بازیکن Polo رالف لورن برای تعطیلات قابل اسکن و AR می باشد

رالف لورن شرکت

چندین روش جدید برای خرید محصولات خود در این فصل از تعطیلات برای مصرف کنندگان معرفی کرده است ، از جمله ساخت بازیکن چوگان و آرم تسویه حساب با استفاده از Snap شرکت

فن آوری.

مصرف کنندگان می توانند با استفاده از دوربین اسنپ چت آرم را اسکن کنند تا یک تجربه واقعیت افزوده را در برنامه ایجاد کنند ، از جمله یک لنز که جعبه های هدیه رالف لورن را با روبان های قرمز نشان می دهد. کاربران می توانند روی جعبه های هدیه مجازی ضربه بزنند تا نسخه متحرک آرم را مشاهده کنند و سپس با ارسال روبان برای دوستان خود عکس بگیرند. بعد از تعطیلات ، لنز در طول سال تغییر می کند.

افراد می توانند لوگوی مضمون پولو را از هر کجا که پیدا کنند – روی پیراهن ، وب سایت ، کیف خرید اسکن کنند.

دیوید لورن ، مدیر ارشد نوآوری و مارکینگ در رالف لورن و پسر بنیانگذار ، گفت: “هدف ما یافتن فن آوری های مناسب است تا بتواند آنچه را که هستیم ، کاری که در انجام آن بی نظیر هستیم ، به روش های جدید زنده کند.”

این تجربه از فناوری اسکن اسنپ چت که سال گذشته معرفی شد استفاده می کند. از جمله بازاریابانی که از آن برای فعال سازی تبلیغات در اسنپ چت استفاده کرده اند مک دونالد است شرکت

و کوکاکولا شرکت

این تجربه پنجشنبه ، یک هفته قبل از جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ارائه می شود ، یک زمان اصلی برای خرده فروشان ، که بسیاری از آنها به دلیل همه گیری ویروس کرونا به شدت آسیب دیده اند. رالف لورن در ماه سپتامبر گفت که در نتیجه تجدید ساختار شرکت ، 15٪ از کارکنان خود را آزاد خواهد کرد.

به گفته وزارت بازرگانی ایالات متحده ، فروش خرده فروشی ایالات متحده در ماه اکتبر 0.3٪ با افزایش فصلی نسبت به ماه قبل افزایش یافت ، که از رشد 1.6٪ در ماه سپتامبر و کمترین سود ماهانه در خرده فروشی از ماه مه کاهش یافته است.

فصل تعطیلات فرصتی را برای بسیاری از خرده فروشان فراهم می کند تا خسارات خود را جبران کنند – به ویژه از طریق تجارت الکترونیکی. شرکت تحقیقاتی eMarketer پیش بینی می کند 190.47 میلیارد دلار در ماه های نوامبر و دسامبر به صورت آنلاین هزینه شود ، که 36٪ افزایش نشان دهنده 50.2 میلیارد دلار فروش بیشتر از سال گذشته است. و این افزایش درصد بیش از دو برابر جهش 15.4٪ در سال 2019 نسبت به سال قبل است.

Ralph Lauren بازیکن چوگان در برنامه واقعیت افزوده ، با روبان قرمز جشن گرفت.


عکس:

رالف لورن

نیکول گرین ، تحلیلگر ارشد کارگردان گارتنر ، گفت که همه گیری ، خرده فروشان را به تلاش برای تجربه های دیجیتالی بیشتر ، از جمله واقعیت افزوده و سایر قالب ها سوق داده است. شرکت

به گفته وی ، آرم قابل اسکن رالف لورن چیز جدیدی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد تا مانند یک خودی که برند را به خوبی می شناسند احساس کنند.

“با کاهش فروش در فروشگاه ها و بسته شدن بسیاری از فروشگاه ها در کشور و یا محدود کردن دسترسی ، شرکت ها ، به ویژه خرده فروشان ، مجبور شده اند چیزهای جدیدی را برای تکمیل این تجربیات امتحان کنند زیرا سفر معمول در فروشگاه کاملاً مختل شده است ، “خانم گرین گفت.

این دومین همکاری رالف لورن و اسنپ است. در اوایل سال جاری ، این دو با هم همکاری کردند تا کالاهای قابل خرید برای Bitmoji اسنپ ایجاد کنند ، آواتارهایی که کاربران می توانند در اسنپ چت و سایر سیستم عامل ها تصور کنند. به گفته این شرکت ، بیش از 10 میلیون کاربر Bitmoji خود را در رالف لورن پوشیدند و بیش از 250 میلیون بار این مجموعه را امتحان کردند.

فراتر از تجربه آرم اسنپ چت ، رالف لورن در حال افزودن یک بازی آنلاین و همچنین یک فروشگاه مجازی است که از فروشگاه های واقعی این شرکت در نیویورک ، پاریس و جاهای دیگر تقلید می کند.

همه این تجربه های دیجیتالی – آقای. وی گفت ، لورن آنها را “تجارت تجاری” می نامد – بخشی از مأموریت این شرکت برای فعالیت به عنوان یک شرکت دیجیتال-اول و نگه داشتن نام تجاری در جلو و مرکز است.

بیشتر از گزارش تجربه

پاول مونفورد ، سرمایه گذار و بنیانگذار Lean Luxe Inc. ، یک خبرنامه و جامعه مدرن لوکس ، گفت: شرکت ها بسیاری از تاکتیک های مشابه دیجیتال را برای حفظ ارتباط با مصرف کنندگان انجام می دهند ، اما باید منتظر ماند یا خیر.

کارولینا آرگوئل ناواس ، رئیس بازاریابی محصولات برای واقعیت افزوده در اسنپ ، که هیچ سودی ایجاد نمی کند ، گفت که این همکاری فرصتی برای اسنپ چت است تا مردم را به بیرون کشیدن تلفن های خود و استفاده از فن آوری خود برای اسکن موارد اطراف خود – حتی مارک ها – ادامه دهد پول رالف لورن از مشارکت.

خانم آرگوئل گفت: “برای ما ارزش ، به ویژه در حال حاضر ، ساختن چنین رفتاری است.”

خانم گرین از گارتنر گفت ، در حالی که اسنپ به کار با مارک های بیشتری برای ارائه این تجربیات واقعیت افزوده و دوربین اول ادامه می دهد ، این شرکت باید بفهمد که چگونه آن را برای مشتریان مفید یا سرگرم کننده کند. وی گفت که کاری که یک فناوری برای مصرف کنندگان انجام می دهد بیش از تازگی یا عامل “واو” آن مهم است.

سالها یکی از بزرگترین روزهای فصل خرید تعطیلات جمعه سیاه بود. اما در سال 2020 ، این می تواند تغییر کند. ویروس کرونا ویرایش سریع تغییرات بزرگی در خرده فروشی را که در حال حاضر در حال انجام است ، ردیابی می کند و مصرف کنندگان را به یک آینده دیجیتالی سوق می دهد. تصویرگری: یعقوب رینولدز / WSJ

بنویسید برای آن ماری آلکانترا به آدرس [email protected]

اصلاحات و اصلاحات
کارولینا آرگوئل ناواس رئیس بازاریابی محصولات برای واقعیت افزوده در Snap Inc است. نسخه قبلی این مقاله به اشتباه گفته بود که او رئیس واقعیت افزوده است. (اصلاح شده در 18 نوامبر)

حق چاپ © 2020 داو جونز و شرکت ، کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8