آموزش رمز گذاری برای دانلود در ورد پرس

 

آموزش رمز گذاری برای دانلود در ورد پرس

محدود کردن دسترسی انواع کاربران سایت به مطالب بارگذاری شده بر روی سایت شما از دو شیوه ثبت نام و ورد اجباری و رمز گذاری برای دانلود در ورد پرس انجام می شود. ثبت نام و ورود برای دسترسی به فایل ها ممکن است برای خیلی از افراد جالب نباشد و این بازدید سایت شما را پایین می آورد، اما رمز گذاری برای دانلود فایل ها در ورد پرس یکی از روش های رایج حفاظت از فایل های بارگذاری شده شما بر روی سایت می باشد. با خرید هاست برای راه اندازی سایتتان، یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، آموزش کار با وردپرس می باشد.

 رمز گذاری برای دانلود در ورد پرس با سیستم داخلی

یکی از ساده ترین روش های رمز گذاری برای دانلود در ورد پرس استفاده از سیستم های رمز گذاری داخلی می باشد. برای این کار ابتدا باید روی قسمت ویراش در ورد پرس کلیک کنید، سپس صفحه ای برای شما باز می شود که در بین گزینه ها شما باید گزینه محافظت شده با رمز عبور را انتخاب کرده و در کادر پایینی آن رمز مورد نظرتان را وارد کنید. این روش خیلی ایمن نیست و به راحتی می توان به فایل های شما دسترسی پیدا کرد. نمونه کپی برداری ازفایل های شما آن است که ابتدا کسی که رمز را دارد فایل مورد نظر را کپی می کند و در اختیار افراد دیگر قرار می دهد. به همین دلیل بهتر است دنبال روشی بهتر برای رمز گذاری برای دانلود در ورد پرس باشیم.

رمز گذاری برای دانلود در ورد پرس با کمک ویجت ها

یکی دیگر از افزونه هایی که کاربرد بسیاری در رمز گذاری برای دانلود در ورد پرس دارند، افزونه ی simple download monitor  می باشد. این ویجت در مدیریت فایل های بار گذاری شده به شما کمک بسیاری می کند. با کمک اضافه کردن این ویجت فوق العاده و کاربردی تنها کسانی می توانند به فایل های شما دسترسی داشته باشند که رمز عبور صحیحی را وارد کنند. آدرس ما در شبکه اجتماعی لینکدین و توییتر.

چگونگی استفاده از ویجت simple download monitor برای رمز گذاری برای دانلود در ورد پرس

شما با تایپ کردن  simple download monitor و یا SDM  می توانید این ویجت کار آمد را نصب و فعال سازی کنید. پس از آن برای اطلاع داشتن از جزئیات فایل بار گذاری شده مورد نظرتان زیر قسمت downloads  روی گزینه add new  کلیک کنید تا بتوانید تمام جزئیات پوشه و یا فایلی که می خواهید رمزگذاری کنید را ببینید. برای فایل رمز گذاری شده مورد نظرتان عنوانی را انتخاب کنید و سپس آن را در قسمت  downloaded file آپلود کنید. سپس برای رمز گذاری روی قسمت ویرایش سایت رفته و از صفحه باز شده تیک گزینه ی محافظت شده با رمز عبور را بزنیم و رمز مورد نظرتان را وارد کنید. در مرحله آخر برای قرار دادن فایل خودتان تا انتها اسکرول کنید تا به قسمت  shortcodes برسید. سپس کد های نوشته شما را کپی کنید و در قسمتی که مورد نظرتان است فایل خود را آپلود کنید.

یکی دیگر از ویجت ها  word press password protect page می باشد که برای رمز گذاری برای دانلود در ورد پرس استفاده می شود. این ویجت از فایل های شما محافظتی به عمل نمی آورد و مانند سیستم های داخلی امنیت بالایی ندارند و به راحتی در دسترس عموم قرار می گیرند. همچنین این نمونه ویجت نسخه خریدنی دارد و در نسخه رایگان آن بسیاری از ویژگی هایش غیر قابل دسترسی هستند.

در آخر روش پیشنهادی ما که ایمن تر است استفاده از ویجت رایگان simple download monitor  می باشد. اگر کار حرفه ای را دنبال می کنید و نیازمند دسترسی های پیشرفته تر هستید، پیشنهاد ما به شما خرید ویجت های  PPWP و یا  PDA می باشد.