کاهش کیفیت درب های ضد سرقت در گذر زمان

با بررسی دقیق ابعاد دربهای ضد سرقت و مشاهده نمونه های تولید شده در صنعت دربهای ضد سرقت در نقاط مختلف جهان به این نتیجه می رسیم که استاندارد مشخص و بین المللی برای ابعاد درب های ضدسرقت وجود ندارد و با توجه به درخواست کارفرمایان و سفارش دهندگان قابل تغییر می باشند.

درب های ضد سرقتی که در ایران کابر موجود هستند بصورت پک کامل خدمت مشتریان عرضه می شود که در ادامه بیشتر درباره بخش های مختلف اون صحبت می کنیم.

خرید درب ساختمانی ضد سرقت جزو مواردی است که باید روی آن دقت و حساسیت بالایی داشته باشیم تا طبق بودجه خود بتواند بهترین محصول از کشور های مختلف را خریداری کنیم توزیع کننده درب ضد سرقت در این زمینه شما را راهنمایی و با ارائه محصولاتی بینظیر توانسته است خدمات گسترده ای به هموطنان ارائه کند. یکی از مهم ترین دلایل این امر نیاز به مواد اولیه بیشتر برای تولید این درب ها و البته سختی بیشتر تولید آن ها است.

این درب ها دارای کیفیت قابل قبولی هستند و به نسبت هزینهای که میپردازید اغلب میتوانند گزینه مناسبی باشند برای کسانی توانایی خرید درب های ضد سرقت ترک با قیمت بالا را ندارند.

انتخاب یک درب ضد سرقت سالم و ایمن

قطعا انتخاب یک درب سالم و با کیفیت می تواند به شما کمک بزرگی به امنیت شما کند. با توجه به اینکه لنگه درب بر روی لولا ها میچرخد و لولا باید بتواند به آسانی وزن لنگه درب را تحمل کند انتخاب جنس مرغوب و تعداد مناسب لولا ها از اهمیت ویژه ای برخودار است.

با توجه به نوع دربی که انتخاب میکنید، قیمت درب متفاوت است. به یکی دیگه از سری مقاله های راهنمای پیش از خرید خوش اومدید ، امیدواریم که این مقاله بتونه براتون مفید واقع بشه و در انتخاب محصول مورد نظرتون به شما کمک کنه.

اما باید بدانید که درب های ایرانی دارای کیفیت قابل قبولی هستند و شما با پرداخت یک هزینه بسیار کمتر می توانید محصولی کاملا قابل رقابت با انواع درب ضد سرقت خارجی تهیه نمایید. فلز به کار رفته در چهارچوب درب ضد سرقت می بایست از آلیاژ خوب و با کیفیت باشد و محل های اتصال ورق ها جوش کاری مناسبی داشته باشند توصیه می شود از جوش co2 برای جوشکاری استفاده شود.

نقش روکش درب ضد سرقت در حفظ کیفیت

در روکش درب معمولا از ام دی اف استفاده میشه که بیشتر درب های ضد سرقتی که در ایران کابر موجوده از ام دی اف ۸ میل (میلی متر) که ضخامت قابل توجهی داره استفاده شده (ضخامت ورق MDF در انواع درب ضد سرقت میتونه ۳ میل ، ۵ میل و ۸ میل باشه). اندازه انواع درب ضد سرقت همه جا استاندارده و امکان سفارشی سازی وجود نداره ، عرض استاندارد برای این درب ها ۱۰۵ یا ۱۱۰ سانتی متره و ارتفاع استاندارد ۲۱۰ سانتی متر است و درب ها بصورت تک لنگه ، یک و نیم لنگه و دو لنگه در بازار موجود هستند که در درب های دو لنگه عرض استاندارد برای هر درب ۱۰۰ سانتی متر و در درب های یک و نیم لنگه عرض و ارتفاع استاندارد به ترتیب ۱۴۰ و ۲۱۰ سانت هستند. اندازه استاندارد این کلاف آهنی ۴ × ۸ سانتی متره. یه نکته مهمی که باید بدونین اینه که کلاف درب های ضد سرقت علاوه بر اینکه آهنی هستن یه سری آپشن هایی دارن که مقاومت اونها رو چند برابر میکنه اول پروفیل های آهنی وسطی هستن که ضخامتشون ۲ × ۲ سانته و در وسط کلاف قرار میگیره و دوم لچک ها هستن که در تعیین قیمت درب خیلی مهمند.

منبع: مقالات سایت افرامهر (https://aframehr.com/blog)