⓿,مهمترین,و,در,عین,حال,ساده,ترین,مباحث,هر,فصل,شیمی,کنکور⓿,خبر داغ" />

⓿ مهمترین و در عین حال ساده ترین مباحث هر فصل شیمی کنکور⓿

حالت دوم هم اینکه کلا رابطه خوبی با درس ریاضی ندارید و یا اصلا به رشته پزشکی، دندان، دارو و … حالت اول اینکه مدت زمان کمی تا کنکور باقی مانده و آنطور که باید ریاضی را نخوانده اید و الان به دنبال مباحث آسان ریاضی کنکور هستید که به کمک آن ها به یک درصد ایده آل و مناسب دست پیدا کنید. اما یک خبر خوب برای دوستانی که به اصطلاح حس و حال خواندن متن را نداند؛ ویدیو تصویری همین مقاله نیز آماده شده است و به صورت مفصل همه چیز توضیح داده شده است و نکاتی که به شدت برای شما مفید هستند همراه با سورپرایز ویژه ای که شما را شگفت زده خواهد کرد. اشاره کرد که باز هم میتوانید در تصویر بالا همه این مباحث را انتشارات حرف آخر مشاهده کنید. همه ی اطرافیان مرا نا امید میکردند که از کنکور فاصله گرفته ای و رقیبانت خیلی زودتر از تو شروع کرده اند و نمیتوانی موفقق شوی؛ تعدادی کلاس ثبت نام کردم ولی از خودم که آزمون میگرفتم درصد درس های عمومی من از 30 بالاتر نمیرفت.

درس فیزیک برای داوطلبان نظام جدید از سه پایه فیزیک دهم با چهار فصل، فیزیک یازدهم با 3 فصل و فیزیک دوازدهم با 4 فصل در مجموع 11 فصل برای کل سه پایه تشکیل شده است. متاسفانه عده زیادی شیمی را به صورت پایه ای میخوانند و یکی از دلایل درصد نامطلوب داوطلبان در این درس نیز همین است. ویدیو مباحث پر تست ریاضی کنکور را همین الان مشاهده کنید. فقط مطالعه مباحث پر تست ریاضی کنکور عاقلانه است؟ اشتباه اصلی در خواندن این مباحث توجه به بودجه بندی آن هاست که آن ها را به عنوان یکی از فصل های پر تست ریاضی یا فصل های پر اهمیت ریاضی کنکور مطالعه کنیم. تمامی پیش نیاز های درس فیزیک را به صورت کامل در فایل صوتی بالا برای شما توضیح داده ام و با شنیدن آن میتوانید به بهترین نحو ممکن ترتیب اصولی مطالعه فصل های فیزیک را متوجه شوید و بعد از آن مباحث پر تست فیزیک کنکور را انتخاب کنید.

سخنان ارزشمند حسام مراد بیگی را در ویدیو بالا از دست ندهید. ویدیو بالا را ببینید در یک دقیقه برای شما این موضوع را ثابت کرده ام. به طور کلی نه تنها فصل های مهم ریاضی کنکور بلکه کل فصل های ریاضی کنکور را به دو دسته تقسیم میکنیم که در تصویر بالا میتوانید دسته بندی کامل آن ها را مشاهده کنید. با این روش که در ادامه خواهید فهمید برای یادگیری و رسیدن به درصد بالا از ریاضی کافی است برروی چهار عمل ریاضی مسلط باشید و دیگر نیازی به خواندن مباحث آسان ریاضی کنکور یا مهمترین فصل های ریاضی کنکور نیست بلکه هر تستی از هر فصلی را میتوانید راحت تر از آب خوردن حل کنید. در هر کدام یک از دسته های بالا قرار داید اصلا نگران نباشید زیرا که مقصد درستی را برای حل مشکل خود موسسه حرف آخر انتخاب کرده اید. در بالا یک اشاره کوچک به مباحث زنجیروار ریاضی شد که بسیار ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند و حتما باید برای مطالعه آن ها به ترتیب پیش رفت که در تصویر بالا ترتیب مطالعه این مطالب را مشاهده میکنید. با مشاهده ویدیو بالا میتوانید متوجه شوید مبحثی خواندن ریاضی و مطالعه مباحث پر تست عاقلانه است یا نه.

اما برای پاسخگویی به تست های این مبحث داوطلب باید بر روی معادله و نامعادله و تعین علامت مسلط باشد و همچنین برروی مبحث تابع. جالب بود نه؟ حال میتوانید متوجه شوید که نباید برای ریاضی فصل های پر تست یا فصل های مهم را فقط بخوانید اما باز داوطلبانی را مد نظر قرار میدهیم که زمان کمی دارند و ناچار هستند که مبحثی بخوانند و فط مباحث مهم ریاضی کنکور پنجم ابتدایی را مطالعه کنند. به عنوان مثال مبحث مشتق و کاربرد مشتق 5 سوال از بودجه بندی ریاضی کنکور را به خود اختصاص میدهد که به تنهایی معادل 15 درصد از ریاضی است. عربی از دشوار ترین دروسی است که داوطلبان از مواجه شدن با آن به شدت ترس دارند و احساس میکند زمان زیادی برای مطالعه و جمع بندی عربی نیاز است. زیرا در مرحله اول باید بدانیم داوطلب از چه زمانی مطالعه برای کنکور را آغاز می کند تا بتوانیم مدت زمانی را تا کنکور داریم محاسبه کنیم و این به تنهایی کافی نیست عامل دیگری که موثر است باید نقاط ضعف و قوت داوطلب در هر درس را شناسایی کنیم تا با استفاده از ضریب، اهمیت و بودجه بندی هر درس در کنکور برآورد کنیم که داوطلب از هر کدام از دروس مطرح شده در کنکور چه مباحثی را باید مطالعه نماید تا بتواند از کمترین زمان حداکثر استفاده را داشته باشد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت زبان فارسی حرف آخر.