چگونه انگیزه مبارزات نوجوانان با مدرسه از راه دور را فراهم کنیم

ما نه ماه به بیماری همه گیر مانده ایم و مدرسه از راه دور دانش آموزان را می پوشد. پسران که بیشتر از دختران در معرض خطر عقب افتادگی قرار دارند ، با تمام ساعات پشت صفحه نمایش ، اوقات سختی را سپری می کنند. چالش های تمرکز و انگیزه ماندن در مدرسه از راه دور حتی برای پسران نوجوان و نوجوان که فشار تحصیلی بیشتری نسبت به جوانان دارند ، خطر بیشتری دارد.

من با روانشناسان کودک و کارشناسان آموزش و پرورش ارتباط برقرار کردم تا بفهمم چگونه والدین می توانند به پسرها و دخترانشان کمک کنند تا در مدرسه مجازی تمرکز و انگیزه داشته باشند. همه آنها گفتند که اولین قدم این است که والدین انتظارات و واکنشهای خود را درمقابل مبارزات فرزندانشان بررسی کنند. در اینجا برخی از توصیه های اصلی آورده شده است:

کودک خود را در تهیه راه حل ثبت کنید

مایکل تامپسون ، روانشناس کودک و نویسنده کتاب “Raising Cain: Protecting the Life Emotional از پسران. ” وی افزود ، “هیچ کس بیشتر از آنچه در مدرسه دوست دارد و از آنچه از او متنفر است ، نمی داند.”

چگونه از یک نوجوان یا نوجوان که با پاسخ های یک کلمه ای پاسخ می دهد ، بازخورد معنی دار می گیرید؟ همه چیز در مورد نحوه طرح سوال است. دکتر تامپسون پیشنهاد می کند جملاتی مانند این جمله ، “می بینم که با ریاضیات و انگلیسی دست و پنجه نرم می کنید. چگونه می توانم در این زمینه به شما کمک کنم؟ “

کارشناسان والدین را از اتهام زنی بر حذر می دارند. اگر معلمی شما را از مفقود شدن تکالیف آگاه کرده است ، می توانید به فرزند خود بگویید ، “من شنیدم که برای تبدیل کردن به کار سختی دارید. چه اتفاقی می افتد؟” جفری سلمان ، معاون خدمات بالینی اولین خدمات کودکان ، ارائه دهنده خدمات رفتاری و بهداشتی رفتاری برای کودکان در نیوجرسی و پنسیلوانیا ، را پیشنهاد می کند.