آموزش وردپرس فارسی

به همین دلیل در این چند سال، همواره به این موضوع فکر کرده بودم تا بتوانم دوره ای کاملا متفاوت با آنچه در وب فارسی ارائه شده است، ارائه دهم. در این فیلم آموزشی، ما به صورت کامل در مورد تمام چیزهایی که برای راه اندازی یک سایت وردپرس نیاز دارید، صحبت فیلم آموزش وردپرس به زبان فارسی خواهیم کرد. مراجع و منابع بسیار زیادی برای یافتن فیلم آموزش طراحی سایت وجود دارد که یکی از معروف ترین آنها یوتیوب (youtube) می باشد. همچنین وردپرس دارای هزاران افزونه وردپرس است که از طریق آنها میتوانید انواع امکانات را به سایت خود اضافه کنید. دقت کنید که در این صفحه، عنوان سایت، نام کاربری موردنظر، رمزعبور انتخابی (دو بار) و آدرس ایمیل خود را وارد میکنید.

به جای توضیحات سطحی در مورد فقط چند پلاگین یا قالب وردپرس، تاکید این پکیج آموزش وردپرس بر روی یادگیری مفاهیم وردپرس می باشد. در انتهای دیدن این فیلم شما می توانید به راحتی هاست مناسب وردپرس برای سایت خود را به راحتی انتخاب کنید و از سرعت و کارایی هاست وردپرس خود، لذت ببرید. در دوره جامع طراحی قالب وردپرس html و css را از صفر بطور کامل آموزش داده ایم. البته سئو فقط به سیستم مدیریت محتوای انتخابی شما محدود نمیشود و موارد زیاد دیگری نیز در این بخش سهیم هستند. سلام ویدیو های رایگان و دیدم خیلی ساده و عالی توضیح دادین متشکرم فقط ویدیو ۸ مشکل صدا داره .

فقط کافی است با وردپرس آشنا شوید تا به سمت ایده های نو و خلاقیت هدایت شوید. تا اسم آموزش وردپرس میاید معمولا ذهن ها به سمت طراحی سایت بدون کدنویسی و قالب های آماده و… در مورد ویژگیهای فوقالعاده زیاد وردپرس همین بس که شما بدون دانش کدنویسی قادر هستید در بستر وردپرس هر نوع سایتی که در ذهن خود دارید پیاده سازی کنید! وردپرس این امکان را به شما میدهد که هر زمان خواستید، تغییرات خود را درون سایت ایجاد کنید، مطالب جدید در سایت منتشر کنید، کاربران خود را مدیریت کنید، به نظرات رسیدگی کنید و …

کاهش هزینه: علاوه بر راه اندازی کم هزینه سایت، دیگر نیازی نیست که برای هر تغییری که میخواهید در سایت انجام دهید، به شرکت طراح سایت خود مراجعه کنید. دارای ویژگیهای منحصر به فردی هستند که این ویژگیها سبب ایجاد تمایز میان آنها میشود. از طرفی دیگر روز به روز به تعداد این افزونهها و قالبهای سایت اضافه میشود و این موضوع خود یکی از برتری وردپرس بر دیگر سیستمهای مدیریت محتوا است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت فیلم آموزش کار با وردپرس.