ابر دانه برف به خصوص متراکم است

زیبایی یک دانه برف منحصر به فرد بودن است. برای شرکت Snowflake ، این نیز یک چالش است.

ارائه دهنده خدمات انبارداری داده مبتنی بر ابر در ماه سپتامبر در داغترین اولین سهام در سال جاری میلادی به سهام عمومی پرداخت. قیمت سهام Snowflake در اولین روز معاملات خود بیش از دو برابر شد و سهام قبل از اولین گزارش سه ماهه خود به عنوان یک شرکت دولتی در بعدازظهر چهارشنبه ، 15 درصد دیگر افزایش یافت.

این گزارش مخلوط شد. درآمد سه ماهه سوم مالی با 119٪ افزایش نسبت به سال گذشته به 159.6 میلیون دلار رسید ، که تخمین وال وال استریت بود. اما پیش بینی این شرکت کوتاه مدت بود و انتظار می رود درآمد حاصل از سال گذشته 88 درصد رشد کند و در اواسط محدوده سه ماهه چهارم منتهی به ژانویه باشد. تحلیلگران در این دوره رشد 102 درصدی را پیش بینی کرده بودند.

اگر پیش بینی جدید محقق شود ، این سه ماهه اول است که درآمد Snowflake نسبت به سال گذشته دو برابر نشده است ، حداقل با توجه به تاریخچه مالی محدود ارائه شده در مقالات عرضه اولیه آن.

با کمال تعجب ، یک اشتباه خارج از دروازه سهام را ذوب نکرد. قیمت سهام Snowflake پنجشنبه 16 درصد جهش کرد. سرمایه گذاران همچنان مجذوب پتانسیل طولانی مدت خدمات این شرکت می شوند که به کسب و کارها کمک می کند تا سریعتر از آنچه که ابزارهای پایگاه داده سنتی دارند ، اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند. تقاضا در سه ماهه اخیر رونق گرفت ، که نشان دهنده تعهدات عملکرد باقی مانده است – درآمد قراردادی هنوز شناسایی نشده است – با 240٪ افزایش نسبت به سال گذشته به حدود 928 میلیون دلار.