آموزش سئو بک لینک سازی – آموزش 5 نکته طلایی و روش ساختن بک لینک

لینک هایی که ساخته می شوند در بازه زمانی کوتاهی نباشند. همچنین با این ابزار می توان کلمات کلیدی مدنظر را جستجو و میزان رقابت و ترافیک آنها را در بازه های زمانی متفاوت بررسی کرد. برای نمونه زمانی که لینک های شما همگی از سایت های دانلود هستند اما شما در زمینه تورهای مسافرتی فعالیت می کنید، ارزش و اعتبار زیادی برای شما ایجاد نخواهد کرد. تنوع در دریافت بک لینک نمونه دیگری از دریافت بک لینک است ، این روش می تواند به طبیعی بودن روال بک لینک سازی سایت شما کمک کند. به جای 10 لینک از یک سایت مرجع، بهتر است 10 لینک از ده مرجع متفاوت داشته باشید. برخی از وب سایت ها (مانند وب سایت اخبار رسمی) به شما این امکان را می دهند که به رایگان در آنجا پست مهمان درج نمائید. بر خلاف سئو داخلی و سئو تکنیکال ،هر فعالیتی که شما و دیگران خارج از وب سایت خود برای بالا بردن رتبه ی یک صفحه انجام می دهید، به اصطلاح سئو خارجی (Off-page seo) گفته می شود. سئو خارجی سایر وب سایت ها نیز اهمیت دارد و چه بسا رقبای ما فعالیت زیادی کرده باشند و بک لینک های با کیفیت و مناسبی را دریافت کرده باشند.

البته تجربه ثابت کرده است در بیشتر اوقات وبسایتی که اتوریتی بالایی از نظر سایت ماز دارد، رتبههای بهتری در گوگل کسب میکند. البته در صفحه ی آموزش ساخت پی بی ان، ما آموزش کامل و جامعی را برای تان آماده کرده ایم که می توانید از آن استفاده کنید. هدف اصلی اجرای سئو تکنیکال در سایت، آماده کردن سایتی است که در مرحله اول برای رباتهای موتور جستجو به راحتی قابل درک و بررسی باشد و در مرحله دوم سایتی که ساختار مناسب و بی نقصی داشته و کاربر از بودن در سایت و کار کردن با بخشهای مختلفش، راضی باشد. به جز ابزار Google adwords که راهکار مناسبی برای تبلیغات آنلاین هست، وب سایت های دیگری نیز وجود دارند که در آنها می توانیم با هزینه های کمتر، کمپین های مناسب تبلیغاتی راه اندازی کرده و کاربران هدفمند را به وب سایت خود نزدیک تر کنیم. چطور سایتها را متقاعد کنیم؟

بنابراین سوال اینجاست که چطور میتوان “اعتبار” یک صفحه را تشخیص داد؟ برای تشخیص لینک فالو و نوفالو ابزار و افزونه های فراوانی وجود دارد؛ نصب افزونه ی nofollow برای کروم یک راهکار ساده است. PBN از سه کلمه Private Blog Network تشکیل شده و به معنی لینک سازی خصوصی شبکه ای می باشد، اما ناگفته نماند که الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل بسیار قدرتمندتر شده و اگر با بی دقتی شروع به لینک سازی کنید تشخیص داده شده و همه ی زحمات شما به هدر می رود وسایت شما توسط گوگل جریمه می شود و از دور نتایج خارج می شود. اما چگونه بک لینک های خود را تهیه نمایید و بهترین فرمت بک لینک سازی چگونه است. اگر شما بک لینک در حجم بسیار بالا را از یک ip تهیه کرده اید پس باید بدانید که فرمت غیر طبیعی از تهیه بک لینک می باشد و اثرگذاری منفی در روند سئو سایت شما خواهد داشت.

اگر می خواهید بک لینک های رقبا خود را دریافت کنید، میتوانید از یک روش ساخت پیوند مانند Skyscraper Technique استفاده می کنید. گوگل در زمان لینکسازی در سئو خارجی همین شرط ارتباط موضوعی را در بین سایت های پیوند دهنده در نظر می گیرد. سئوی خارجی شامل چه مواردی می شود؟ خیلی از افراد لینک سازی خارجی را با معنای کلی این بخش از سئو می دانند. این مورد Referring domains نامیده می شود و بیشتر بودن آن علاوه بر بهبود سئو خارجی منجر به افزایش ترافیک طبیعی شما خواهد شد. برای مثال، اگر شروع پاییز اوج ترافیک شغلی شماست، باید تابستان را به عنوان بازهی سرمایهگذاری روی بک لینک قوی در نظر بگیرید. ما خوشحال می شویم که یک مصاحبه با شما داشته باشیم و زوایای جدید را از داستان این محصول در اختیار شما قرار بدهیم.» پس اگر کاری که انجام می دهید تبدیل به ترند در اینترنت شده است و مطبوعات زیادی راجب به ان حرف می زنند معمولا به این معنا است که مردم و خبرگزاری ها به این محصول شما علاقه دارند. الگوریتمهای جدید گوگل به برخی از لینکها امتیاز مثبت و به برخی دیگر امتیاز منفی میدهند.