اسانس چیست + فروش انواع اسانس خوراکی

بازده اسانس گیری به پارامترهایی مثل نسبت اسانس روغنی تولید شده به وزن گیاه مصرف شده و درصد رطوبت موجود در اسانس بستگی دارد. روشهای گوناگونی برای جداسازی اسانس روغنی از گیاه همگی تحت عنوان تقطیر به کار می رود. از آنجایی که آنها متمرکز هستند بهتر است آنها را به طور مستقیم به پوست اعمال نکنید. در دنیای آرایش و زیبایی امروز، این عصارهها به عنوان مایع معجزه آسای زیبایی شناخته میشوند ولی تاثیر و اهمیت آنها هنوز برای بسیاری از مردم آشکار نشده است. این اسانسها از برندهای برتر جهان بوده و مواد کمیاب و خاصی در خود دارند و طبیعتا قیمت آنها بسیار بالا است اما آشنایی با ترکیبات به کار رفته در آنها و ویژگیهای خاص آنها میتواند در شناخت بهتر اسانسها و عصارهها راه گشا باشد.

اسانسها در مجاورت هوا تبخیر می شود؛ از این رو به آن ها روغن های فرار، روغن استری و روغن معطر اضافه می کنند که به آن ها اسانس های روغنی نیز می گویند. اسانس روغنی گیاهان با مکانیزم فراریت و با روش تقطیر از گیاهان جدا می شود. عطرمایهها را نباید با عطرها و خوشبوکنندهها اشتباه گرفت زیرا خوشبوکنندهها معمولاً کاملا شیمیایی هستند در حالی که اسانسها از گیاهان گرفته میشوند. اسانسها را میتوان سرمهای دنیای مدرن برشمرد که البته نباید با تونر اشتباه گرفته شوند چون هم تونر و هم اسانس، هردو بافتی مایع و رقیق دارند ولی کار تونر متعادل کردن pH پوست پس از پاکسازی آن است در حالی که وظیفه اسانس و عصاره برای پوست مرطوب کردن قوی و جلوگیری از پیری است.

بخارات حاصل پس از عبور از کندانسور مایع شده در ظرف گیرنده جمع آوری می شوند این همان روشی است که در گلاب گیری سنتی از آن استفاده می شود. برای انواع اسانس مواد شوینده در شوینده های ماشین لباسشویی یا شوینده های مخصوص ماشین ظرفشویی، مایع مخصوص ظرفشویی، تعریف های مشخصی وجود دارد. ، انواع بستنی و … مجموعه اسانس جات با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع اسانس جات آغاز کرد.

تقطیر در فشار محیط، تقطیر با بخار آب، تقطیر در خلأ و تقطیر در فشار روش های مختلف تقطیر خرید اسانس غیر خوراکی می باشند. برای اسانس گیری از اندام های مختلف گیاهان از جمله سرشاخه گل دار، برگ، گل، دانه، صمغ و یا سایر قسمت های گیاه استفاده می شود. اسانس گل ها و گیاهان شامل، اسانس گل سرخ، گل یاس، گل نرگس، گیاه اکالیپتوس، گل سفید، گل محمدی، گیاه بابونه، گیاه مگنولیا، گیاه نعناع و … بنابراین می توان گفت که کیفیت یک گیاه به محیط زیست آن بستگی دارد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید اسانس تام فورد بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.