که تعدادی از آنها به شرح زیر است

کرم پودر کالاس، با ترکیب ابریشمی سبک، بالاترین کیفیت پوششی را داشته و رنگدانه های طبیعی که در ترکیبات آن به کار رفته است، پوستی صاف و شفاف به ارمغان می آورد؛ همچنین این محصول، با داشتن SPF15، باعث محافظت پوست از اشعه های مضر آفتاب می گردد. این فرآورده به علت سیلیکونیبودن غیرکومدوژن است و در افراد مستعد به آکنه مشکلی ایجاد نمیکند. از دیگر ویژگیهای این محصول میتوان به نشان دادن حالت مات روی چهره و ایجاد تعادل چربی پوست اشاره کرد.

کرم پودری با بافت ابریشمین برای ایجاد رنگی خالص، مخملی و هموار بر روی پوست. کنید زیرا با این روش شاهد تغییر چند درجه ای پوست خود خواهید بود. گفتنی است در چند سال اخیر برخی از برندهای ایرانی کرم پودرهای بسیار خوب و با کیفیتی را روانه بازار کردهاند که میتوانید از آنها استفاده نمایید. این کرم چند کاره است و تلفیقی از مرطوبکننده، پرایمر (پایه آرایش)، ضد آفتاب، کرم پودر و کانسیلر میباشد. کانسیلر جهت طبیعی سازی آرایش و پوشش تیرگیهای پوست، قبل یا بعد از کرم پودر مورد استفاده قرار میگیرد.

کرم پودر چیست و چه تفاوتی با کانسیلر دارد؟ یکی از راه های تعیین رنگ زمینه ی پوستتان، این است که ببینید رگ های مچ دست شما زیر نور خورشید چه رنگی است. پوشش کامل: خانم هایی که می خواهند تغییر رنگ پوست، زخم و سایر نواقص را بپوشانند، این گزینه را در نظر بگیرند.

کافی است در هنگام خرید کرم پودر، نکاتی نظیر مارک محصول، رنگ پوست خودتان، تن رنگ محصول، SPF، ظرفیت، نوع پوشش دهی، میزان دوام و سایر ویژگیهای اضافی آن را مد نظر قرار دهید. کرم پودر Studio Fix SPF15 مک یکی از مدلهای این برند معروف است که تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و شما میتوانید مطابق سلیقه خود، رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید. کرم پودرها یکی از مهمترین اقلام آرایشی هستند که در کنار سایر مواد آرایشی مناسب پوست مانند مرطوبکنندهها، کانسیلرها، بیسها، فیکساتور و دیگر لوازم آرایشی به صورت رنگ و لعاب داده و پوستتان را شادابتر و ظاهری زیباتر ارائه میکند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کرم پودر خوب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.