خرید شراب تعطیلات: چگونه می توان در ‘شکار گنج Costco’ پیروز شد

“ما نداریم دیگر تقویم شراب ظهور! ” یک کارمند خجسته کاستکو در حالی که به سرعت توسط من عجله کرد گفت. من فقط پا به وین ، نیویورک ، کاستکو گذاشته بودم و او از من شنیده بود که به شوهرم “شراب” گفتم.

تقویم Costco Advent شامل 24 نیمه بطری شراب مختلف است و در صورت یافتن کمتر از 100 دلار به فروش می رسد. نه شراب و نه بطری های مطلوب مدت زیادی در قفسه های Costco دوام نمی آورند. وعده دلهره آور یافتن ممکن است ناامید کننده باشد – یا یک بطری بزرگ شراب. Siobhan Clements ، خریدار آبجو ، شراب و شراب و شراب در شمال شرقی کوستکو ، این را “شکار گنج Costco” می نامد. نتیجه ممکن است یک Pinot Noir با تولید کوچک یا کاستکو باشد که Rutherford Napa Valley Cabernet با نام Kirkland خریداری کرده است.


نتیجه آن ممکن است یک Pinot یا محصول کوچک Costco’s Kirkland Rutherford Napa Valley Cabernet باشد.

من قبلاً در مورد خرید شراب در Costco نوشته ام ، اما وقتی آخرین بازدیدهایم را از فروشگاه انجام دادم امیدهای زیادی داشتم. بیماری همه گیر ، تولیدکنندگان را مجبور کرده است به جای آن شرابهایی را که مخصوص رستوران ها و هتل ها است به خرده فروشان هدایت کنند. ممکن است برخی از آن سنگهای قیمتی در Costco فرود آمده باشند؟

به گفته چاد سوکل ، معاون معاون رئیس جمهور و مدیر کالاهای عمومی Costco Wine & Spirits ، خریداران شراب ، شراب و آبجو Costco شرکت های بزرگ و منطقه ای در سراسر کشور وجود دارد. منطقه شمال شرقی خانم کلمنتس که ناظر آن است شامل 9 ایالت و 35 فروشگاهی است که شراب می فروشند (حدود 80٪ از کل Costcos) ، از جمله فروشگاه وین که در این ماه خرید کردم.

خانم کلمنتس گفت: “برخی از مارک ها شگفتی خوبی بوده اند و ما توانسته ایم معاملات بسیار خوبی را بدست آوریم.” به عنوان مثال ، او چند مورد از آستین هوپ پاسو روبلز کابرن سووینیون 2018 را تأمین کرده بود ، شرابی که امتیازات بالایی را از منتقدان کسب کرد. او نمی توانست به من بگوید که همه “معاملات” به کجا انجامید ، اما او گفت شراب امید آستین در برخی از فروشگاه های نیوجرسی است.

عقاید خود را به اشتراک بگذارید

آیا شراب رستوران مورد علاقه شما در طی شیوع همه گیر به قفسه های یک خرده فروش محلی رسیده است؟ تجربه خود را به اشتراک بگذارید. به گفتگوی زیر بپیوندید.

من در اولین سفر کاستکو آستین هوپ کابرنت را ندیدم ، اما سریع حرکت می کردم. ساعت 9 صبح فروشگاه شلوغ بود. برای حفظ فاصله اجتماعی مجبور شدم از اعضای دیگر طفره بروم. (اعضای ساکن کالیفرنیا – تنها ایالتی که کاستکو مجوز فروش آنلاین شراب را دارد – می توانند خرید اینترنتی را انتخاب کنند ، اما پیشنهادات محدود است و به ویژه جالب نیست.)

در کنار شراب های کرکلند که در راهروها انباشته شده بودند ، برچسب هایی با کالیبر فروشگاه های مواد غذایی مانند J. Lohr و Sutter Home و بطری های معروف مانند Santa Margherita Pinot Grigio را پیدا کردم (22 دلار) و Veuve Clicquot Brut Non Vintage Champagne (48.09 دلار). این شراب ها اغلب در Costco بسیار رقابتی قیمت دارند. قیمت Veuve Clicquot دو دلار کمتر از قیمت یک فروشگاه شراب در این نزدیکی بود. سپس دوباره ، با 39.99 دلار ، Rombauer Carneros Chardonnay 2019 که در Costco یافتم 4 دلار بیشتر از همان شراب در یک بطری King در جاده بود. وقتی من آن اختلاف را برای خانم کلمنتس ذکر کردم ، او متعجب شد. “هدف ما این است که بسیار رقابتی باشیم. من باید این موضوع را بررسی کنم. ”

من شرابهای بسیار خوبی با برچسب Kirkland پیدا کردم ، از جمله یک محصول جالب 2018 Kirkland Signature Series Premier Cru Chablis (20 دلار) و یک توازن کاملاً متعادل Kirkland Signature Series Rutherford Napa Valley Cabernet Sauvignon (19 دلار) با میوه های قرمز روشن و اسیدیته ترد مشخص شده است. مورد اول توسط ادیل ون درموئر در ژان مارک بروکرارد ، تولید کننده بسیار معتبر Chablis ساخته شده است ، دومی توسط گلن هوگو ، شراب ساز قدیمی شراب سازی در شراب سازی Girard در ناپا ، که بیش از یک دهه شراب کرکلند را در مناطق مختلف تولید کرده است. آقای هوگو گفت: “هدف ما شرابهای قابل دسترسی و متعادل با اسیدیته خوب است.”

من همچنین شرابهای غیرکرکلند بسیار خوبی پیدا کردم ، مانند Dr. Konstantin Frank Dry Riesling (12 دلار) از دریاچه های انگشتی نیویورک و دامن لوکس 2018 لویی Jadot Marsannay “Longeroies” (36 دلار) از یک نفرت انگیز برتر و بومی بورگوندی. طبق گفته کورت اکرت ، مدیر برند ملی Maison Louis Jadot ، مستقر در نیویورک ، شراب اخیر منحصر به Costco در ایالات متحده است. این شرکت سالانه چندین شراب به Costco می فروشد. آقای اکرت گفت: “ما سعی می کنیم شش مورد به آنها ارائه دهیم: سه ​​مورد سفید و سه مورد قرمز.”

میگان فرانک ، مدیر کل کارخانه شراب سازی دکتر کنستانتین فرانک در هاموندسپورت ، نیویورک ، از شنیدن اینکه او (محصول نسبتاً کوچک) راسلینگ را در Costco پیدا کرده ام ، “هیجان زده” شد. من در سال 2012 وقتی به تولیدکنندگان گفتم شرابهایشان را در Costco پیدا کرده ام ، پاسخ کاملا متفاوتی شنیدم. در آن زمان ، داگ شفر ، رئیس Shafer Vineyards در ناپا ، به من گفت Shafer Merlot که من پیدا کردم باید “اشتباه” به آنجا فرستاده شده باشد. من در این مورد به خانم فرانک اظهار نظر کردم. وی پاسخ داد: “من فکر می کنم که بیماری همه گیر تجربه بسیار فروتنانه ای برای شراب سازی است که آرزوی حضور لوکس را دارند.”

وقتی به کاستکو برگشتم و به دنبال آستین هوپ کابرنت 2018 هستم (53 دلار)، که پیدا کردم ، من یک Daou Cabernet 2018 نیز گرفتم (20 دلار)– شرابی به مراتب متعادل تر و نوشیدنی تر ، و کمتر الکلی است. ژرژ دائو ، مالک دارایی های خانوادگی Daou در Paso Robles ، کالیفرنیا ، به من گفت که او سالهاست Costco را خریداری کرده و بوردوی عالی را در فروشگاه محلی خود پیدا کرده است. وی استدلال کرد: “اگر Costco به اندازه کافی برای Ch forteau Margaux و Château Latour خوب باشد ، آنها برای Daou به اندازه کافی خوب هستند.”

من هرگز بوردو رشد اول را در Costco پیدا نکرده ام و هنوز تقویم ظهور شراب را ندیده ام. اما اندرو کالن ، خالق CostcoWineBlog.com ، نظر خود را برای من ارسال کرد. آقای کالن هیچ ارتباطی با کاستکو ندارد. او و طرفدارانش دقیقاً برای سرگرمی شرابهای Costco را مرور می کنند. بررسی وی نشان داد که در واقع دو تقویم مختلف Costco شركت Advent در این فصل جمع شده اند. هر دو حاوی انتخاب متنوعی از 24 بطری نیمه است. یکی 99.99 دلار و دیگری 97.99 دلار. آقای کالن گزارش داد که شراب ها از سراسر جهان هستند و بسیار خوب هستند.

چند روز پس از اشتراک نظر خود ، آقای کالن یک به روزرسانی ارسال کرد. او سومین تقویم را پیدا کرده بود – ظاهراً فقط در کانادا در دسترس است – با انتخاب کاملاً درخشان. وی همچنین اشاره کرد که شنیده بود کاستکو “موج دوم” تقویم ها را منتشر می کند. من به آقای سوکول ایمیل زدم تا بفهمم درست است. او گفت هیچ اطلاعاتی ندارد. این دقیقاً “نه” نبود ، بنابراین ممکن است به کاستکو برگردم – در هر صورت.

OENOFILE / یافته های برتر Costco

1 2019 دکتر کنستانتین فرانک خشک ریزلینگ انگشتهای دریاچه نیویورک12 دلار

این تولیدکننده Finger Lakes اعتبار آوردن Riesling به منطقه را دارد و چندین نمونه انگور از جمله این نمونه آهک تند ، آسان آشامیدنی و گل بخار را نشان می دهد.

2 2018 Daou Cabernet Sauvignon Paso Robles California20 دلار

طبق گفته ژورژ داو ، مالک تاکستان های Daou ، خریداران Costco تعداد قابل توجهی از موارد این Cabernet زیبا را خریداری کرده اند که با میوه های قرمز روشن ، ادویه ها و تانن های کاملاً یکپارچه مشخص شده است.

3 2018 Kirkland Signature Series Premier Cru Chablis 20 دلار

Chad Sokol از Costco گفت: این Chablis بسیار دلپذیر ، و نه میوه ای ، از “انواع تاكستان های برتر Chablis” تهیه شده است. این توسط ادیل ون در موئره ، رئیس شراب ساز در املاک مشهور Chablis ژان مارک بروکارد ساخته شده است.

4 2018 Kirkland Signature Series Rutherford Napa Valley Cabernet Sauvignon 19 دلار

گلن هوگو ، سر شراب ساز در شراب سازی Girard ناپا ، تعداد کمی شراب کرکلند درست می کند. میوه این Cabernet که به زیبایی جلا داده شده و دارای مدل زیبایی است ، از منطقه Rutherford ناپا می آید.

5 2018 Domaine Louis Jadot Marsannay “Longeroies” 36 دلار

لوئیس جادوت با نام بزرگ بورگوندی این شراب را در یکی از بهترین چوب های چرمی در منطقه ساحل دو نویتس تولید می کند. انحصاری Costco در ایالات متحده ، با رایحه های میوه های قرمز و ادویه ها ، و تانن های خوب مشخص می شود. لذت نوشیدن

وال استریت ژورنال توسط خرده فروشانی که در مقاله های خود به عنوان محل فروش محصولات ذکر شده اند ، جبران نمی شود. خرده فروشان ذکر شده اغلب تنها خرده فروشی ها نیستند.

بنویسید برای Lettie در [email protected]

حق چاپ © 2020 داو جونز و شرکت ، کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8