چرا خرید نهال گردو پیوندی سودآوری بیشتری دارد؟ | معرفی بهترین نوع نهال گردو پیوندی

افرادی که در زمینه کشاورزی و باغداری فعال هستند، به دنبال خرید بهترین نهال گردو هستند تا درآمد بیشتری به دست آورند. سوالی که ذهن آن‌ها را درگیر کرده، این است که چرا امروزه نهال گردو پیوندی طرفداران بیشتری پیدا کرده است؟ و اینکه لیست قیمت نهال گردو چقدر می باشد.

به گزارش خبرگزاری …، بنابر اعلام ارغوان نهال، نهال گردو پیوندی، نهال گردو اصلاح شده‌ای است که نسبت به دیگر ارقام نهال گردو بهینه‌تر و مقاوم‌تر است و این دلیلی است که خریدران آن به شدت افزایش پیدا کرده است. در ادامه به معرفی بهترین نوع نهال گردو پیوندی و مزایای خرید نهال گردو پیوندی می‌پردازیم.

خرید نهال گردو بومی یا نهال گردو نسل جدید؟

منظور از نهال گردو نسل جدید همان نهال گردو پیوندی یا نهال گردو اصلاح شده است. این نهال‌ها از لحاظ خصوصیات ژنتیکی و ظاهری بهترین شرایط را دارند و برای پرورش در شرایط سخت آب و هوایی مقاوم شده اند. بهترین نهال‌های گردو پیوندی عبارتند از نهال گردو ژنوتیپ برتر ارغوان، نهال گردو چندلر، نهال گردو فرنور، نهال گردو کانادایی و …

یکی از بهترین نهال‌های گردو بومی، ‌نهال گردو تویسرکان است که در منطقه تویسرکان می‌روید. این نهال گردو دربرابر شرایط سخت آب و هوایی مقاوم است و باردهی بالایی دارد. گردو تویسرکان مرغوب است و در نواحی کوهستانی عملکرد خوبی دارد.
برای احداث باغ نهال‌های گردو بومی‌ مانند تویسرکان، چون ارتفاع درختان زیاد است باید فاصه کاشت نهال‌ها را 10*10 درنظر گرفت. نهال گردو تویسرکان از سال اول باردهی دارد ولی باردهی اقتصادی آن از سال ششم به بعد شروع می‌شود به‌طوری‌که از هر درخت 40 کیلو گردو می‌توانید برداشت کنید.

اگر بین انتخاب نهال گردو بومی ‌و یا نهال گردو پیوندی مردد هستید، می‌توانید از مشاوره رایگان و تخصصی با کارشناسان نهالستان ارغوان استفاده کنید. قطعا با خرید بهترین نهال گردو می‌توانید به درآمد و سودآوری بیشتری برسید.

بهترین نوع نهال گردو پیوندی چیست؟

مهم نیست برای اولین بار می‌خواهید باغ گردو احداث کنید و یا قصد دارید باغ گردوی خود را با خرید بهترین انواع نهال گردو گسترش دهید، آنچه مهم است، این است که باید ارقامی ‌را خریداری کنید که با منطقه شما سازگار باشد. بهترین نهال گردو برای منطقه شما، الزاما بهترین انتخاب برای کاشت در منطقه‌ای دیگر نیست.

بنابراین در ابتدا باید از مشخصات و شرایط اقلیمی ‌منطقه خود، آگاهی کامل داشته باشید تا بتوانید نسبت به خرید بهترین نهال گردو اقدام کنید. برخی از انواع نهال گردو در مقابل آب و هوای گرم و خشک و کم آبی مقاوم هستند و برخی دیگر از انواع نهال گردو در مقابل سرما مقاومت بالایی دارند. با توجه به موقعیت باغ گردو متوجه خواهید شد که کدام نهال گردو را باید خریداری کنید.

البته در زمان خرید نهال گردو از نهالستان‌های معتبر،  کارشناسان نهالستان اطلاعات لازم را در خصوص خرید بهترین نهال گردو باتوجه به موقعیت جغرافیایی باغ شما می‌دهند.

بهترین نهال گردو برای مناطق سردسیری؛ نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور برای کاشت در مناطق سردسیری و با ارتفاع 1500 تا 2500 متر مناسب است. نهال گردو فرنور اصالتی فرانسوی دارد.

نهال گردو فرنور پیوندی باردهی خود را از سال اول آغاز می‌کند و باردهی آن از سال سوم اقتصادی است. در صورت مراقبت صحیح از نهال گردو فرنور تا 6 تن محصول می‌توانید برداشت کنید.

فاصله کاشت نهال گردو فرنور 6*6 متر است.

بهترین نهال گردو برای مناطق گرمسیری؛ نهال گردو پکان

نهال گردو پکان برای کاشت در ارتفاعات 0 تا 800 متری بهترین انتخاب است. این نهال گردو اصلاح شده به گرده افشان نیاز ندارد و می‌توانید از سال پنجم محصولات آن را برداشت کنید. در صورت مراقبت صحیح تا 4 تن محصول را می‌توانید از یک هکتار باغ گردو پکان برداشت کنید.

فاصله کاشت نهال گردو پکان 8*8 متر است.

بهترین نهال گردو برای مناطق معتدل تا سردسیر؛ نهال گردو ژنوتیپ برتر ارغوان

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان یکی دیگر از نهال‌های گردو اصلاح شده است که بازدهی بالایی دارد. اگر باغ شما در ارتفاعات 0 تا 2500 متری است، بهترین انتخاب برای شما نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ 7 است که از همان سال اول باردهی خواهد داشت. با مراقبت صحیح و رسیدگی از باغ گردو ژنوتیپ در هر هکتار 8 تا 10 تن محصول می‌توانید برداشت کنید.

نهال گردو پیوندی ژنوتیپ خود گرده افشان است و نیازی به خریداری نهال گرده افشان برای آن ندارید. فاصله کاشت نهال گردو ژنوتیپ ارغوان 7*7 یا 6*7 متر است.

بهترین نهال گردو برای مناطق معتدل؛ نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر، بهترین نهال گردو برای مناطق معتدل با ارتفاع 0 تا 1500 متر است. این نهال گردو اصلاح شده، از سال اول باردهی دارد و با رسیدگی اصولی از یک هکتار باغ گردو چندلر، 6 تن محصول برداشت خواهید کرد.

نهال گردو چندلر، به گرده افشان نیاز دارد که از نهال گردو روند و فرانکت برای این منظور استفاده می‌شود. فاصله کاشت نهال گردو چندلر 6*6 متر است.

سودآوری دیگر ارقام نهال بادام و نهال انگور چگونه است؟

خرید نهال بادام و احداث باغ بادام نیز در میان باغداران محبوبیت و سودآوری زیادی دارد. نهال بادام در برابر گرما و کم آبی بسیار مقاوم است و محصولات زیادی هم دارد.
نهال بادام و نهال انگور قیمت بسیار کمتری نسبت به نهال گردو دارند و به همین علت هزینه کمتری بابت راه اندازی باغ آن‌ها نیاز است که در نهایت سود باغدار را افزایش می‌دهد.

خرید نهال شناسنامه دار از نهالستان ارغوان نهال با ضمانت بازگشت کالا

مرکز تخصصی نهالستان ارغوان نهال با حذف نمودن واسطه‌ها، فرصت بسیار مناسبی را برای باغداران و سرمایه گذاران به وجود آورده است تا بهترین انواع نهال گردو را به طور مستقیم و با قیمت مناسب خریداری کنند.
با حذف واسطه‌ها، نهال‌ها با قیمت مناسب عرضه می‌شوند و افزایش غیرمنطقی قیمت نهال گردو را شاهد نخواهید بود. به جهت اطمینان از کیفیت نهال‌ها و بسته بندی و ارسال صحیح آن‌ها، در صورت عدم باردهی و یا آسیب به نهال‌ها امکان بازگشت نهال برای مشتریان مجموعه فراهم شده است.

برای ارتباط با کارشناسان نهالستان ارغوان نهال از راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

https://www.nahalarghavan.com/

مشاوره رایگان خرید: 09141836535

ارتباط در واتساپ: 09141836535