یک تمرین شنای مربی Ironman ، بدون آب مورد نیاز است

شنا یک ورزش کم تأثیر و تمام بدن است. این همچنین شامل بسیاری از حرکات تکراری است که می تواند منجر به آسیب دیدگی بدون تهویه مناسب در خشکی شود ، می گوید وندی مادر ، مربی دارای مجوز آیرونمن مستقر در ماریتا ، گاو. ” “او می گوید. وقتی اینها را سالم و قوی نگه دارید ، به معنای بهبود روش سکته مغزی و افزایش سرعت شنا است. خانم مادر ، 47 ساله ، در دانشگاه میشیگان شرقی شنا کرد و در مسابقات جهانی Ironman 2008 در Kona ، هاوایی در رده آماتور زنان به مقام اول رسید.

وی خاطرنشان می کند که شناگران و همچنین افرادی که تمام روز به صورت خمیده روی کامپیوتر نشسته اند ، عضلات سینه ای محکم و شانه های گرد دارند. وی می گوید ، تقویت عضلات کوچکتر مانند عضلات سه سر ، دلتوئیدهای عقب و جانبی و عضلات بالای کمر می تواند درد گردن و وضعیت بد بدن را تسکین داده و عملکرد شنای شما را بهبود بخشد. شش تمرین در این تمرین باعث تقویت قسمت فوقانی کمر و تقویت ثبات هسته و تحرک شانه می شود.

خانم مادر پیشنهاد می کند با استفاده از غلتک کف در امتداد ستون فقرات قفسه سینه یا قسمت فوقانی کمر گرم شوید. او می گوید: “ستون فقرات قفسه سینه برای شناگران این است که گلوتئوس متوسط ​​برای دوندگان چیست.” “تحرک قفسه سینه ، کلید دستیابی به چرخش مناسب در آب است.” تمرین را با کشش کف پا به پایان برسانید. روی زمین دراز بکشید و یک پا را زیر لبه کاناپه قلاب کنید. انگشتان پا را به سمت سر خود خم کنید تا رباط های قدامی مچ پا کشیده شوند. وی می گوید: “داشتن انعطاف پذیری کف پا در مچ پا یک شرط لازم برای ایجاد یک ضربه تند و سریعتر در استخر است.”

تمرین

فشارهای شانه ای کتف

چرا: خانم مادر می گوید: “تیغه های شانه به قسمت بهبودی سبک آزاد کمک می کنند و زمینه را برای دامنه حرکت ایجاد می کنند.” فشارهای کتف سراتوس قدامی را جدا می کند ، ماهیچه ای فن دار که شانه شما را به قفسه دنده شما متصل می کند. این عضله تیغه های شانه را در اطراف قفسه دنده شما به جلو می کشد و نقشی اساسی در کمک به بالا بردن بازو از ارتفاع شانه و ثبات شانه دارد.