خرید کمک برای سمعک های بدون نسخه – چه 250 دلار خرج کنید چه 2500 دلار

سمعک‌های جدید و ارزان‌تر به افراد مبتلا به کم شنوایی خفیف تا متوسط ​​کمک می‌کنند. اما وقتی یکی را می‌خرید، چقدر خوب کار می‌کند؟

شش ماه پیش، سمعک‌های بدون نسخه در فروشگاه‌های خرده‌فروشی و وب‌سایت‌ها بر اساس قانون جدید سازمان غذا و دارو، شروع به نمایش کردند. آنها جایگزین جذابی برای سمعک های تجویز شده توسط پزشک ارائه می دهند که می تواند 5000 دلار یا بیشتر هزینه داشته باشد و با تعهد عمیق تری همراه باشد.

اگرچه فروش این مدل های بدون نسخه افزایش یافته است، اما معیار بهتری برای موفقیت آنها، بازخورد افرادی است که از آنها استفاده می کنند. دو مردی که در آن زمان سمعک OTC خریداری کردند، یک بررسی بسیار متقاعد کننده ارائه کردند. آنها می گویند سمعک های OTC به آزمایش های زیادی در مورد تناسب و تنظیمات صدا نیاز دارند و پشتیبانی مکرر و قابل اعتماد مشتری از سازنده بسیار مهم است.

دیوید دیویس، 74 ساله که یک تجارت فیلتر آب در هیوستون دارد، در ماه نوامبر پس از دریافت کارت پستال از این شرکت با یک پیشنهاد محدود، یک جفت سمعک 299 دلاری ولت از MDHearing خرید. (یک جفت در حال حاضر 399 دلار قیمت دارد.)

دیوید دیویس یک سمعک ساده و بدون اپلیکیشن می‌خواست تا بتواند بدون گرفتن گوشی به مکان‌هایی برود.

آقای دیویس هرگز از سمعک استفاده نکرده بود، اما برای شنیدن مکالمات مشکل داشت. او متوجه شد که قیمت آنقدر پایین است که آنها را امتحان کند.

او ابتدا برای جا دادن راحت آنها در گوشش مشکل داشت، اما می‌گوید که شرکت اندازه‌های مختلف را برای او فرستاد تا زمانی که یکی را پیدا کرد که کار می‌کرد. آقای دیویس می گوید: «این یکی از نکات منفی سفارش آنلاین سمعک است – آزمون و خطای زیادی وجود دارد. “تنظیم صدا نیز یک چالش است.”

آقای دیویس که سرگرمی‌هایش میکس موسیقی، نواختن گیتار و تدوین فیلم است، نسبت به بسیاری از افراد گوش بهتری برای کیفیت صدا دارد. این به معنای تماس تلفنی با یک نماینده خدمات مشتری برای کمک به تنظیم دقیق سمعک های او برای مطابقت با نیازهای او بود.

داگ بریکر، مدیر اجرایی MDHearing می گوید که مشتریان اغلب پس از خرید سمعک به کمک نیاز دارند، به همین دلیل است که شرکت او شامل پشتیبانی مادام العمر از متخصصان سمعک و شنوایی شناسان دارای مجوز.

آقای دیویس با یک نماینده خدمات مشتری کار کرد تا سمعک خود را برای نیازهایش تنظیم کند.

مارک توسیانو، آماردان بازنشسته از همپتون، NH، در ماه دسامبر یک جفت سمعک Eargo 6 را به قیمت 2450 دلار خرید.

آقای توسیانو، 68 ساله، می‌گوید که سمعک در ابتدا صدای خوبی نداشت، بنابراین با شرکت تماس گرفت. یک نماینده خدمات مشتری شنوایی‌گرام او را بررسی کرد و کمک‌ها را از راه دور و از طریق یک اپلیکیشن برنامه‌ریزی کرد. او چند بار با همان نماینده تماس گرفت و سؤالات دیگری داشت.

هنگامی که آنها دستگاه را برای شما ارسال می کنند، ترتیب یک جلسه خوشامدگویی با کسی را می دهند. آقای توسیانو می‌گوید، وقتی سمعک بدون نسخه می‌خرید، فکر می‌کردم، “خداحافظ، تو خودت هستی” – اما پشتیبانی مشتری بخشی از قیمت خرید است.

مارک توسیانو می گوید که اکنون که به استفاده از سمعک عادت کرده آرام تر صحبت می کند.


عکس:

مارک توسیانو

یعنی بسیاری از برندهای بدون نسخه آن را شامل می‌شوند. دیگران این کار را نمی کنند.

کریستین گورمسن، مدیرعامل Eargo می‌گوید ارائه پشتیبانی از مشتری برای سمعک‌ها مهم است، زیرا بدون آن، مردم به یک وصله سخت برخورد می‌کنند و سپس تسلیم می‌شوند. سمعک های Eargo توسط برخی از فروشندگان Verizon Wireless حمل می شود که مشتریان می توانند شنوایی خود را بررسی کنند. این سازنده که قادر به فروش مستقیم به مصرف کنندگان به صورت آنلاین بود، پس از تغییر قانون FDA شاهد افزایش فروش سه ماهه بیش از 60 درصد بود.

در مورد توصیه، آقایان دیویس و توسیانو پس از تجربیات خود در چند ماه گذشته، موارد زیر را ارائه می دهند:

سبک زندگی خود را در نظر بگیرید. آقای توسیانو دوست دارد از تلفن خود برای تغییر تنظیمات سمعک Eargo خود استفاده کند، اما آقای دیویس به طور هدفمند یک جفت ساده را انتخاب کرد که همراه با برنامه نباشد. آقای دیویس می گوید: «این یک سطح پیچیدگی است. می‌خواستم بتوانم برای پیاده‌روی یا کنیسه بیرون بروم و مجبور نباشم تلفنم را با خودم ببرم.»

او فقط یکی را در گوش چپش می‌بندد، جایی که شنوایی‌اش بدتر است و می‌گوید با ضربه زدن روی آن می‌تواند تنظیمات آن را تغییر دهد.

آقای بریکر، مدیر عامل MDHearing، می گوید که این یک معامله است. برخی از افراد می‌خواهند آن را ساده نگه دارند، در حالی که برخی دیگر مزایای مبتنی بر برنامه، مانند توانایی دریافت تنظیمات از راه دور از سازنده را می‌خواهند.

آقای دیویس می گوید سمعک های بدون نسخه نیاز به آزمون و خطای زیادی دارند.

مقایسه ویژگی ها شورای ملی پیری گروهی از بازبینان را گردآوری کرد که در مجموع بیش از 5000 ساعت را صرف آزمایش و مصاحبه با مشتریان درباره سمعک های OTC کردند. آنها هفت برنده را بر اساس معیارهایی مانند مقرون به صرفه بودن، استایل و تناسب ارائه کردند. (دستگاه‌های Eargo و MDHearing در لیست هستند.)

افکار خود را به اشتراک بگذارید

آیا سمعک بدون نسخه را امتحان می کنید؟ به گفتگوی زیر بپیوندید.

سطح پشتیبانی را بسنجید. هنگامی که برندهایی را که متناسب با آنچه به دنبال آن هستید محدود کردید، با خطوط خدمات مشتری آنها تماس بگیرید تا سطح کمکی که ارائه می دهند را درک کنید. بپرسید که آیا خدمات نامحدودی به مشتری ارائه می دهند یا خیر. آیا شامل هزینه دستگاه می شود یا اضافه است؟ آیا آنها از متخصصان سمعک یا شنوایی شناس مجاز برای ارائه کمک استفاده می کنند؟ آیا آنها تماس تصویری خواهند داشت؟

اگر ناراضی هستید گزینه های خود را درک کنید. سیاست های بازگشت شرکت ها را بیابید – هر چه دوره بازگشت طولانی تر باشد، بهتر است. آیا آنها سمعک خود را ضمانت می کنند و مدت آنها چقدر است؟

آقای دیویس یک جفت سمعک Volt به قیمت 299 دلار خرید. او فقط یکی را می پوشد، در گوش چپش.

صبور باش. عادت کردن به شنیدن صداهایی که مدت‌هاست نشنیده‌اید ممکن است آزاردهنده باشد. ممکن است چندین هفته طول بکشد تا مغز شما تنظیم شود. آقای دیویس می‌گوید پس از اینکه او شروع به استفاده از سمعک کرد، صدای آب از یک شیر آب مانند رودخانه‌ای مواج بود.

آقای توسیانو می گوید تا زمانی که صدای خود را از طریق سمعک نشنیده متوجه بلندی صحبت کردنش نشده است. او می گوید: «این برای همسرم خوب بوده است. “من دیگر سر او فریاد نمی زنم.”

برای ستون‌های Family & Tech، مشاوره و پاسخ به فوری‌ترین سؤالات فناوری مرتبط با خانواده، در من ثبت‌نام کنید خبرنامه هفتگی.

به Julie Jargon در [email protected] بنویسید

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8