کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت مای

برخی مواد گیاهی موجود در کرم مرطوب کننده قادر است منافذ باز پوست را کوچک نماید و جلوه زیباتری به پوست ببخشد. کرم مرطوب کننده دست و صورت بچه ایروکس حاوی ترکیبات ارزشمندی مثل لاکتیل و ترکیبات گیاهی ویژه ای مثل عصاره روغنی بابونه است تا بتواند با حفظ ایمنی پوست، رطوبت و شادابی پوست را تضمین نماید و در مواردی مثل خشکی گونه و دست کودک، لطافت و نرمی را به آن بازگرداند.

اگر طرفدار خرید محصولات پوستی کره ای هستید، محصولات مرطوب کننده را با مناسبترین قیمت از بین محصولات برند استوری درم ساخت کره، انتخاب کنید. آلانتوئین مشهورترین ترکیب گیاهی التیام بخش است که در درصد بالا به عنوان یک التیام بخش و ترمیم کننده آسیب های پوستی و زخم و شقاق پوست بکار می رود و در مقدار کم اثرات ضد التهاب و نرم کننده فوق العاده ای دارد.

این ترکیب همچنین موجب افزایش هیدراسیون پوست به میزان 5/10% و بالا بردن قابلیت ارتجاعی پوست به میزان 9/11% می شود. پوست های خشک، احتمال دی هیدراته شدن پوست را نیز بالا می برند. اگه پوستتون چربه که هیچ اما اما اما اگه پوستتون خشکه به هر اعتقادی که دارید هوای پوستتون رو داشته باشید چون خشکی و بی آب شدن پوست مهم ترین عامل ایجاد چین و چروک و پیریه پوست هست و به همین خاطر پوست های خشک بیشتر از سایر پوست ها در معرض چین و چروک هستند. درسته ما توی نقد و بررسی خیلی از محصولات کامان میگیم اگه به مواد عطری حساسیت دارید سراغ برند کامان نرید چون حسابی عطر و رایحه داره و همیشه این موضوع رو برای یه برند به این بزرگی نقطه ضعف میدونیم اما دلیل نمیشه که محصولات خوب این برند رو معرفی نکنیم.

این ترکیبات اثرات ضد التهاب قوی، نرم کننده، ضد نفخ، دل پیچه، ضد عفونی کننده، ضد تشنج، ترمیم کننده و التیام بخش کرم مرطوب کننده نیوا قوی دارند. از مشتقات مهم بابونه است که دارای مهمترین ترکیبات ضد التهاب و ترمیم کننده گیاه می باشد. استفاده از کرم مرطوب کننده بدن چه مزیتی دارد؟ و چه محصولی بهتر از آبرسان برند معتبر مورد!