چگونه از جی پی اس استفاده کنیم؟

این ردیاب نیاز به نصب و سیم کشی ندارد و دارای آنتن داخلی است. فقط کافی است یک سیم کارت را داخل ردیاب قرار داده و دستگاه را به سیمکشی خودرو متصل کنید. وقتی به برد آردوینو نگاه کنید، تعدادی پین های ورودی و خروجی را مشاهده خواهید کرد. فروش و نصب ردیاب خودرو ارزان قیمت ، قیمت جی پی اس ردیاب شخصیشرکت کوشاریزپردازه با بیش از 20 سال سابقه در زمینه it و فروش ردیاب های خودرو و دستگاه ردیاب شخصی در انواع مختلف دستگاه و نرم افزار KRP و ویالون و King فروش ردیاب خودرو و ردیابی افراد با کیفیت بالا و قیمت مناس ردیاب شخصی با ما تماس بگیرید.

یک حقیقت تلخ در مورد جوانان و نوجوانان کار وجود دارد که در مورد بسیاری از آنان ، اولین خلاف، اتفاقی یا از روی سادگی آن ها اتفاق می افتد ولی قرار گرفتن در محیط زندان و برچسب سابقه دار بودن می تواند زندگی آن ها را در تمام عمر از مسیر درست دور نگه دارد.حال اگر به عنوان یک پروژه تحقیقاتی به چنین افرادی آزادی مشروطه در ازای استفاده مداوم از ردیاب شخصی داده شود.این ردیاب می تواند به عامل بازدارنده از وقوع جرم عمل می کند.زیرا این فرد با علم به این که کلیه رفت و آمد او توسط پلیس کنترل می شود و در صورت حضور در یک صحنه جرم حضور او در آن جا اثبات شده است برای زندگی سالم تلاش می کند.

گیرندههای جیپیاس این اطلاعات را دریافت کرده و با انجام محاسبات هندسی، محل دقیق گیرنده را نسبت به زمین محاسبه میکنند. در حال حاضر 12 ماهواره مخصوص جی پی اس در حال گردش به دور زمین هستند. در انواع ردیاب خودرو مگنتی و شارژی با توجه به اینکه شارژ این ردیابها از طریق باطری تامین میشود، به دلیل آهنرباهای قدرتمندی که دارند میتوان آنها را در هر نقطه از خودرو نصب و مخفی کرد؛ در این حالت ردیاب خودرو کاملا به عنوان یک ردیاب مخفی نصب شده و جهت مکانیابی خودرو مورد استفاده قرار چگونه با جی پی اس گوشی شخصی را پیدا کنیم میگیرد. خیلی از سالمندان به دلیل بیماری آلزایمر یا کهولت سن، خیلی از اوقات مسیر را فراموش می کنند و به اصطلاح گم می شوند.

یکی از قابلیت های خوب ردیاب تنظیم کردن محدودیت جغرافیایی آن است که در صورت رفتن کودک در مکان یا مسیر غیر از محدوده تعریف شده از آن با خبر خواهید شد. کاربرد ردیاب GPS برای پلیس، برای یافتن کوتاه ترین مسیر ، پیدا کردن آدرس های جدید و پیش گیری از گم شدن افراد کاملا” رواج یافته است.اما تکنولوژی ردیاب جی پی اس می تواند در بسیاری از موارد راهکارهای تازه ای ارائه دهد. هم از موقعیت آن باخبر هستید و هم می توانید صدای اطرافشان را بشنوید و همینطور کودکتان در مواقع ضروری میتواند دکمه SOS را فشار دهد تا به شما اطلاع دهد.