آقا توی دراز مدت تراتل دردسرش کمتره یا توربو؟

اگر در حالت لایو دیتا بررسی کنید و روی پارامتر تراتل پوزیشن ( زاویه دریچه گاز ) دقیق بشید میبینید که در حالت کار کرد درجا با 14 تا 16% زاویه باز مواجه ایم. اگر APM را در این حالت تغذیه کنید، سیگنال PWM یکسانی را به همه اسپید کنترل ها ارسال خواهید کرد. اگر نظر یا تجربه ای در این موضوع داریم در قسمت دیگاه ها با ما درمیان بگذارید و بگوییم کدام مدل پژو برای من بهتره؟ کدام مدل پژو برای من مناسب است؟ الان من ی پراید دارم موتور فابریک خودش حجم خورده اینو لوله می کنه. تقویت اتمسفریک پیشرانه بدون تغییر حجم در پراید راههای متنوع کم دردسر و نسبتا کمهزینهای دارد که بسیاری از مالکان برای دستیابی به اعداد و ارقام بهتر میتوانند آن را اجرا کنند. تایمینگ موتور بسیار به القاء بستگی دارد و القء نیز به فاکتور های بسیاری از قبیل بار (جریان)، مقاومت سیم پیچی، تعداد دور های سیم پیچی و غیره بستگی دارد.

با این حال، مدلهای جدید این خودرو از نظر کیفیّت بدنه توانایی جلب رضایت مشتریان را نداشتهاند و این اتومبیل از نظر ایمنی بدنه و امکانات ایمنی یک اتومبیل معمولی محسوب میشود. این خودرو به یک موتور ۱.۶ لیتری و ۴ سیلندر مجهّز است و توانایی تولید ۱۱۰ اسب بخار انرژی در ۵۸۰۰ دور در دقیقه را دارد و به یک گیربکس ۵ دنده دستی مجهّز است. این خودرو به یک موتور ۱۷۶۱ سیسی مجهّز است و توانایی تولید ۹۷ اسب بخار انرژی در ۵۵۰۰ دور در دقیقه را دارد و به یک گیربکس ۵ دنده دستی مجهّز است. مثل هر دستگاه الکترونیکی دیگری، ECM هم هر از چندگاهی نیاز به ریست دارد. راديوكنترل فلاي اسكاي مدل fs-i6 دو حالت normal mode و Idle mode را در قسمت throttle curve دارد كه باعث مي شويد بتوانيد تراتل هاي متفاوتي را تعريف كنيد. این قدرت و گشتاور در تریم XLT، توسط یک جعبه دنده خودکار سه دنده، در حالت پیش فرض به محور عقب و در دو حالت 4H و 4L به چهار چرخ این خودرو منتقل میشود. حالت , sport تعویض دنده ها را در دورهای بالا امکان پذیر میکند که این عمل شتاب خودرو بالا می رود حالت snow که دران دنده ها در دور پایین تعویض شده و مبنا بر عدم لغزش خودرو در جاده های هموار و صاف است.

در دو حالت ناک داریم یکی کروز و فشار ملایم به پدال گاز و حالت دوم تغییر خیلی ناگهانی تراتل مثلا شما در کسری از ثانیه پدال رو تا ته فشار بدید و ول کنید . مثلا یک کوادکوپتر ساده می تواند به سادگی تعادل خود را حفظ کند، در یک نقطه ثابت بماند و در چندین جهت مختلف حرکت کند، حال تصور کنید برای هر یک از این چهار موتور یک تراتل بر روی کنترل قرار می گرفت و هدایتگر کوادکوپتر می بایست با استفاده از این 4 تراتل تمام عملیات های ذکر شده را انجام میداد. اگر خودرو خود را برای تعمیر به مکانیکی بردید در آنجا می توانید به کمک دستگاه دیاگ، پارامترهای مربوط به سنسور دریچه گاز را مشاهده کنید. دور آرام موتور زمانی است که پا را روی پدال گاز فشار نمی دهیم؛ اگر استپر موتور وظیفه خود را به درستی انجام ندهد، نه تنها در دور موتور پایین منجر به خاموش شدن خودرو می شود و احتمال وقوع حادثه را بالا می برد، بلکه در دور موتور بالا باعث گاز خوردن ماشین هم خواهد شد. این گروه و یا هر گروه دیگر به سبد خرید شما اضافه میشود که در ادامه ما اعضای آن گروه را به گروه شما اضافه میکنیم.

همچنین، پژو GLX از نظر امکانات ضعیفترین مدل در میان خودروهای پژو در نظر گرفته میشود ولی لازم به ذکر است که امکانات این خودرو با قیمت آن متناسب میباشد. حداکثر سرعت این خودرو برابر با ۱۹۰ کیلومتر در ساعت میباشد و شتاب اوّلیه آن تنها ۱۱ ثانیه است. حدّاکثر سرعت این مدل برابر با ۱۹۰ کیلومتر در ساعت میباشد و شتاب اوّلیه آن تنها ۱۱ ثانیه اندازهگیری شده است. این مدل یکی از محبوبترین مدلهای پژو در ایران است و بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است. ابتدا به تعمیر گاه مراجعه کردم و “دیاگ” (Diag) ، خطای “پالس مجمع احتراق” را نشان داد و تعمیرکار گفت که احتمالا از شمع ها باید باشد. ناک تو این موتور تخت و احتمالا موتورهای پورشه که تخت هستند تو حالت کم باری no load یا کروز بین دورهای 2000 تا 3700 اتفاق میفته. 5. در حالت سرد بودن خودرو، ایرانیان دیاگ، دور موتور نرمال ولی در حالت گرم شدن موتور، دور موتور تا کات آف بالا میرود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تراتل بادی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.