داس ژاپنی 35 دلاری که باغبانی را بسیار بی دردسر می کند که در واقع آن را انجام خواهید داد

ابزار باغبانی به ندرت برای ظاهرشان مورد توجه قرار می گیرند. اما اخیراً تکرارهای ظریف لوازم سوله کلاسیک در مکان های غیرمنتظره خود را نشان می دهد. می‌توانید ماله‌های دست‌قلب‌شده را در فروشگاه‌های دکور خانه، چاقوهای حفاری ژاپنی که در کنار شلوار جین سلفی فروخته می‌شوند، و قیچی‌های گلدار کربنی را در وب‌سایت Marie Kondo پیدا کنید.

این قیچی‌ها، بیل‌ها و داس‌های جدید فقط برای منحنی‌های زیبایشان جذاب نیستند. فقط یک برش با ابزاری از این کلاس انجام دهید، و احساس کنید که تیغه تیز آن از میان شاخه هایی مانند کره عبور می کند، و متوجه خواهید شد که آنها فقط زیبا نیستند: آنها کار می کنند.

در نگاه اول ممکن است عتیقه به نظر برسند. در واقع، برخی از شرکت‌هایی با سابقه قرن‌ها قدمت دارند. اما باغبانان معاصر آمریکایی می دانند که ابزارهای دستی قدیمی چقدر می توانند عالی باشند. این شامل هزاره‌ها می‌شود که با عشق خود به برندهای میراثی، اکنون وارد سال‌های باغبانی برتر میانسالی می‌شوند. و در حالی که این ابزارها ممکن است بیشتر از اجناس مرکز باغبانی محلی شما هزینه داشته باشند، آنقدر موثر هستند که ممکن است کمتر با منظره ساز تماس بگیرید.

1. ابزار باغبانی ژاپنی برای باغبانان جدی همان چیزی است که چاقوهای ژاپنی برای آشپزهای وسواسی هستند – آنها تیغه های بسیار تیز دارند که لبه های خود را به خوبی نگه می دارند، که آنها را برای انواع کارهای بیرون از منزل عالی می کند. این قیچی باغ نیواکی (از 86 دلار) به تیغه های فولادی ژاپنی مجهز شده اند که به اندازه کافی محکم هستند تا پرچین های سرکش را برش دهند، اما ظرافت مورد نیاز برای استفاده از “ادوارد دست قیچی” را نیز ارائه می دهند.

2 بیل سنگی Sneeboer با پله ها و دهانه ها (200 دلار) متخصص باغ سنگی است. برش‌های گرد به تیغه کمک می‌کنند تا روی سنگ‌های رایج در خاک شمال شرقی بغل شود و به راحتی بیرون بیاید. Sneeboer، یک شرکت هلندی که در سال 1913 تأسیس شد، بیل های سنتی تر نیز می سازد. می‌توانید آنها را در Gardenheir، یکی از سه خرده‌فروش مجاز Sneeboer در ایالات متحده پیدا کنید

3. قلاب درو ممکن است برای دوره ای مناسب تر به نظر برسد که کشاورزان مجبور بودند دانه ها را با دست بکوبند. اما به سبک ژاپنی داسی نیواکی (35 دلار)، که فاقد منحنی تقریباً دایره‌ای مانند همتایان اروپایی و آمریکایی خود است، می‌تواند به طور مؤثر گیاهان قدیمی را پاک کند، علف‌ها را اصلاح کند و بله، دانه‌ها را برداشت کند. نکته حرفه ای: نیازی نیست اینها را به روشی که در تلویزیون دیده اید بچرخانید. در عوض، فقط آن را از هر چیزی که برای برش نیاز دارید بکشید. اجازه دهید تیغه خوش تراش کار را انجام دهد.

4. قیچی طراحی شده برای تمرین ikebana، هنر سنتی ژاپنی گل آرایی، می تواند هزینه های باورنکردنی داشته باشد. اما در اینجا یک جفت اولیه وجود دارد که هم زیبا و هم توانمند است. چه در حال جمع آوری شکوفه ها از باغ خود باشید یا یک دسته گل سوپرمارکت را اصلاح کنید، قیچی آسانو موکوشو (32 دلار) استفاده از آن لذت بخش است و برش های تمیز و دقیق آنها باعث ماندگاری گل ها می شود. در مقابل، تک تیراندازهای کسل کننده، ساقه جوانه های شما را خرد می کنند و باعث می شوند که آنها نتوانند به اندازه کافی آب بریزند.

5. قبل از جنگ جهانی دوم، ژاپنی ها بخش عمده ای از جامعه کشاورزی کالیفرنیا را تشکیل می دادند. به این ترتیب، این ایالت سابقه طولانی با ابزارهای استثنایی ساخت ژاپن دارد. بسیاری از فروشگاه‌های سخت‌افزار در کالیفرنیا، مانند ابزار Hida Bekeley، دهه‌هاست که وجود دارند. آن کوساکیچی ایکا هوه (34 دلار) دارای طراحی دو طرفه است، با یک تیغه صاف برای وجین و کشت خاک در یک طرف و یک چنگال برای برگرداندن محصولات ریشه در زمان برداشت از طرف دیگر. پاداش: شبیه ماهی مرکب است.

6. از سال 1989، Oregon’s Red Pig خط گسترده ای از ابزار باغبانی ساخت آمریکا را مانند این تولید کرده است. علف کش کیپ کاد (45 دلار). علف هرز نیز یک سبک بومی آمریکایی است که به زنی از کیپ کاد (جایی دیگر) نسبت داده می‌شود که طرح تیغه‌ای قلاب‌دار و نوک تیز را ارائه کرد. لبه بلند و تیز آن به راحتی می تواند ساقه (یا ریشه) هر علف هرز را قطع کند، در حالی که نوک آن برای شکستن و هوادهی خاک های فشرده مناسب است.

وال استریت ژورنال توسط خرده فروشانی که در مقاله هایش به عنوان مراکز فروش محصولات ذکر شده اند جبران نمی شود. خرده‌فروشان فهرست شده اغلب تنها فروشگاه‌های خرده‌فروشی نیستند.

افکار خود را به اشتراک بگذارید

چه ابزارهایی به شما کمک می کنند تا باغ خود را زیبا نگه دارید؟ به گفتگوی زیر بپیوندید.

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8