کره جنوبی قانون را تغییر می دهد تا به K-Pop BTS اجازه دهد دو سال خدمات نظامی را به تعویق بیندازد

طرفداران احساسات K-pop BTS با دانستن اینکه یکی از این گروه 7 نفره مجبور نیست برای عضویت در ارتش کره جنوبی برای خدمات اجباری خود برای دو سال دیگر ، ترک شود ، خیالشان راحت شد.

روز سه شنبه مجلس شورای ملی این کشور قانون اجباری وظیفه کره جنوبی را اصلاح کرد به گونه ای که به پیرترین عضو BTS ، کیم سوک جین ، که تازه از 28 سالگی خجالتی است ، هنگامی که لازم است برای انجام وظیفه خود را معرفی کند ، اجازه می دهد تا خدمات نظامی خود را به موکول کند. او 30 ساله است.

اعضای BTS در حال حاضر با آهنگ “Life Goes On” در بالای 100 Billboard Hot قرار دارند ، در حال بالا رفتن بودند. اما طرفداران این گروه از دیدن اینكه آقای كیم ، معروف به جین ، در كنار بقیه BTS دو سال دیگر آواز و رقص می خواند ، بسیار ذوق زده بودند.

بسیاری از آنها برای جشن گرفتن به توییتر ، اینستاگرام و سایر کانال های رسانه های اجتماعی رفتند و تصاویر و فیلم های هفت عضو را به همراه ایموجی های مختلف ارسال کردند. “امیدوارم قبل از شروع خدمت سربازی سوک جین بتوانم کنسرت BTS را تجربه کنم. YAAAYY !! ” یکی از طرفداران خود را Palupi خواند.

این تعلیق پس از ماهها مبارزات انتخاباتی برای شناخت نفوذ فرهنگی سوپراستارهای K-pop کشور انجام شد ، به همان روشی که ستارگان ورزشی مانند سون هئونگ مین بازیکن فوتبال تاتنهام و نوازندگان کلاسیک بعلت وجهه ای که برای خود به ارمغان می آورند ، گاهی از خدمت سربازی معاف می شوند. کشور.