آشپزخانه های سفید در حال مهار شدن هستند

Takeout نمی توانست ما را برای همیشه نگه دارد.

با رستوران هایی که اکنون فقط به آرامی بازگشایی می شوند ، همه گیر فرصتی را برای آشنایی مجدد با آشپزخانه های ما فراهم کرده است. کشوی مزاحم که کاملاً بسته نمی شود ، یخچال و فریزر در یک روز گرم غرغره می کند. و حاد تر ، همان کابینت های سفید ، همان دیوارهای سفید و همان میزهای پیشخوان سفید.

ظاهر سفید و سفید که زمانی بسیار تازه به نظر می رسید اکنون احساس بی حسی می کند – لازم به ذکر است که به دلیل استفاده مداوم و خرده ریزها و سمپاش های سس ، ترد کمتر نیست. جای تعجب نیست که صاحبان خانه ها خواهان آشپزخانه های رنگارنگ تر هستند.

کلی فینلی ، بنیانگذار و طراح اصلی Joy Street Design ، گفت: “مردم شش ماه است که به آشپزخانه یا حمام یا اتاق نشیمن خود خیره شده اند.” “آنها می دانستند که قبل از وقوع همه اینها باید کاری با آنها انجام دهند ، اما اکنون اینگونه است ،” من نمی توانم شش ماه دیگر به این موضوع نگاه کنم. “

چرا سفید؟

آشپزخانه کاملاً سفید پس از دهه 80 و 90 میلادی رواج پیدا کرد که در آن کابینت های چوبی رنگ آمیزی و میزهای گرانیت تیره دیده می شد. ملیسا وارنر روتبلوم ، بنیانگذار و طراح اصلی ماسوکو وارنر ، گفت: “این یک تمیز کننده کام بود.”