آیا SUV جدید دیفندر لندرور از آنچه ارزشش را دارد مشکل بیشتری دارد؟

با این زمان در یک سال عادی ، فقط از سال مدل بعدی ، مثلاً 2021 ، وسایل نقلیه را امتحان می کنم. مهمان ما در این هفته ، یک لندرور Defender 110 P400 SE 2020 ، حدود شش ماه به حزب من تأخیر دارد به دلیل تأخیر در تولید ، ترانس تدارکات اقیانوس و تحویل زمینی. Defender جدید می تواند از یک دیوار بالا برود اما نمی تواند از Covid-19 عبور کند.

مدل های 110 در چهار درب هم اکنون به نمایندگی های نمایندگی ایالات متحده می رسند ، اما تولید مدل های 90 در دو در Nitra ، اسلواکی عقب مانده است. اوضاع را بدتر از این: 90 ، روی یک فاصله محوری کوتاه ، کم لطفی ترین چیزی است که شما تا به حال دیده اید – بد بو و تازه لکه دار ، SUV ترجیح داده شده توسط نگهبانان بازی های Serengeti که همچنین دلسوزهای باند پسر هستند.

Defender جدید یک پیروزی در طراحی صنعتی است ، یک جعبه بزرگ و زیبا از نوستالژی پسااستعماری ، اگر نه فراموشی باشد ، سرزمین های بدوی امپراتوری را تداعی می کند در حالی که در داخل هیچ چیز شبیه آنها نیست. همان چیزی که قدیمی BMW New Mini (حدود 2000) به قلع دخانیات پس از جنگ Sir Alec Issigonis بود ، همان چیزی است که قدیمی است. نشانه های میراث مدافع – حجم انبوه ، جلوپنجره ایستاده ، شانه های افقی پاره پاره ، گلخانه جعبه کفش ، سقف سفید و پنجره های آلپ – همه در اینجا با نوعی مدرنیته هشت بیتی Minecraft بازسازی شده است.

آناتومی آشنا است. دیفندر موتورها و اجزای پیشرانه را با دیسکاوری و سایر محصولات جگوار لندرور مشترک دارد. این شاسی شامل نسخه های سنگین سیستم تعلیق چند پیوندی طولانی مدت JLR ، میراگرهای تطبیقی ​​و فنرهای پنوماتیک قابل تنظیم در ارتفاع سواری است. Defender یک پلت فرم اختصاصی ، جدید و عجیب و غریب خود را به دست می آورد ، یک مونوکوک آلومینیومی باند شده که احساس می کند می تواند یک مین زمینی را لرزاند.

آسان تر است برای توضیح آنچه دوست داشتنی در مورد Defender است – کفهای قابل شلنگ ، تزئینات کابین مانند پوست کوسه ، صندلی های جلوی اختیاری – تا توضیح اینکه چرا ، به خصوص در سال اول ، هرکسی یکی را خریداری می کند. من وحشت زده خواهم شد محصولات جگوار لندرور (JLR) دارای بدترین امتیازات اطمینان در صنعت هستند. و برخی از مدافعان در کشور مشکلات جدی را نشان داده اند.