جایزه منصرف شد. این سوپراستار کانادایی ، با داشتن یکی از موفق ترین و تحسین شده ترین آلبوم های سال 2020 ، “پس از ساعت ها” ، پیشرو در تجارت موسیقی شناخته شد. (The Weeknd سال آینده نیز در Super Bowl بازی می کند.) روز دوشنبه ، “Blinding Lights” ، یکی از آهنگ های اخیر The Weeknd ، به طولانی ترین آهنگ Top Ten در تاریخ 62 ساله جدول تک آهنگ های بیلبورد تبدیل شد.

سه شنبه عصر ، ویکند انتقاد از توقف گرمی وی را در توییتر انتقاد کرد. وی گفت: “گرمی ها همچنان فاسد هستند.” “شما به من ، طرفداران من و شفافیت صنعت مدیون هستید.”