برای لباس عروس Covid-Era ، هر چیزی می رود

در خانواده من، ما چالش های زندگی را به دو طبقه تقسیم می کنیم: مشکلات و “پیشامدها”. مشکل شکستگی استخوان است. “promble” یک مداد شکسته است. در همه چیز شبیه همه گیر ویروس کرونا ، مجبور شدن به تصور مجدد عروسی شخص “یک رویداد سریع” است. اما این باعث نمی شود که بسیاری از زوجین در سراسر جهان که امسال عروسی خود را به تعویق انداخته اند و یا به شدت کاهش داده اند ، احساس خستگی کند. عروسی های مخصوص باشگاه های کشور و رویدادهای گرمسیری به “حداقل ها” (عروسی های کوچک) ، “میکرومونی ها” (واژه دیگری برای عروسی های کوچک) و امور صمیمی حیاط خلوت کاهش یافت. مادربزرگ در خانه ماند. ضیافت ها به تکه های پیتزا تبدیل شدند. و لباس های منفور که توسط کمیته انتخاب شده اند ، تبدیل به لباس و مینی لباس زنانه ای می شوند که از طریق اینترنت و با ماسک های صورت سفید خریداری می شوند.

زمانی که من برای قضاوت در مراسم ازدواج دوست خود آلیس نیوئل-هانسون در شهر نیویورک در ماه سپتامبر ثبت نام شدم ، از یک شرور انبار 180 نفره به یک رابطه چهار نفره زیر درخت در میان کبوترها و قلیان های واشنگتن تبدیل شده بود. میدان پارک لباس اصلی عروس – یک لباس دوزی به طول کف متناسب با لباس شیک رنسانس – با یک لباس کوتاه کوتاهتر از رنگ سفید Proenza Schouler با کمربند دکمه دار چرمی جایگزین شد. در همان مدت زمانی که به احترام وزارت امور ازدواج آمریکا (پنج دقیقه) طول کشید ، عروس لباس جدید خود را به صورت آنلاین خریداری کرد. “دانستن اینکه ما در آنجا قرار نیست تعداد زیادی خانواده داشته باشیم احساس جدیدی از آزادی به من دست داد. آلیس گفت ، لباس لازم نبود چیزی باشد که اقوام من “می گرفتند”. وی افزود که خانواده اش که به انگلیس برمی گشت ، به ویژه توسط کمربند عارض می شد. او پشیمان نیست: “من فکر می کنم آنچه را که در طولانی مدت بهتر می پوشیدم دوست دارم ، زیرا واقعاً مثل من بود.”

بسیاری از “عروس های تاج” (همانطور که آنها خود را در شبکه های اجتماعی می نامند) من با آنها صحبت کردم احساس مشابهی از پوشش نقره ای ابراز داشت. عده کمی از شیرینی های عجیب و غریب طراحی شده برای ورود به یک راه پله منحنی عزادار می شوند. شاید لباس مجلسی حداقل و گزاف به هر حال ظاهری خنک و معاصر داشته باشد. فقط به لیلی آلن ، خواننده انگلیسی نگاه کنید که در پاییز در مقیاس کوچک در لاس وگاس ازدواج کرد. لباس کوتاه و دلپذیر Dior او کاملا مناسب – حتی نمادین – برای تصاویر عروسی اش در محل برگر In N ‘Out به نظر می رسید.

دیانا ویالالونا وولک ، 36 ساله ، مدیر امور دولت در فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو ، برای نوامبر امسال یک میهمانی 150 نفره را در موزه فرودگاه برنامه ریزی کرده بود. در حالی که او در ابتدا گزینه های بسیار قدیمی “بسیار سنتی” را انتخاب کرد تا متناسب با موضوع دهه 1920 این رویداد باشد ، در پایان یک لباس ساده تر از Rent the Runway اجاره کرد تا با یک کیپ غیرمعمول Etsy برای مراسم کوچک تجدید نظر خود در پارک عمومی اجاره کند. وقتی عروس ها آمدند و رفتند ، او برای بازگرداندن لباس به یک فروشگاه FedEx رفت و به یاد آورد که “آیا من نباید بیشتر با لباس عروس خود ارتباط برقرار کنم؟” اما او فهمید ، “من فکر می کنم که این مثل کل مراسم بود و به خودی خود ، ما برای چیزی که قرار بود باشد کمی عزادار شدیم و سپس آن را رها کردیم و سپس چیز بهتری ارائه شد.”

اگر به جای اجاره لباس مجلسی را انتخاب کنید ، یکی از مزایای استفاده از طرح ساده این است که دوباره می توانید آن را بپوشید. ونسا کوکیارو ، یک طراح استرالیایی ساکن پاریس ، با تجارت عروس پر رونق ، قطعاتی پوشیدنی مانند لباس های بلند و لباس های لغزش درست می کند که بیشتر آنها زیر 1000 دلار به فروش می رسند. در حالی که او دوستانی را که لباسهای سطح لباس طراحی می کنند ، در حال بستن مشاغل خود می داند ، وی گفت که لباسهای ارزان قیمت و مدرن او از درب منازل خارج می شوند که برای مراسم صمیمی دوره Covid خریداری شده اند. یک مشتری استرالیایی از خانم کوکیارو در ابتدا قصد داشت “یک لباس شاهزاده خانم” بپوشد اما هنگامی که او ازدواج خود را به عنوان یک رابطه فروتنانه تصور کرد ، به جای یکی از لباسهای کوتاه خانم کوکیارو تصمیم گرفت. این طراح توضیح داد ، “او گفت که هنوز احساس عروسی می کند اما زیبا است و این چیزی است که او بارها و بارها می پوشد.”