ایلان ماسک، رئیس توییتر، تلاش می‌کند به تبلیغ‌کنندگان اطمینان دهد

میامی بیچ، فلوریدا — ایلان ماسک، مدیر اجرایی توییتر، آخرین درخواست خود را روز سه‌شنبه برای تبلیغ‌کنندگان مطرح کرد و به آنها اطمینان داد که این پلتفرم وسیله‌ای مهمان‌نواز و ارزشمند برای برندهایشان است.

بسیاری از تبلیغ‌کنندگان تبلیغات خود را پس از تسلط آقای ماسک بر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی در ماه اکتبر، یا به دلیل نگرانی از اینکه آقای ماسک ممکن است اعتدال محتوا را ضعیف کند، تبلیغات خود را از توییتر بیرون کشیدند، یا به طور بالقوه منجر به سخنان نفرت بیشتر در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی شود، یا به دلیل نامشخص بودن مسیر شرکت تحت رهبری جدید. تبلیغات تقریباً 90 درصد از درآمد توییتر در سال 2021 را تشکیل می داد.