بهترین مشاور کنکور تجربی

آیا واقعا مشاوره کنکور مفید و موثر است؟

روش دریافت برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی برای کنکور به انتخاب خود شماست و می توانید بین روش های مختلف یعنی مشاوره تحصیلی تلفنی، مشاوره آنلاین تحصیلی (مشاوره تحصیلی در تلگرام یا واتساپ)، ارسال پیامک و … روش یا روش های دلخواه خود را انتخاب کنید و از این طریق با مشاور و برنامه ریز کنکور همیشه در ارتباط باشید. روش درس خواندن در ایام خاص مثل تابستان، عید نوروز، ماه رمضان، آزمون های مبحثی، دوران جمع بندی کنکور و … حل بعضی مشکلات خاص شما از جمله وسواس مطالعاتی و کند خوانی، تنظیم خواب و یا خواب آلودگی حین مطالعه، عدم تمرکز حواس، رفع استرس کنکور و … روش درس خواندن برای کنکور باید درست و اصولی و طبق برنامه ریزی دقیق درسی باشد. برای موفقیت در کنکور، حداقل یک سال (۳۶۵ روز) تلاش می کنید. اگر حتی یک اشتباه کوچک در مسیر درس خواندن شما وجود داشته باشد، این اشتباه تا روز برگزاری کنکور ۳۶۵ بار تکرار می شود. ( بهترین مشاور کنکور )

تکرار هر روز یک اشتباه کوچک، نهایتا یک نتیجه بزرگ و منفی به همراه خواهد داشت. به همین دلیل است که اکثر داوطلبان کنکور پیشرفتی در آزمون های آزمایشی ندارند و چندین سال پشت کنکور می مانند و از ورود به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود باز می مانند. عمل به توصیه های یک مشاور کنکور خوب و دلسوز که تجربه موفقیت در کنکور را داشته مانع تکرار این اشتباهات و مانع اتلاف وقت شما خواهد شد. سال کنکور سال حساسی است و شما فرصتی برای آزمون و خطا در این سال سرنوشت ساز ندارید. بدون شک قبولی دانش آموزان گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ در رشته های پرمتقاضی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دانشگاه فرهنگیان و … در کنکور سال های گذشته نشان دهنده کیفیت عملکرد تیم مشاوران ۱۰۰ می باشد. در ویدیو زیر می توانید کارنامه کنکور تعدادی از داوطلبانی که از خدمات مشاوران ۱۰۰ استفاده کرده و در رشته های پرمتقاضی دانشگاه های دولتی پذیرفته شده اند را مشاهده کنید.

در ویدیو و تصاویر زیر می توانید نمونه نظرات تعدادی از دانش آموزان گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ را مشاهده کنید. بدون شک بهترین گروه مشاوره کنکور گروهی است که در کنار کیفیت بالای خدمات مشاوره و برنامه ریزی کنکور، جلب رضایت دانش آموزان و داوطلبان را نیز در اولویت قرار داده و شرایط گارانتی قابل قبولی داشته باشد. لازم به ذکر است که ظرفیت پذیرش دانش آموز برای هر مشاور محدود است تا مشاور بتواند وقت کافی برای هر داوطلب در نظر بگیرد. بنابرین در صورت ثبت نام تعداد مشخصی از دانش آموزان، ظرفیت تکمیل شده و امکان ثبت نام تعداد داوطلبان بیشتری برای آن مشاور وجود ندارد. اگر از شما سوال شود که قیمت یک سال از عمرتان، آن هم نه یک سال معمولی بلکه یک سال سرنوشت ساز که آینده شغلی و کل زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد، چقدر است، پاسخ شما چه مبلغی خواهد بود؟ قطعا یک سال از عمر شما آنقدر با ارزش است که غیرقابل قیمت گذاری خواهد بود.

هزینه کردن برای مشاوره ی کنکور و پیشرفت تحصیلی بزرگترین سرمایه گذاری برای آینده شماست زیرا قیمت مشاوره تحصیلی کنکور در برابر ارزش آن و دستاوردهایی که در آینده برای شما خواهد داشت بسیار ناچیز است. مبلغی که اکنون بابت هزینه مشاوره کنکور و برنامه ریزی درسی پرداخت می کنید، به مراتب پایین تر از هزینه هایی است که در آینده بابت عدم استفاده از تجربیات مشاوران کنکور خواهید پرداخت. قبل از پرداخت هزینه مشاوره تحصیلی کنکور، مشاور مورد نظرتان با شما تماس خواهد گرفت و مستقیما با ایشان صحبت خواهید کرد. طی همین تماس تلفنی، هزینه برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت همراه با توضیحات روش کار به شما اعلام خواهد شد. در صورت اعلام موافقت شما با شرایط و هزینه اعلام شده و پذیرش شرایط گارانتی، پس از پرداخت هزینه، مشاوره و برنامه ریزی شما آغاز می گردد. هزینه های دریافتی گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ کاملا منصفانه بوده و بصورت قسط بندی شده (ماه به ماه) دریافت می گردد.