کرم ضد لک عالی برای درمان لک های پوستی معرفی شد – مجله باسلام

پیشگیری از پیری زود رس قطعا جوان سازی پوست شما را به طرز شگفت انگیزی با استفاده از این محصول فراهم کرده است. اگر می خواهید در کنار از بین بردن لکه های صورت خود به شفاف تر کردن پوستتان هم بپردازید به شما توصیه می کنم این محصول فرانسوی را در لیست خرید خود قرار دهید. حال اگر در معرض نور آفتاب قرار دارید و یا اینکه بارداری سبب بروز لک روی پوست شما شده است جایی برای نگرانی نیست با استفاده کرم ضد لک فوق به راحتی می توانید مشکلات پوستی خود را مرتفع کنید. گاها نیز لکه ها به دلیل مشکلات هورمونی در طی بارداری روی صورت شما به تصویر کشیده می شوند.

در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا چند نمونه از کرم های ضد لک را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید پس در ادامه با ما همراه باشید. توجه نمایید که انواع مختلف کرم های ضد لک با فرمولاسیون های گیاهی طراحی و تولید میشوند تا بتوانند بدون داشتن هیچ گونه عوارضی، لکه ها را از پوست صورت شما پاک کنند. آلوئه ورا بعلت داشتن خواص ضد میکروبی و ضد التهابی در درمان بسیاری از زخم ها و جراحت ها و سوختگی ها، اگزما، تاول،گزیدگی زنبور و نیش حشرات، بریدگی، آفتاب سوختگی و آکنه موثر است.

از همین رو برای مراقبت از پوست خود باید از کرمی استفاده کنید به تقویت سلول های آسیب دیده و بازسازی آن ها بپردازد و سبب کم رنگ تر شدن لک های عمیق پوستی شما بشود. سارا داز من یک ماه میشه که از این کرم استفاده میکنم، و میتونم بگم که روی لکه های من که ناشی از آفتاب هست، تاثیر مثبتی داشته و به وضوح کمرنگ تر شده، بافت سبک و خوبی داره و خیلی روی صورت چرب نیست. این کرم از پوست در برابر اشعههای UVA و UVB محافظت میکند. این محصول حاوی آنتی اکسیدان است و از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.

این دو محصول، پوست را روشن و درخشان میکنند. این محصول فاقد هیدروکینون بوده و با دارا بودن آنتیاکسیدان و ویتامین E, B5, کرم ضد لک چای سبز C لکهای ایجادشده بر روی پوست را از بین میبرد. از این رو محصولات ام کیو با توجه به اهمیت زیبایی پوست و استفاده از تکنولوژی جدید و ترکیبات مغذی محصولات درمانی با کیفیت بالا عرضه کرده است. بسته به علت، ممکن است برخی از انواع لکه های تیره روی پوست لکه های پیری یا لکه های خورشیدی باشد. کرم ضد لک دپیدرم اوریاژ برای انواع پوست خشک، چرب و معمولی قابلیت استفاده دارد.