چرا خانه های طرح باز در واقع یک ایده وحشتناک است

مفهوم باز داخلی قدرت ماندگاری قابل توجهی را نشان داده است. طرحی که به طور معمول ورودی ، آشپزخانه ، اتاق نشیمن و اتاق ناهار خوری را در یک “اتاق عالی” ترکیب می کند ، برای دهه ها بر طراحی خانه مسلط بوده است. چرا؟ برای خانواده ها ، این یک وضعیت نظارت خوب با جزیره آشپزخانه به عنوان مرکز فرماندهی والدین را تسهیل می کند. برای زوج های جوان ، فضای سقف مانند ، بوئی گرایی اواسط قرن را منتقل می کند. برای آشپزهای رقابتی ، یک مرحله ارائه می دهد. بنگاه های معاملات املاک و مستغلات عاشق نحوه عکسبرداری آن هستند. (چقدر “هوا”!) توسعه دهندگان از آن استقبال کردند زیرا ارزان تر است. مدیران تلویزیون آن را تقویت می کنند زیرا تحقیقات بازار نشان داد که افراد برای تخریب آماده هستند. به علاوه ، این یک روش مطمئن برای پرورش “حس همبستگی” است.

البته ، مالش وجود دارد. با کار رانندگی Covid-19 و مدرسه (و تقریباً هر فعالیت دیگری) به حوزه داخلی ، خانواده ها 7/24 ساعت شانه می کشند. در نتیجه ، به نظر می رسد که تقاضا برای فضاهای جانبی خصوصی – مجسمه ها ، کتابخانه ها ، اتاق نشیمن – که قبل از همه گیری همه گیر شده اند ، با سرعت بالایی آغاز شده است. اکنون چیزهای قدیمی پر سر و صدا مانند درها یک لوکس به نظر می رسد.

ویلیام داف ، معمار سانفرانسیسکو با خنده گفت: “لبه گرم است.” “من فکر نمی کنم که این طرح باز مرده باشد ، اما من فکر می کنم که ما بیشتر به ایجاد فضاهای خصوصی هدفمند با تعادل اندیشیده تر بین این دو توجه خواهیم کرد.”

نینا مگون ، یک طراح در هوستون ، گفت: “اکنون مشتری ها برای سرگرمی به مکان های خصوصی تر مانند مکان هایی به سبک سالن جذب می شوند.” “به جای اینکه به رستوران بروند ، بسیاری از مردم در کنار خانواده یا چند نفر که به آنها اعتماد دارند ، میهمانی های کوچکی دارند.”

در بروکلین ، اندرو لیون ، معمار گزارش داد که در گذشته صاحبان خانه با تمایل به باز کردن تمام کف زندگی سنگهای قهوه ای خود ، به او نزدیک می شدند. این روزها او بندرت چنین مکالمه هایی را انجام می دهد. یک زن و شوهر که وی در حال رایزنی با آنها است تصمیم گرفتند اتاقهای طبقه اول زندگی خود را کاملاً مشخص تعریف کنند و به عنوان یک فرار راحت در طبقه بالا یک مجموعه اصلی و طبقه سقف اضافه کنند.